טוען

הצעות עבודה באדמיניסטרציה

מחפשים משרות בתחום האדמיניסטרציה? אתם בידיים טובות!!! מגוון משרות חמות בתחום כמו: מזכירות, בק אופיס, מזכירות רפואית, ניהול לשכה, קלדנות, ניהול אדמיניסטרטיבי, מזכירות משפטית,  ע' סמנכ"ל/מנכ"ל, personal assistant ועוד.

הצעות עבודה בתחום אדמיניסטרציה
מספר משרה 400253
אנגלית ברמה גבוהה? יש לי משרה עבורך!
מיקום המשרה: אשדוד
היקף משרה: מלאה

לחברה גדולה באשדוד דרוש/ה פקיד/ת/ תפעולבק אופיס של התפעולמענה למייליםדוחות יומייםמענה למחלקות גיבוי לסידור עבודהחיובי אחסנות התכתבות עם סוכנים בחולפתיחת תיקים עבודה על תוכנת אופיס כולל אקסלשעות עבודה 8:00-17:00קליטה ישירה לחברה

דרישות התפקיד:

ניסיון בתחום אדמנסטרציה חובהאנגלית - ברמת גבוהה מאוד- חובהתושב/ת אשדוד והסביבה רכב להגעהתנאים טובים למתאימ/ה!

מספר משרה 389631
מזכיר/ה רפואי/ת
מיקום המשרה: באר שבע
היקף משרה: משמרות, מלאה

לחברת שירותי בריאות דרוש/ה מזכיר/ה רפואית לקופות החולים ! מתן שירות ללקוחות הקופה בקביעת תורים, מידע רפואי וסיוע בתחומים הנדרשים.תנאים טובים למתאימים/ות !

דרישות התפקיד:

*תעודת בגרות מלאה - חובה.*נכונות לפיצולים ושישי לסירוגין - חובה*ניסיון בתפקידי שירות ומכירה - יתרון.

מספר משרה 398029
נציג/ת שירות פרונטאלי/ת בתל אביב
מיקום המשרה: תל אביב - יפו
היקף משרה: משמרות, מלאה, מלאה וגמישה

לארגון רפואי גדול באיזור ת"א, דרוש/ה נציג/ת שירות פרונטאלי/ת!במסגרת התפקיד:- קבלת קהל - מענה טלפוני ללקוחות הסניף - מכירות של תוכניות טיפול - מתן מענה לסגל המרפאה - ניהול יומן וזימון תורים- גבייה - אדמינסטרציה שוטפת*עבודה במשמרות בוקר וערב**עובד/ת חברה מהיום הראשון, תנאים מעולים והטבות!*

דרישות התפקיד:

- ניסיון אדמינסטרטיבי קודם - יתרון- ניסיון בשירות לקוחות פרונטלי -חובה- מכירתיות - שירותיות - יחסי אנוש טובים - ניסיון בעבודת צוות - ניסיון בסביבה ממוחשבת

מספר משרה 396979
לארגון רפואי מוביל דרוש/ה מתאם/ת שירות
מיקום המשרה: אור יהודה
היקף משרה: מלאה

דרוש/ה מתאם/ת שירות במסגרת התפקיד :מתן שירות פרונטאלי וטלפוני ללקוחות המרפאה קביעת תורים לרפואה ראשונית ויועצת והכוונת לקוחות לשירותים הרפואיים המתאימיםמתן מידע על זכויות המגיעות ללקוחות טיפול בנושאי גבייה והחזרים כספיים ללקוחות טיפול בקליטת לקוחות חדשים מתן שירות אדמיניסטרטיבי לגורמים בתוך המרפאהשותפות בהשגה ומימוש יעדי המרפאה בתחומי השירות, האיכות הרפואית, גיוס לקוחות, שיווק שירותים ועוד

דרישות התפקיד:

תעודת בגרות מלאה - חובהתעודת מזכירות רפואית - יתרוןניסיון אדמינסטרטיבי - יתרוןשליטה מלאה בשפה העבריתידיעה של שפה נוספות - יתרוןשליטה במחשב ובתוכנות Office

מספר משרה 396715
דרושים/ות פקידים/ות לקופ"ח
מיקום המשרה: ירושלים
היקף משרה: משמרות, חלקית, מלאה וגמישה

לקופ"ח מובילה בירושלים, דרושים/ות פקידים/ות רפואיים/ות!במסגרת התפקיד:מתן מענה למטופלים שנכנסים לסניףמענה טלפוני במידת הצורךטיפול בהתחייבויות, אישורים וכד'שכר גבוה!

