טוען

הצעות עבודה באדמיניסטרציה

מחפשים משרות בתחום האדמיניסטרציה? אתם בידיים טובות!!! מגוון משרות חמות בתחום כמו: מזכירות, בק אופיס, מזכירות רפואית, ניהול לשכה, קלדנות, ניהול אדמיניסטרטיבי, מזכירות משפטית,  ע' סמנכ"ל/מנכ"ל, personal assistant ועוד.

הצעות עבודה בתחום אדמיניסטרציה
מספר משרה 369211
נציג/ת הזמנות
מיקום המשרה: אשדוד
היקף משרה: מלאה

לחברה גדולה באשדוד דרוש/ה פקיד/ת הזמנות בק אופיס מול אנשי מכירות הצעות מחיר לתת מענה לאנשי מכירות לפני פגישהמענה טלפוני ללקוחותהכנסת הזמנות למערכתעבודה על אקסל ופריוריטימשרה מלאה 8-17 חמישה ימי עבודה.

דרישות התפקיד:

ניסיון בתפקיד פקיד/ת הזמנותעבודה מול לקוחות ואנשי מכירות של החברהעבודה על תוכנות מחשבשליטה בתוכנות אופיסיכולת שרות ומכירהפריוריטי- יתרוןזמינות מידיית

מספר משרה 369179
רכז\ת רישום
מיקום המשרה: תל אביב - יפו
היקף משרה: מלאה

למוסד אקדמאי מוביל בצפון תל אביב דרוש\ה רכז\ת רישום! עבודה אדמיניסרטיבית , רישום וקבלת מועמדים למכללה עפ"י תנאי הרישום, הכנה ושליחת מכתבים, קשר עם המרכז הארצי לבחינות ומשרד החינוך - משיכת בגרות\פסיכומטרי\מבחן אמי"ר, טיפול בוועדות קבלה וחריגים, קורסי הכנה, עבודה מול מרצים, בדיקת, דו"ח חריגים מל"ג, עדכון פטורים,העברת תשלומים למדור שכ"ל, דוחות מעקבתנאים מעולים! משרה מלאה - א'-ה', 9:00-18:00 !

דרישות התפקיד:

כישורי מחשב - שליטה מלאה באקסל,WORDניסיון אדמיניסטרטיבי -חובהיכולת עבודה בסביבת מרובת משימות ועמוסה יכולת סדר וארגון

מספר משרה 367409
מזכיר/ה הנהלה מנהלית- 183
מיקום המשרה: תל אביב - יפו
היקף משרה: מלאה

למוסד אקדמי בצפון ת"א דרוש/ה מזכיר/ת הנהלה מנהלית!מתן שירותי מזכירות וניהול הפעילות האדמיניסטרטיבית של ההנהלה הבכירה של המכללה, קשר מול המחלקות ואנשי המנהלה, תיאום פגישות עם סטודנטים , אנשי סגל ומנהלה במכללה וכן עם גורמים מחוצה לה, ניהול יומן, הכנת דוחות אקסל ומצגות.

דרישות התפקיד:

תואר אקדמי- חובהידיעה וניסיון קודם בתוכנות ה OFFICE, POWER POINT , EXCEL, WORD, OUTLOOKיכולת לטפל במשימות רבות בו זמנית (Multitasking)יכולת טובה בניסוח מכתבים ומיילים בעברית ובאנגלית.אחריות, ראש גדול, יכולת למידה עצמית, אחראי, אדיב וסובלני יכולת עבודה בעומס

מספר משרה 369138
פקיד/ה לשעות הערב 13-19
מיקום המשרה: רמת גן
היקף משרה: מלאה וגמישה

לארגון ברמת גן דרוש/ה פקיד/ה לשעות הערב!א'-ה'; 13:00-19:00- שישי לסירוגין!מענה טלפוני;קבלת קהל, טיפול בהזמנות, תיוקים וסריקות

דרישות התפקיד:

ניסיון בפקידות/שירות לקוחותשליטה ביישומי מחשבשירותיות

מספר משרה 361116
נציג/ת רב-קו לחברת תחבורה בפריסה ארצית
מיקום המשרה: תל אביב - יפו
היקף משרה: משמרות, מלאה

לחברת תחבורה מובילה באזור חיפה/קריות דרוש/ה נציג/ת רב-קו .עבודה במשרדי החברה ( רב-קו ) , עבודה פרונטאלית מול לקוחות.הנפקת כרטיסי רב-קו , מידע , אבדות וגניבות . עבודה בסביבה ממוחשבת . ימי עבודה : א-ה בשתי משמרות ( 06:45-13:30 , 13:30-19:30 )ימי ו' לסירוגין 06:45-13:30 שכר : 31 ש"ח + נסיעות

דרישות התפקיד:

ניסיון בתחום השירות לקוחות - יתרון משמעותי . ניסיון אדמניסטרטיבי - יתרון משמעותי . נכונות לעבודה במשמרות - חובהשליטה ביישומי מחשב - חובה

