טוען

עבודה לבכירים (20K+)

לוח משרות דרושים לבכירים (20K+), מגוון הצעות עבודה למשרות ניהוליות בכירות: כספים, הנדסה, שיווק ומכירות, תפעול ושרשרת אספקה ועוד.   מחלקת בכירים בדנאל מתמחה בהשמת בכירים על ידי התאמת המשרה למועמד באופן אישי. בחרו את תחום העיסוק המבוקש, החשפו למגוון המשרות והגישו מועמדות. 

מספר משרה 386308
מוביל/ת מצינות תפעולית OPEX
מיקום המשרה: קיסריה
היקף משרה: מלאה

לחברה גלובלית באיזור השרון דרוש/ה מוביל/ת מצינות תפעולית OPEX !במסגרת התפקיד:• הטמעת תהליכים ומתודולוגיות מצוינות תפעולית ברמת הארגון• הובלה הדרכה ותמיכה מקצועית במהנדסי OPEX במפעלי הארגון בארץ ובחו"ל• אחריות על ייזום, תיעדוף וביצוע פרויקטים של התייעלות תפעולית במפעלים• ליווי וחניכה של ניהול צוותי שיפור/ 6SIGMA / אירועי קייזן / אירועי 5S / Lean במפעלים• אחריות להטמעת כלי בקרה ומדידה, שיפור מערכת ניהול הידע הארגוני כבסיס לשיפור מתמיד• ניהול KPI'S - בקרה על השגת יעדים מפעליים ברמה גלובאלית - ניתוח ממצאים ומתן המלצות

דרישות התפקיד:

דרישות:• השכלה אקדמאית - הנדסה תעשיה וניהול - חובה• חובה ניסיון של לפחות 5 שנים בארגון תעשייתי תהליכי (רצוי גלובאלי) בתחום ארגון ושיטות ושיפור תהליכים (מצוינות תפעולית OPEX)• ניסיון בביצוע אנליזות, תחקור, הפקת לקחים ובניית תוכנית שיפורים• מכוונות לתפקיד ניהולי - חובה, רקע ניהולי- יתרון• אנגלית ברמת שליטה גבוהה (דיבור, קריאה וכתיבה)• שליטה במערכות מידע (EXCEL ברמת שליטה גבוהה מאוד)

מספר משרה 386173
מהנדס/ת חשמל מנוסה
מיקום המשרה: נתניה
היקף משרה: מלאה

לחברה ביטחונית גדולה באזור נתניה דרוש/ה מהנדס/ת חשמל מנוסהתיאור תפקיד:• ניהול מקצועי ואדמיניסטרטיבי של תחום חשמל במפעל.• עבודה מול ספקים וקבלנים בארץ ובחו"ל ותכנון לו"ז עבודות• אפיון והגדרת דרישות (RFQ) עבור ציוד חשמלי חדש, בכפוף לדרישות חוק ותקנות חשמל ותקנים הרלוונטיים.• איתור, טיפול ושדרוג מכונות לפי בקשת המפעל.• איתור וטיפול בתקלות בתשתיות, ציוד חשמלי ורובוטי (בשטח).• ביצוע אחזקה תקופתית בציוד חשמלי ותכנון תשיות חדשות במפעל כולל התקנתם• איתור וטיפול תקלות במערכת אזעקה מפעלית (כולל מצלמות) וניהול ביקורות תקופתיות.• איתור וטיפול בתקלות תקשורת, ובמערכת מיזו"א כולל ניהול של ביקורות תקופתיות של כיבוי אש• כתיבת פק"מקים.• הכנת תוכניות עבור עבודות חשמל ב-AUTOCAD, ועדכון ועריכת תוכניות ישנות

דרישות התפקיד:

• מהנדס/ת חשמל בהתמחות זרם חזק –5-8 שנות ניסון בתעשייה- חובה• רישיון חשמלאי/ת ראשי/ת – חובה• ניסיון באחזקת מכונות – חובה!!! • ידע והבנה בשרטוטי חשמל פיקוד ובקרה – חובה.• ניסיון עבודה מול ספקים/יות וקבלנים/ות (בארץ ובחול), כולל פיקוח על הקבלנים/ות – חובה• ידע בחוק ותקנות חשמל – חובה• ניסון בתכנון תשתיות חשמל ותקשורת , כולל ביצוע – חובה• עבודה עם מפרטים כולל כתיבה ועריכת מפרטים, ניסיון בבחירת ציוד חשמל – חובה.