דרישות התפקיד:

בגרות מלאה או חוצים מלאים- חובה!ניסיון בתפקיד דומה- יתרון משמעותיהשכלה רלוונטית- יתרון משמעותיזמינות מיידית- יתרון משמעותי

מספר משרה 400895
מסלק/ת תביעות
מיקום המשרה: נתניה
היקף משרה: מלאה

לחברת ביטוח בנתניה דרוש/ה מסלק/ת תביעות!- בחינת גובה ההחזר שמגיע למבוטח/ת על סמך הזכאויות בפוליסה.- מענה ללקוחות באמצעות מייל ואתר.- אישור או דחיית התביעה.

דרישות התפקיד:

- שליטה ביישומי OFFICE- חובה- גישה למחשב ויכולת חישובית- חובה- היכרות עם פוליסות, יכולת עבודה עם מס' מערכות, יכולת התנסחות גבוה- יתרון

מספר משרה 400857
דרוש/ה מנהל/ת משרד ציר מרכזי החברה
מיקום המשרה: בני ברק
היקף משרה: מלאה

לחברה מובילה בתחומה בבני ברק, דרוש/ה מנהל/ת משרד ציר מרכזי התפקיד כולל:סיוע למנכ"ל סיוע אדמיניסטרטיבי לצוות (כגון: שליחויות, תיאומי פגישות)מענה טלפוניתיאום פגישותניהול יומנים מורכביםהכנת סביבת פגישות (קבלת אורחים, הכנת שתיה וסידור חדרי ישיבות) עבודה מול ספקים וניהול מלאי ציודמעקבי תהליכיםסיוע באירועי רווחה

דרישות התפקיד:

דרישות התפקיד:ניסיון באדמיניסטרציה - חובה.שליטה מלאה ביישומי מחשב ותוכנות אופיס - חובה.ניסיון ביומנים מורכבים – חובה.מוסר עבודה גבוה, תודעת שירות, ויחסי אנוש מעולים.שימת לב לפרטים, דיוק, ראש גדול, חריצות, סדר וארגון, חרוץ/ה, יכולת עבודה תחת לחץ וריבוי משימות.

מספר משרה 400586
Office Admin לחברה גלובאלית
מיקום המשרה: יקום
היקף משרה: מלאה

חברה גלובאלית ומובילה ביקום מגייסת Office Admin- החלפה לחל"ד + אופציה!• ניהול יומן מנכ"ל וקביעת לו"ז, התנהלות מול חברי/ות הנהלה בארץ ובעולם• תיאום טיסות ונסיעות לחו"ל עבור עובדי/ות החברה, כולל עבודה עם סוכני נסיעות• תמיכה אדמיניסטרטיבית כללית במגוון מחלקות החברה• אחריות על סדר וארגון במשרד, וביצוע רכש משרדי• התנהלות שוטפת למול לקוחות ועובדי/ות החברה• סיוע בארגון אירועי חברה והתנהלות למול ספקים ומבקרים

דרישות התפקיד:

• 5 שנות ניסיון בתפקיד אדמיניסטרטיבי דומה- חובה• ניסיון מחברת היי-טק / חברה גלובאלית- חובה• ניסיון בתיאום טיסות- חובה• אנגלית ברמה גבוהה- חובה• שליטה בישומיי OFFICE- חובה• יכולת גבוהה של מולטי-טאסקינג, מוטיבציה, יחסי אנוש טובים

מספר משרה 399463
אחראי/ת מכרזים לחברת מדיקל
מיקום המשרה: נתניה
היקף משרה: מלאה

לחברת מדיקל מובילה בנתניה דרוש/ה אחראי/ת מכרזים!מהות התפקיד:- שותפות בבניית תוכנית שנתית למכרזים לספקי התחום השונים- אחריות להכנת המכרזים- שילוב המפרט הטכני, קביעת לו"ז, פרסום המכרז ועוד- התנהלות והגשת החומר לועדת הרכישות עפ"י צורך לפי השלבים השונים במכרז- מתן מענה לספקים- הכנת הצעות מחיר- עדכונים שוטפים למנהל התחום ונושאים נוספים בהתאם לצורך המחלקה