מספר משרה 368682
רכז/ת סיעוד קרית מלאכי דובר/ת רוסית 75%
מיקום המשרה: קרית מלאכי
היקף משרה: חלקית

דובר /ת רוסית? מחפש /ת תפקיד משרדי מעניין בשעות הבוקר? מעולה להורים!לחברת דנאל סיעוד, מקבוצת דנאל, דרוש /ה רכז /ת שירות דובר /ת רוסית בקרית מלאכי למשרה חלקית בשעות נוחות.התפקיד:- שיבוץ מטפלות בבית הלקוחות,- תיאום ביקור ראשוני לעובד סוציאלי בבית הלקוח- קשר עם הלקוחות ומשפחותיהם,- עבודה מול עובדים סוציאליים וגורמים שונים בקהילה,- קבלת קהל, מענה טלפוני וניהול משרד.העבודה במשרה חלקית, ימים א- ה, 6 שעות ביום,(מ 10:00 עד 16:00) שעות עבודה גמישות. ימי שישי אחת לחודש.עבודה באווירה משפחתית ונעימה בחברה גדולה ומובילה!!תנאים מעולים: קרן השתלמות, ארוחות מסובסדות, הכשרות, נופש חברה ועוד.דנאל סיעוד מעניקה שירות מקצועי ומענה למשפחות בעיר בתחום בני הגיל השלישי תחת פעילות השייכת לביטוח הלאומי.

דרישות התפקיד:

דובר /ת רוסית - חובה.ניסיון קודם בתפקידי שירות /שימור לקוחות- יתרון משמעותי.שליטה ביישומי מחשב ואופיס- חובה.יכולת עבודה בסביבה מרובת משימות.יחסי אנוש טובים, יכולת עבודה כחלק מצוות ועבודה עצמאית. ** ניתן לשלוח קורות חיים למייל hrsegel@edanel.co.il [1] **נא לציין מספר משרה [1] mailto:hrsegel@edanel.co.il

מספר משרה 369137
מזכיר/ה למחלקת רכש -החלפה לחל"ד
מיקום המשרה: תל אביב - יפו
היקף משרה: מלאה, מלאה וגמישה

למטה של ארגון רפואי גדול דרוש/ה מזכיר/ה למחלקת רכש- החלפה לחל"ד.תיאור המשרה:• מענה טלפוני עבור 4 מנהלי מחלקות • גיבוי לשכת ראש האגף בעת היעדרה של מנהלת הלשכה • ניהול יומן וקביעת פגישות באופן שוטף בעבור 4 מנהלי מחלקות –נדרש ידע באאוטלוק • תיוק וניהול מסמכים כולל ניסוחם וכתיבתם • עבודה בס.ע.ר– הוצאת מסמכים, מכתבים, מכתבי זכייה, מכתבי אי-זכיה להליכים, פרוטוקולים • השתתפות בישיבות צוות • פתיחה וניהול הזמנות מסגרת/ חד פעמיות הדורש ידע בניפנדו + SAP • קליטת חשבוניות ותעודות משלוח • ריכוז חומרים מהמחלקה עבור ישיבות ועבור ראש האגף • מזכיר/ת וועדת יועצים לוגיסטיים הכולל: קבלת הצעות וקורות חיים של יועצים, הכנת החומרים טרם הוועדה, השתתפות בוועדה והכנת פרוטוקול, הכנת הסכמים וטיפול בכל הנוגע ליועצים חדשים לרבות הארכת הסכמים במידת הצורך.

דרישות התפקיד:

• תעודת בגרות- חובה • אקסל, ,WORD OUTLOOK (אופיס)- שליטה טובה • ידע בסאפ – יתרון (מודול לוגיסטי וכספים) • ניסיון קודם במזכירות / רכש -חובה• ראש גדול והבנה מהירה • עמידה בלחצים (שירות ל 4 מנהלים)

מספר משרה 369203
נציג/ת שירות למחלקת שירות לקוחות
מיקום המשרה: בית שאן
היקף משרה: מלאה

למפעל באזור בית שאןדרוש/ה נציג/ת שרות לקוחות

דרישות התפקיד:

דרישות התפקיד:בעלי/ות ניסיון בתפקיד דומה-חובהשעות עבודה 8:00-17:00שליטה בישומי המחשב - חובהיכולת עבודה בצוותבעל/ת רכב לצורך הגעהמגורים: בית שאן והסביבה הקרובה

מספר משרה 369087
עוזר/ת אדמיניסטרטיבי/ת
מיקום המשרה: לוד
היקף משרה: מלאה

לקופת חולים מובילה בלוד דרוש/ה עוזר/ת אדמינסטרטיבי/ת למשרה מלאה. ל-8.5 חודשים +אופצית קליטה לארגון לאחר כחצי שנה*ניהול יומנים מורכבים של 4 מנהלים.*זימון פגישות*הוצאת דוחות רלוונטים למנהלים.*מענה למיילים ולטלפונים.א-ה 8-16 40 ש"ח לשעה