מספר משרה 386078
מנהל/ת משאבי אנוש לחברה גלובלית
מיקום המשרה: אשדוד
היקף משרה: מלאה

לחברה תעשייתית גלובלית מצוינת דרוש/ה מנהל/ת מש"א !במסגרת התפקיד ניהול צוות רכזות מש"אליווי וייעוץ למנהלים מרמת מנהלי המשמרות ועד מנהל המפעל. חבר/ה בצוות ההנהלהבנייה וניהול תקציבים ותוכניות עבודה. הוצאה לפועל תוכנית משאבי אנוש שנתית.עבודה עם וועד העובדים, ניהול יחסי העבודה, בניית הסכמי עבודה, ידע בתחום דיני עבודה.ניהול ממשקים עם גורמים רבים במפעל ומול מטה החברה.ניהול וליווי תהליכי שינוי ארגוניים וקונפליקטים, פיתוח ארגון, תכנון כוח אדם, ניתוח עובדיםניהול כלל תחומי משאבי אנוש: גיוס, רווחה, הדרכה, פיתוח ארגוני.ניהול תהליכים שנתיים כגון תהליך הערכת ביצועים, סקרים ארגוניים, תהליכי העלאות שכר ובונוסים.

דרישות התפקיד:

נדרש לפחות 5 שנות ניסיון בניהול משאבי אנוש ביחידה מורכבת בתעשייה תהליכית (גלובלי - יתרון)יכולת הובלה והנעת אנשים ותהליכיםיחסים בינאישיים מעוליםחוסן ואופטימיות, תודעת שירות גבוהה, לצד יכולת אסרטיבית, מקצועית וראייה מערכתית גבוהה.עצמאות ויכולת ליזום ולהוביל נושאים בארגון

מספר משרה 386302
למפעל מוביל דרוש/ה מנהל/ת ייצור
מיקום המשרה: בית שמש
היקף משרה: מלאה

חברה מובילה העוסקת בפיתוח, תכנון וייצור מפעלים תהליכים, מגייסת לשורותיה מנהל ייצור. אחריות ליישום תכנית ייצור אופטימלית, תוך בחינת דרכי התייעלות, צמצום הוצאות תפעוליות, התחשבות בדרישות ואילוצים ומתן פתרונות בהתאם לצרכים העולים מהשטח. ניהול, ביצוע, פיקוח ובקרה על מדדי הייצור, לרבות: ניהול פרויקטים, קביעת סטנדרטים, שיטות ונהלי עבודה בסביבת מצוינות תפעולית.טיפול בקליטת עובדים, חניכה, הכשרה. טיוב מדדים תפעוליים של המחלקה והכנסת שיפורים וייעול המערכת.עמידה בתוכניות היצור, ביצוע ושמירה על הנחיות בטיחות.

דרישות התפקיד:

דרישות: תואר ראשון בהנדסת מכונות - חובה. ניסיון של 5 שנים לפחות בניהול רצפת ייצור במפעל יצרני ותהליכי - חובה.ניסיון מוכח בניהול מנהלים וצוותי עובדים גדולים – חובהכריזמה ויכולת ניהול צוות עובדים, יכולת להניע ולהטמיע תהליכי שינוי ושיפור,אינטילגנציה ריגשית גבוהה, יכולת עבודה בתנאי לחץ וניהול בסביבה מרובת משימות

מספר משרה 386274
דרוש/ה איש/ת QA/QP למשרה חלקית באזור השרון
מיקום המשרה: הרצליה
היקף משרה: חלקית

דרוש/ה איש/ת QP עם רקע בQA למשרה חלקית

דרישות התפקיד:

.