דרישות התפקיד:

תואר ראשון- חובהתואר ראשון במשפטים- יתרון משמעותישליטה ביישומי OFFICE- חובהאנגלית ברמה טובה- חובה

מספר משרה 344628
פקיד/ה למרפאה בהרצליה/רעננה- חצי משרה
מיקום המשרה: הרצליה
היקף משרה: חלקית

למרפאה בהרצליה וברעננה דרוש/ה פקיד/ת קבלה לחצי משרה-20 שעות שבועיות!4 פעמים בשבוע בין השעות 8:00-13:00פיצול יום אחד בשבוע 16:00-19:00יום שישי לסירוגין בין 8:00-12:00תיאור תפקיד:מתן שירות פרונטאלי וטלפוני ללקוחות המרפאה בנושאים אדמיניסטרטיביים.קביעת תורים לרפואה ראשונית ויועצת, והכוונת הלקוחות לשירותים הרפואיים המתאימים.מתן מידע על הזכויות המגיעות ללקוחות, בהתאם לסל השירותים של המרפאה.טיפול בנושאי גבייה והחזרים כספיים ללקוחות המרפאה.

דרישות התפקיד:

תעודת בגרות מלאה - חובה.תעודת מזכיר/ה רפואי/ת- יתרון.ניסיון בתפקידי שירות ומכירה - יתרון.יכולת עבודה בסביבה ממוחשבת.

מספר משרה 400866
מזכיר/ת הנהלה
מיקום המשרה: קדימה
היקף משרה: מלאה

לחברה גדולה באזור נתניה דרוש/ה מזכיר/ת הנהלה- עבודה מול לשכת ההנהלה, ממשק שוטף מול סמנכ"ל ודרגים בכירים.- הכנת חומרים לישיבות, מעקב אחר משימות ביצוע ופרויקטים- התנהלות מול ממשקים פנים וחוץ ארגוניים- ניהול יומנים ותיאום פגישות מרובות משתתפים- ביצוע הזמנות ציוד ורכש משרדי- דוחות נוכחות עובדים/ות ובקרה על קליטת עובדים/ות

דרישות התפקיד:

ניסיון קודם כמזכיר/ה בכיר/ה או מזכיר/ת הנהלה- חובהניסיון ועבודה עם תוכנת PRIORITY- חובהשליטה מלאה ביישומי אופיס בדגש על PPT ואקסל

מספר משרה 399614
פקיד/ת לוגיסטיקה לחברה גדולה ומובילה בחיפה!
מיקום המשרה: חיפה
היקף משרה: מלאה

לחברה גדולה ומובילה בחיפה דרוש/ה פקיד/ת לוגיסטיקה! תיאור התפקיד:ניהול דו"חות ומאגר נתונים, עבודה מול לקוחות וספקיםמתן מענה טלפוני, עבודה בסביבה ממוחשבתעבודה מול חברות גדולות, טיפול בהסבת מכולותמשרת בוקר א-ה 8-16:30, שישי 8-12 אחת לחודש.

דרישות התפקיד:

דרישות התפקיד:ניסיון של כ-3 שנים בתובלה יבשתית - חובה! ידע בתוכנות excel- חובה!שליטה גבוהה בשפה האנגלית-חובהדרושה דייקנות, יכולת עבודה תחת לחץ, אחריות ותודעת שרות גבוהה

מספר משרה 400957
לחברה ממשלתית בירושלים דרוש/ה מנהל/ת אגף ארכיונים -...
מיקום המשרה: ירושלים
היקף משרה: מלאה

