אחראי/ת משמרת למוקד שירות לקוחות
- מלאה
- משמרות
תיאור המשרה
למוקד שירות של חברת מעליות דרוש/ה אחראי/ת משמרת תיאור התפקיד - התפקיד כולל ניהול הנציגים/ות החל מקבלתם לעבודה וניהול המשמרות בזמן אמת תוך מתן הוראות ופיקוח על המתרחש. 1. מתן מענה בנושא פתרונות לנציגי השירות תוך פיתוח כלים מתאימים.2. חניכה- מתן הכשרה לנציגים חדשים.3. ביצוע בקרות שוטפות; דוחות בקרה של מוקד שירות, תפעולי ושיחות.4. ביצוע שיחות משוב.5. ניהול בקרות והוצאת דוחות (בקרה שוטפת על סגירת קריאות ותיעוד הפניות במערכת).6. מתן מענה בקו במידת הצורך בהתאם להחלטת מנהל.7. מתן סטטוס טיפול של הבקרות והמשימות.8. ביצוע משימות נוספות ככל שיידרש ע"י הנהלת החברה.
דרישות התפקיד
בגרות מלאה- חובהניסיון של שנה לפחות כנציג/ה בכיר או אחראי משמרת במוקד שירות לקוחות - חובההיכרות עם תוכנות OFFICE– חובה.
הגשת מועמדות בהצלחה!
הגיעו למשרות החדשות לפני כולם באמצעות
יצירת סוכן חכם או עדכון הנוכחי.
כל הגדרות הסוכן נמצאות באיזור האישי