מספר משרה 386054
מנהל/ת אחזקה
מיקום המשרה: כרמיאל
היקף משרה: מלאה

לחברת מזון גדולה וגלובלית דרוש/ה מנהל/ת אחזקה !במסגרת התפקיד חברות בהנהלת המפעל - אחריות על הובלת תחום האחזקה של המפעל על מנת לאפשר זמינות אופטימאלית של מערכות הייצור של המפעל ותשתיותיו תכנון ובקרה של תכנית אחזקה ארוכת טווח ותכניות שנתיות הנגזרות מתכנית האסטרטגיה של המפעל, על מנת להבטיח אמינות במערכת הייצור,צמצום ומניעה של גורמי סיכון לבטיחות המזון שמקומם במערכת הייצור הטמעה של תהליכים מקצועיים וארגוניים לצורך יצירת תשתית ברת קיימא של פתרון בעיות ועמידה עקבית ביעדים ניהול של מנהל תחום האחזקה ועובדיו - הובלה, חניכה ופיתוח יכולות ועתודה מקצועית וניהולית לשם בניית צוות מחויב ומיומן אשר יבצע באפקטיביות את משימות האחזקה כיום ובשנים הבאות אחריות על תחזוקה, שיפור וייעול מערכי האנרגיה במפעל ניהול והנעה של שינויים לצורך הטמעת תרבות של אחזקה מתוכננת, בטיחות המזון והתאמה לצרכים העסקיים המשתנים בניית תקציב אחזקה רב שנתי וניהול הבקרה עליו, לצורך עמידה ביעדי עלות ורווחיות

דרישות התפקיד:

השכלה הנדסית - מהנדס/ת מכונות/ אלקטרוניקה/ כימיה 5 שנות ניסיון בניהול עולמות אחזקה או הנדסה ניסיון בניהול מנהלים - יתרון משמעותי שימוש במערכות מידע לקבלת ההחלטות הניהוליות אוריינטציה לאחזקה מתוכננת וחזויהאנגלית ברמה גבוהה: קריאה, כתיבה ודיבור

מספר משרה 386228
מנהל/ת מערך מכירות
מיקום המשרה: הוד השרון
היקף משרה: מלאה

דרוש/ה מנהל/ת מכירות לחברה בתחום הכימיקלים. בכפיפות לסמנכ"ל שיווק ומכירות.יעוד התפקיד:1. הגדלת המכירות של החברה בישראל.2. ניהול תחום מכירות3. ניהול לקוחות אסטרטגיים.4. פיתוח ערוצי מכירות וסגמנטים חדשים.פירוט הגדרת תפקיד:א. ביצוע מכירות שטח בפועל וסגירת עסקאות, מול לקוחות אסטרטגיים.ב. אחריות על כלל פעילויות המכירה והקד"מ, שכוללות: מעורבות בהגדרת המוצר, תמחור, הסכמי סחר, ניהול תהליכי המכירה (מו"מ, החתמה וגבייה).ד. בניית תוכנית המכירות למוצרים השונים וביצועה, כולל בניית יעדי מכירות.ה. איסוף וניתוח מידע על השוק, צרכי השוק ופעילות מתחרים ומוצרים חדשים פוטנציאלים.ו. ניהול לקוחות ברמה האסטרטגית – יצירת סגמנטים, שימור וטיפוח לקוחות, מיפוי וניתוח צרכי לקוחות והתאמת אופן הטיפול בהם.ז. אחריות להכנת תחזית שיווק לצורכי הערכות היצור/תפ"י/רכש.ח. ניתוח דוחות שוטפים לבדיקת מכירות בחתכים שונים לפי סוגי לקוח, תקופות, מוצרים, השוואת תקופות קודמות, עמידה ביעדים ועוד.ט. אחריות גביית הכספים.

דרישות התפקיד:

ניסיון בניהול מכירות שטח ומו"מ מול לקוחות סופיים קטנים וגדולים.ניסיון בתחום מכירות ושיווק - תעשייה כימיקלים.ניסיון במיפוי וניתוח צרכי השוק ובבניית אסטרטגית מכירות מתאימה.השכלה אקדמאית: תואר בחקלאות, ביולוגיה, מנהל עסקים וכו'יכולת ניהול מו"מ ותקשורת בינאישית מעולה.יכולת עבוד בצוות.שליטה ביישומי מחשב: כל תוכנות האופיס – חובה.משרה מלאה, משרת שטח כולל נסיעות מרובות בכל חלקי הארץ.