• אחריות כוללת למדיניות ולתהליכי העבודה במכלול תחומי האחריות של מחלקות האגף – העשרת האוסף הארכיוני, קטלוגו והנגשתו לקהל בדרכים שונות – ואחריות כוללת לתהליכי התכנון וההערכה האסטרטגיים, המתודולוגיים והמקצועיים של האגף.• קידום תהליכי חדשנות טכנולוגית בתחום ניהול המידע תוך שותפות ותיאום הדוקים עם אגף חדשנות וטכנולוגיות מידע, לרבות קידום שימוש בכלים מתקדמים, זיהוי ואפיון יישומים טכנולוגיים נדרשים לטובת ייעול תהליכי העבודה ושיפור הנגשת האוספים הארכיוניים. • חקר ולימוד מתמשכים של תחום התיעוד הארכיונים: התעדכנות מתמדת במתודולוגיות, תהליכי חשיבה ומדיניות ארכיוניים; זיהוי מגמות, תהליכים וקידום פרויקטים ויוזמות פורצי דרך; המלצה על כיווני פעולה רצויים; הטמעת תהליכי חדשנות בתחום.• שותפות בתהליכים, פרויקטים קידום שותפות וממשקי עבודה מיטביים עם מכלול יחידות מערך האוספים, לרבות שותפות בתכנון ויישום תהליכי עבודה וממשקי פעולה במערך האוספים, שותפות בפרויקטים בין-אגפיים/יחידתיים.• הובלת קשרי אגף הארכיונים עם אגפים נוספים ותיאום הפעילות עמם לטובת קידום פרויקטים מחקריים, מוזיאליים, חינוכיים והנצחתיים.• הובלת וטיפוח מערך הקשרים של הארכיון עם מוסדות, מומחים וגורמים מקבילים בארץ ובעולם; ייזום והובלת פרויקטים משותפים לארכיון ולגורמים נוספים בארץ ובחו"ל; ייצוג הארכיון בכנסים, בפורומים מקצועיים ובפני גורמים מקבילים בארץ ובעולם. • ניהול צוות האגף תוך קביעת יעדים, הנחיה, ליווי ובקרת ביצוע.• תכנון תכנית העבודה השנתית של האגף ובקרת יישומה. • בניית, תכנון וניהול תקציב האגף ואחריות לבקרת ניצולו.• כתיבת הצעות למימון והגשת דיווחי ביצוע לקרנות וגורמי מימון.

דרישות התפקיד:

• תואר שני בתחומים רלוונטיים • תואר שלישי – יתרון משמעותי • תעודה/השכלה נוספת בתחומי הניהול/ניהול פרויקטים – יתרון • תעודה במידענות/ארכיונאות – יתרון• היכרות ו/או ניסיון עם תחום ניהול המידע – יתרון • שליטה מלאה בעברית ובאנגלית (דיבור, כתיבה) – חובה• שליטה בשפות אירופאיות נוספות – יתרון • ייצוגיות ויכולת עמידה ופרזנטציה מול קהל, בעברית ובאנגלית – חובה • ניסיון מוכח (3-5 שנים לפחות) בניהול צוות גדול בסביבה רב-משימתית – חובה • ניסיון בעבודה בסביבה רב-לשונית ורב-תרבותית – יתרון • ניסיון בניהול תהליכי עבודה/פרויקטים – חובה • יכולת ניתוח גבוהה, חשיבה אינטגרטיבית ויכולת תכנון אסטרטגי – חובה• ניסיון בעבודה בסביבה בינלאומית – יתרון • ניסיון/היכרות עם מוסדות/ארכיונים בארץ ובעולם – יתרון • ניסיון בתכנון וניהול תקציב בהיקף של מיליוני ש"ח וניסיון בבקרה תקציבית – חובה• יכולות אדמיניסטרטיביות גבוהות – חובה • יחסי אנוש מעולים, יכולת הנעת עובדים, יכולת עבודה עצמאית ובצוות – חובה • גמישות בשעות העבודה ונכונות לנסיעות עבודה לחו"ל – חובה • היכרות עם טכנולוגיות חדשות ומתקדמות בתחום הארכיונאות והמידענות – יתרון משמעותי

מספר משרה 400280
מזכיר/ת קבלה למשרד עו"ד
מיקום המשרה: תל אביב - יפו
היקף משרה: מלאה

מזכיר/ת קבלה למשרד עו"ד בת"א.במסגרת התפקיד:-שירות פרונטלי-מענה טלפוני ללקוחות המשרד.-ניתוב שיחות.-תיאום פגישות.-הזמנות כיבוד.שליחויות ודואר.**התפקיד דינמי ומתממשק עם גורמים מרובים .

דרישות התפקיד:

דרישות התפקיד:-יחסי אנוש ורמת שירות בלתי מתפשרת.- ראש גדול.- תקתקנות. - ירידה לפרטים.- סדר וארגון.

