טוען

כתיבת קורות חיים

קורות חיים הם כרטיס הביקור התעסוקתי שלך. מדובר במסמך המתייחס להשכלה שלך, לניסיון התעסוקתי, לשירות צבאי/לאומי (אם עשית), לשפות ולמיומנויות המחשב. מסמך קורות החיים מאפשר לאנשי הגיוס לקבל החלטה מהירה לגבי התאמתך לתנאי הסף של המשרה. עליך לזכור שלפני שהמגייסים פוגשים אותך או מדברים איתך טלפונית, הם פוגשים את קובץ קורות החיים. קורות חיים טובים, יפתחו בפניך את הדלת לתהליכי המיון למשרה, לכן חשוב להשקיע בכתיבה.

זו לא סתם שמועה או אגדה אורבנית. מגייסים מיומנים יכולים להחליט תוך 7-8 שניות לגבי התאמתך למשרה על סמך קורות החיים. אם קורות החיים לא הרשימו אותם כמתאימים, הם יעברו הלאה. אם במבט ראשון נראתה התאמה ראשונית, הם ימשיכו לבדוק ולהעמיק במידע הכתוב בקורות החיים. מעבר לשלב הסינון הראשוני, קורות החיים ילוו אותך גם בראיונות השונים. מראיינים רבים נוטים לבסס את הראיון על המידע המצוי בקורות החיים. קורות חיים מרשימים יתנו לך נקודת פתיחה טובה יותר בתהליך המיון.

איך לכתוב קורות חיים מנצחים? יש להקפיד על המבנה המקובל לקורות חיים, להתחיל בדברים החשובים והרלוונטיים, להקפיד על כתיבה עניינית, קצרה וקולעת תוך הבלטת הדברים החשובים. לכל אורך הכתיבה יש לזכור שקורות החיים אמורים לשווק אותך מול המעסיק הפוטנציאלי. לכן, כדי להדגיש את היתרונות שלך, בלי להפריז כמובן. רוצה לקבל טיפים נוספים לכתיבת קורות החיים? הכל בפוסט: 10 הדברות לכתיבת קורות חיים.

רוצה קובץ קורות חיים מקצועי? מחולל קורות החיים יעשה את העבודה בשבילך! כיום, ישנם כלים טכנולוגים המאפשרים בניית קורות חיים בקלות ובמהירות. אחרי מילוי מספר שדות בטופס, מחולל קורות החיים יבנה עבורך קובץ קורות חיים מסודר הבנוי לפי הכללים. מזמינים אותך להיכנס למחולל קורות החיים ולקבל חינם קובץ קורות חיים שיפתח לך דלת להצלחה.

סוכן חכם

קבלו משרות למייל מיד עם פרסומן!

בהרשמה אתם מאשרים את תקנון האתר.
בלי ספאם, מבטיחים!