מספר משרה 386208
VP Organic
מיקום המשרה: כפר סבא
היקף משרה: מלאה

A leading digital marketing company needs a VP Organic!Job description:● Lead, nurture and grow our ASO, CRO and SEO teams● Stay up to date with all Organic industry trends and updates and share insights with the teams ● Work with our Account Managers in assisting our clients with scaling up their organic traffic and improving its quality● Develop App Store Optimization (ASO) strategies to ensure that all relevant apps appear at the top of the search results in all applicable App stores● Own and improve on the P&L, resource and workflows of the department● Optimize conversion rates for app download pages by utilizing various content and visual tools● Manage client accounts for strategic ASO clients● Prepare and participate in strategic RFPs for new business

דרישות התפקיד:

Required skills, experience and education:● At least 4 years’ experience in ASO/ SEO and CRO - mandatory● A hands-on experience managing teams and growing them ● Strong English skills (Native English speaker preferred) - MUST● A strong understanding of Keyword Research● Proven knowledge of mobile platforms and technologies● An excellent understanding of the different App stores and their processes● Excellent analytical skills● Experience managing 1st tier clients● High proficiency in Excel● Excellent written and verbal communication skills● Organized, creative and detail oriented● Business-savvy approach, with the ability to translate client brief and business needs into data and campaign requirements● Ability to work in a diverse, fast-paced environment and effectively collaborate across functions and teams globally and time efficiently (e.g. clients in SF, the delivery team in Israel)● A dynamic personality, able to effectively engage and influence a variety of audiences – a true people person

מספר משרה 386191
סמנכ"ל/ית כלכלה ורגולציה
מיקום המשרה: כפר סבא
היקף משרה: מלאה

לארגון בתחום הבריאות הפועל לשיפור הסביבה הרגולטורית דרוש/ה סמנכ"ל/ית כלכלה ורגולציה -ביצוע מחקר כלכלי וניתוח נתונים בנושאים הרלוונטיים (לדוגמא: סל התרופות, פיקוח מחירים, התקשרויות מסחריות וכיו"ב)-כתיבת ניירות עמדה ומסמכי מדיניות בתחומי הפעילות (הרחבת נגישות לתרופות, ייעול הליכי רישום, קידום פעילות המחקר הקליני, -עידוד השקעות, הגנה על קניין רוחני, הפחתת נטל רגולטורי וכיו"ב)-ריכוז עמדת הארגון ביחס לחוזרים רגולטוריים המתפרסמים באופן שוטף בידי משרד הבריאות -הובלת צוותי עבודה ותהליכים ארוכי טווח עם נציגי חברות הארגון -עבודה שוטפת מול חברי הוועד המנהל של הארגון ומנהלי החברות-ייצוג הארגון בפני משרדי ממשלה, רשויות, גופים ציבוריים וכיו"ב-ניהול הבקרה התקציבית של הארגון

דרישות התפקיד:

תואר ראשון בכלכלה – חובה תואר שני בכלכלה / מנהל עסקים / ניהול מערכות בריאות – יתרון משמעותיניסיון בכתיבת תוכןניסיון בעבודת מחקר וניתוח כלכליניסיון בתפקיד ציבורי או בעבודה מול גורמי ממשלה ומגזר שלישיהיכרות עם עולם הבריאות / תעשיית התרופות / פיתוח רפואי – יתרון משמעותיכושר ביטוי מעולה, בכתב ובעל פה, בעברית ובאנגלית – חובה אנגלית ברמה גבוהה – חובה (אנגלית שפת אם – יתרון)שליטה מלאה במחשב ובתוכנות windows (Word, Excel, PowerPoint) כישורי למידה גבוהים לנושאים חדשים ומגוונים בפרקי זמן קצריםהבנה מערכתית – עסקית רחבה ויכולת עבודה רב-ממשקית יכולת עבודה עצמאית תחת הנחיות כלליות יחסי אנוש מעולים ואינטליגנציה רגשיתיושרה ודיסקרטיותחשיבה יצירתית ויוזמת שירותיות וזמינות גבוההאמביציה גבוהה להצלחה בתפקיד ובארגון