מספר משרה 400970
אחראי/ת ניהול הזמנות- משרה זמנית
מיקום המשרה: הרצליה
היקף משרה: מלאה

לחברה קוסמיטקה מובילה בתחומה דרוש/ה אחראי/ת ניהול הזמנות.תחומי אחריות בתפקיד: עיבוד הזמנות בצורה מדויקת ובזמן וטיפול בתהליכי ההזמנות ללקוחות חדשים תחזוקה נכונה ובזמן של היררכיות לקוחות, הקמתם ב-SAP ויידוע נציגי מכירות בקרה ומעקב על נהלים הנדרשים לצורך בדיקת מלאי ותיאום אספקה ללקוחות עבודה מול נציגי מכירות, לקוחות, הנהלת חשבונות ושרשרת אספקה כדי להבטיח מתן שירות בסטנדרטים גבוהים אחריות על מתן פתרונות לבעיות ותלונות של לקוחות אחראיות על הנפקה של תעודות אשראי הקשורות להחזרות או פעולות אחרות של לקוחות הכנת נתונים, דוחות ותיעוד תהליכים הזנת ההזמנות ללא תשלום, תחזוק הזמנות והחלפות ללקוחות במערכת SAP הנפקה ושליחת החשבוניות ללקוחות ופתירת בעיות העולות בתהליך מעקב על תהליך הוצאת החשבוניות בזמן ובהתאם למדיניות ולתקנות החברה

דרישות התפקיד:

דרישות:• ניסיון מוכח בתפקיד דומה (עדיפות לחברות מוצרי צריכה) – חובה • אנגלית ברמה גבוהה מאוד – יכולת התנסחות בכתב ובעל פה • ידע והכרות בעבודה ב-SAP – יתרון משמעותי אנגלית ברמה שוטפת- קריאה, דיבור כתיבה – יהיה ראיון באנגלית

משרה מיקום היקף תאריך
 
משרה חמה
אנגלית ברמה גבוהה? יש לי משרה עבורך! אנגלית ברמה גבוהה?... אשדוד מלאה
משרה חמה
08/05/2024
 
מזכיר/ה רפואי/ת מזכיר/ה רפואי/ת באר שבע משמרות,... 12/05/2024
 
נציג/ת שירות פרונטאלי/ת בתל אביב נציג/ת שירות... תל אביב - יפו משמרות,... 11/04/2024
 
לארגון רפואי מוביל דרוש/ה מתאם/ת שירות לארגון רפואי מוביל... אור יהודה מלאה 06/03/2024
 
דרושים/ות פקידים/ות לקופ"ח דרושים/ות פקידים/ות... ירושלים משמרות,... 10/12/2023
 
מסלק/ת תביעות מסלק/ת תביעות נתניה מלאה 13/05/2024
 
דרוש/ה מנהל/ת משרד ציר מרכזי החברה דרוש/ה מנהל/ת משרד... בני ברק מלאה 13/05/2024
 
Office Admin לחברה גלובאלית Office Admin לחברה... יקום מלאה 13/05/2024
 
אחראי/ת מכרזים לחברת מדיקל אחראי/ת מכרזים לחברת... נתניה מלאה 13/05/2024
 
פקיד/ה למרפאה בהרצליה/רעננה- חצי משרה פקיד/ה למרפאה... הרצליה חלקית 13/05/2024
 
מזכיר/ת הנהלה מזכיר/ת הנהלה קדימה מלאה 12/05/2024
 
פקיד/ת לוגיסטיקה לחברה גדולה ומובילה בחיפה! פקיד/ת לוגיסטיקה... חיפה מלאה 12/05/2024
 
לחברה ממשלתית בירושלים דרוש/ה מנהל/ת אגף ארכיונים -... לחברה ממשלתית... ירושלים מלאה 12/05/2024
 
מזכיר/ת קבלה למשרד עו"ד מזכיר/ת קבלה למשרד... תל אביב - יפו מלאה 12/05/2024
 
אחראי/ת ניהול הזמנות- משרה זמנית אחראי/ת ניהול הזמנות... הרצליה מלאה 12/05/2024

סוכן חכם

קבלו משרות למייל מיד עם פרסומן!

בהרשמה אתם מאשרים את תקנון האתר.
בלי ספאם, מבטיחים!