מספר משרה 386184
HRIS Analyst
מיקום המשרה: כפר סבא
היקף משרה: מלאה

A leading global organization is looking for an experienced IT System Analyst to join our IT team as an HRIS Analyst.In this role, you will be responsible for delivering end-to-endsolutions in the HR Information Systems domain. Responsibilities includedefining, designing, testing, documenting, and supporting the HR functions in the company HQ, its industries and all its markets.The role requires independent judgment in the evaluation of user requirements, implementingsolutions and providing documentation by applying system analysis techniquesand procedures. You will work with business leaders, super users, developers,analysts and engineers.In this role you’ll be responsible for:•Managing, implementing and deploying solutions in our Oracle Cloud HCM system•Performing hands-on configurations and implementations of system objects and entities (e.g: forms, fields, elements, permissions)•Defining the implementation of data integration between the HCM to other company systems•Providing system support for service requests and incidents•Writing FDS documents for change requests and new developments•Monitoring and system’s health (stability, updates, security)•Managing internal stakeholders in HQ and in several markets•Monitoring the delivery and execution of the system development tasks, and performing an efficient bug tracking•Providing high-level technical support to users•Reporting the delivery status to customers and developing required delivery documentations

דרישות התפקיד:

•5+ years of experience as an IT Business Analyst, including hands-on implementation and deployment of IT solutions. HRIS analysis is a plus.•Experience with process design and change management•Experience in leading IT implementation projects •Good level of oral and written English (writing, reading, speaking)•Excellent abilities with characterizing and writing technical documentation•Organized, with a systematic approach towards analyzing problemsThe following will be considered as an advantage:•Knowledge and understanding of HRIS processes•Ability to read and understand SQL code•Bachelor's degree in IT: Information Systems or similar.• Experience in global companies and matrix organizations

מספר משרה 385941
RGM analyst
מיקום המשרה: תל אביב - יפו
היקף משרה: מלאה

Business Analysis experience- I'M looking for you to support Israel and Central Eastern Europe (CEE) for a global company !Main accountabilities:•Support the identification of opportunities within specific markets x category cohorts to be executed within the year, ensuring this is reflected in the quarterly forecast submission, and contribute to building a 3 year pipeline of opportunities for execution in following years to enable sustainable growth.•Ability to use Power BI, SQL and Python to complete thorough analysis across RGM levers, maximizing the use of the automated playbooks and building new analytical capability to improve decision making.•Build trust and influence stakeholders (sales, finance, category and marketing teams) through networking, appropriate work plans, RGM reviews and steering committees. Align stakeholders to identified opportunities and gain commitment to plans through submission in quarterly forecast cycles.•Support in the creation of commercial execution plans, ensuring there is clarity amongst the commercial teams of what is expected, and how we will deliver the opportunities identified.•Develop and maintain a network of revenue management / commercial strategy leads and BA’s within BU to share methodology, learnings and accelerate adoption of successful initiatives. Collaborate with local teams to create the measurement and tracking of execution and results of each initiative. Review and understand cause of deviation from results; share learnings with broader team for course correction.•Build deeper expertise in RGM for 1 of 2 sectors (Family Care or Personal Care), feed into and help develop playbooks and best practices for sharing across RGM team, markets and regional sector teams

דרישות התפקיד:

Experince / Qualification:•Minimum of Bachelor’s degree required; preferably also a recognized accounting qualification.•Demonstrable experience in business analysis, financial planning and reporting, collaboration with, or exposure to, revenue management, commercial strategy and category management functions.•In-depth experience in working with financial and category / market data to identify commercial / RM opportunities.•Preferable experience in both modern and traditional sales.•Previous commercial project experience with emphasis on leading / influencing change through data.•Competent in use of PowerBI, SQL and Python•Experience with managing financial budgeting, project and risk, along with experience in direction of business operations, policies and performance. Knowledge of quantitative business analysis.•Understanding key elements of revenue management (Pricing strategy, price pack architecture, mix management, promotion optimization, gross 2 net or discounts and allowance optimization and customer trading strategies•Advanced English and Russian language is a MUST. Hebrew will be a plus. •Strong computer PC based (MS Office applications), web applications and database information sources

מספר משרה 385965
מנהל מחלקה בייצור למפעל מוביל בתחום המזון!
מיקום המשרה: נתניה
היקף משרה: מלאה

לחברה מצוינת באיזור השרון דרוש/ה מנהל/ת מחלקה בייצור!תאור תפקיד:• ניהול שוטף של מנהלי האחזקה והאופרציה, דרג א ואחראי הקווים ובכלל זה: הובלת תהליכי שיפור ביצועים, ביצוע תחקירי איכות, ניהול תכניות אחזקה, הסמכת העובדים והכשרתם, שיחות משוב ונושאי כח אדם שוטפים.• שמירה על בטיחות העובדים (משקפי מגן, נעלי עבודה, אטמי אזניים, מיגון מכונות וכיו"ב)• איתור וזיהוי של נקודות קריטיות וצווארי בקבוק בקו, ביצוע BDA ו RCAבחינת חלופות לשיפור.• בדיקת המשאבים הנדרשים לביצוע תכנית הייצור.• בקרה על חו"ג ואריזה נכנס ויוצא. בחינה של חומרי גלם חליפיים באמצעות ניסויים בקווים.• בניית צוות אחזקה ומפעילים מיומן וגמיש (עובדי הצוות יוכשרו לעבוד במספר רב של תחנות במחלקה).• התמודדות עם בעיות שוטפות ושינויים.• ביצועי מדידה שבועית/חודשית של פחת ותפוקות קווים.• אחריות על נראות המחלקה: סדר וניקיון.

דרישות התפקיד:

דרישות התפקיד:• מהנדס/ת מכונות• ניסיון של 3 שנים בניהול בעובדים. מפעל יצרני - יתרון• אנגלית טכנית• שליטה ביישומי office• ניסיון בעבודה בסביבת ERP - יתרון.

מספר משרה 385747
טכנולוג/ית עיבוד שבבי בכיר/ה
מיקום המשרה: רמת השרון
היקף משרה: מלאה

לחברה יצרנית באזור מרכז הארץ דרוש/ה טכנולוג/ית עיבוד שבבי בכיר. במסגרת התפקיד ליווי תהליך הפיתוח בשיתוף פעולה הדוק עם מהנדסי המוצר, והכוונתם DFM.איתור טכנולוגיות ייצור מתקדמות לצורך ייעול וקיצור זמני הייצור, התאמתן לצרכי הייצור תוך ניהול דיון טכני עם היצרן בחו"ל, הבאתן והטמעתן במפעל.הכוונת צוות טכנולוגים לבניית תיקי ייצור בהתאם לטכנולוגיות מתקדמות.העברת ידע טכנולוגי לקבלני משנה בחו"ל.

דרישות התפקיד:

מהנדס/ית מכונות ותיק – 10 שנים לפחות.לפחות 10 שנות ניסיון בתחום העיבוד השבבי. ידע מקיף בכרסום על כל גווניו וחריטת CNC. ידע וניסיון בתהליכים משלימים כגון: השחזה, כבישה, קידוחים עמוקים,HONING – יתרון.שליטה ב- SOLID WORKS – חובהיתרון לידע ושימוש ב- PDM יכולת לביצוע פרזנטציות ומו"מ טכני מול ספקים בארץ ובחו"ל.דובר אנגלית טכנית רהוטה, ובעל יכולת התנסחות טובה בעברית ובאנגלית.יכולת הנעת מהנדסים בכירים תוך עבודה בצוות.יכולת הדרכה ותקשורת בינאישית

מספר משרה 386060
מנהל/ת צוות FLSM לחברת פארמה רב-לאומית
מיקום המשרה: כפר סבא
היקף משרה: מלאה

Lead the Team to meet or exceed established sales forecasts and call execution goals. Work with individual sales reps to establish appropriate and challenging goals for each territory. Proactively anticipate and addresses obstacles that may impede results.Assess individual and team progress toward goals, and coach to improve.Develop sales reps to enhance skills and advance to higher career level (including future Manager)Responsible for the strategic execution of the business plans, the integrated implementation of third party activities and execute congress and speaker program activitiesCollaboratively with cross functional partners.Play a critical role in integrating the execution of our marketing plan across multiple productsManage and track the execution via direct management of Sales TeamComply with all regulations regarding interactions with healthcare professionals, distribution of samples, etc.Builds strong, networked relationships throughout accounts & organizations, and develops/strengthens key relationships with account senior management and decision makersEnsures and drives consistent implementation of strategyPrioritizes projects/initiatives that address market requirements; presents business case for opportunity evaluation, including a broad view of the entire account impact and coordinates/manages project implementationCommunicates with Brand Team regarding account-specific programs, activities.Proactive in identifying issues and challenges with accounts.Engages with appropriate resources in headquarters for development of contract offers and counter offersLead execution of launch plans

דרישות התפקיד:

Bachelor’s degreeDemonstrated leadership capabilities, financial management, written and oral communication skillsPrior experience in managementDemonstrated leadership, project management and team development abilityDemonstrated ability to work collaboratively with and influence peers and managementStrong customer facing skillsStrategic thinkingLeading complex brandDesired Requirements: Previous exposure and/or experience in other functional areas of the business such as Sales Training, Operations, Brand Team or Managed Markets

מספר משרה 384980
מנהל/ת סחר ומכירות
מיקום המשרה: נתניה
היקף משרה: מלאה

לחברה גלובלית מובילה בתחום מוצרי צריכה דרוש/ה מנהל/ת סחר ומכירות!תאור התפקיד:*אחריות על יישום תוכנית מסחרית בהיבטים של תקציב, מחזור מכירות, נתח שוק ורווחיות.*בנייה וביסוס מערכת יחסים אסטרטגית ארוכת טווח עם לקוחות קמעונאיים מתחום הפארם.*ניהול צוות הכולל מנהלי קטגוריות וצוות מכירות שטח.*ניהול P&L של תקציב הנחות, קידום מכירות, ביצוע חיזוי מכירות וניתוח החזר ROI לביסוס הרווחיות לטווח הארוך.

דרישות התפקיד:

דרישות התפקיד:*השכלה אקדמית- חובה.*ניסיון מוכח כמנהל/ת מסחרי בחברות בתחום FMCG.*לפחות 6 שנים בניסיון ניהולי בכיר ובניהול אנשי מכירות.*אנגלית ברמה גבוהה (בעל פה ובכתב).*הבנה שיווקית טובה.*עבודה עם ממשקים מגוונים מקומיים ו/או גלובליים.*יכולת ניתוח מידע וניהול פיננסי ברמה גבוהה.*יכולת לקדם יוזמות ופרויקטים חוצי ארגון.*ניסיון מחברה גלובלית- יתרון!

משרה מיקום היקף תאריך
 
משרה חמה
מוביל/ת מצינות תפעולית OPEX מוביל/ת מצינות... קיסריה מלאה
משרה חמה
25/05/2022
 
מהנדס/ת חשמל מנוסה מהנדס/ת חשמל מנוסה נתניה מלאה 24/05/2022
 
מנהל/ת משאבי אנוש לחברה גלובלית מנהל/ת משאבי אנוש... אשדוד מלאה 24/05/2022
 
למפעל מוביל דרוש/ה מנהל/ת ייצור למפעל מוביל דרוש/ה... בית שמש מלאה 24/05/2022
 
דרוש/ה איש/ת QA/QP למשרה חלקית באזור השרון דרוש/ה איש/ת QA/QP... הרצליה חלקית 23/05/2022
 
מנהל/ת אחזקה מנהל/ת אחזקה כרמיאל מלאה 21/05/2022
 
מנהל/ת מערך מכירות מנהל/ת מערך מכירות הוד השרון מלאה 19/05/2022
 
VP Organic VP Organic כפר סבא מלאה 19/05/2022
 
סמנכ"ל/ית כלכלה ורגולציה סמנכ"ל/ית כלכלה... כפר סבא מלאה 18/05/2022
 
HRIS Analyst HRIS Analyst כפר סבא מלאה 18/05/2022
 
RGM analyst RGM analyst תל אביב - יפו מלאה 18/05/2022
 
מנהל מחלקה בייצור למפעל מוביל בתחום המזון! מנהל מחלקה בייצור... נתניה מלאה 16/05/2022
 
טכנולוג/ית עיבוד שבבי בכיר/ה טכנולוג/ית עיבוד... רמת השרון מלאה 15/05/2022
 
מנהל/ת צוות FLSM לחברת פארמה רב-לאומית מנהל/ת צוות FLSM... כפר סבא מלאה 15/05/2022
 
מנהל/ת סחר ומכירות מנהל/ת סחר ומכירות נתניה מלאה 15/05/2022