דרישות התפקיד:

*תואר ראשון-חובה*שליטה מלאה בכול יישומי האופיס-אקסל,אאוטלוק,וורד וכו'-חובה!*ניסיון אדמינסטרטיבי/פקידותי-חובה!*ניסיון בניהול יומנים מורכבים-חובה!*ניסיון בניהול משרד/לשכה-יתרון משמעותי

מספר משרה 369199
מזכיר\ה אדמיניסטרטיב\ית
מיקום המשרה: אשקלון
היקף משרה: מלאה

לאתר באזור אשקלון,דרוש\ה מזכיר\ה לפרוייקט הקמה

דרישות התפקיד:

תואר ראשון-חובהאנגלית-ברמה טובהראש גדולניסיון באדמיניסטרציה-חובהנכונות למשרה מלאה+ש"נ

מספר משרה 369006
רפרנט/ית שיווק ופרסום
מיקום המשרה: נתניה
היקף משרה: מלאה

לחברה גדולה בנתניה דרוש/ה רפרנט/ית פרסום ושיווק :ניהול פעילות השיווק מול הסחר, המשפטית ומשרד הפרסום מהעברת הבריף, דרך אסטרטגיה וחומרים קריאטיבים.עבודה על קטלוגים רשתיים ברמה חודשית ניהול קמפיינים למגזרים השונים: רוסי, ערבי ודתי.הגדרה וניהול תקציב השיווק ברמה חודשית / שנתיתניהול קמפיינים בערוצים השונים (אופליין- רדיו, טלוויזיה, שילוט, עיתונות ועוד). ניהול פעילות המועדון / כרטיס אשראי ברמת ניוזלטר, מסרונים, דיוורים ותקשור ניהול התקשורת השיווקית למותגי חו"לאחריות על נראות ושיווק בסניפים: תמיכה פרסומית, קד"מ, השקות, פתיחות וכד.. תמיכה בפעילות פנים ארגונית ניסיון בדיגיטל, כולל תוכן, יצירת חומרים ואינטרקציה- ניסיון דיגיטלי לפחות שנתיים בחברה גדולה.קידום והעלאת תכנים לאתרים וקמפיינים - ניהול קמפיינים ב Google Ads, Facebook, Instagramתנאים מעולים למתאימים/ות: קליטה ישירה לארגון, עדכוני שכר ועוד

דרישות התפקיד:

תואר ראשון - חובהניסיון קודם של שנה ממשרדי פרסום - יתרון משמעותי ניסיון ושליטה בתחום המדיההכרות במדיות שיווקיות באמצעות רשתות חברתיותהבנה בתהליכי מכירה ושיווק, שת"פ ותהליכי קד"מ ידע ובקיאות בשיווק קמעונאי - יתרוןידע וניסיון בניהול מהלכים וקמפיינים שיווקיים באינטרנטהכרה לעומק של שימושי הרשת, רשתות חברתיות ומדיה פרסומיתיכולת עבודה והנעה עצמית, יכולת למידה עצמית.ידע וניסיון קודם בקידום אורגני (SEO), או ב PPC גוגל/פייסבוקכפיפות למנהלת שיווק

מספר משרה 367864
מזכיר/ת מרפאה זמני/ת
מיקום המשרה: נתניה
היקף משרה: חלקית, מלאה

לארגון רפואי גדול דרוש/ה מזכיר/ה רפואי/ת זמני/ת החלפה לחל"ד עם אופציה!א'-ה'- 8-13 פיצול פעם בשבוע 16-19 ושישי לסירוגן.שירות ללקוחות הקופה, עבודה מול צוות רופאים, הקלדות ותיוקים

דרישות התפקיד:

תעודת בגרות מלאה - חובה (בהישג יד)נכונות למשרה עם פיצוליםניסיון בשירות לקוחות טלפוני/פרונטלי - יתרון מובהקשירותיות, יחסי אנוש טובים, עבודה בצוות

מספר משרה 369153
עוזר/ת אישי/ת למנכ"ל
מיקום המשרה: תל אביב - יפו
היקף משרה: מלאה

לחברת פארמה מובילה דרוש/ה עוזר/ת אישי/ת למנכ"ל!במסגרת התפקיד:- יד ימינו של מנכ"ל החברה- ניהול יומנים ולו"ז של ההנהלה הבכירה- קבלת קהל ומענה טלפוני- אירוח לקוחות- הכנת חדרי ישובות- סיכום פגישות וישיבות- ניהול אדמינסטרטיבי שוטף- טיפול בנושאי נסיעות לחו"ל

דרישות התפקיד:

ניסיון של לפחות 5 שנים בתפקיד דומה - חובהניסיון מחברת פארמה/חברה בינלאומית - יתרוןאנגלית ברמה גבוהה מאוד - חובהשפות נוספות - יתרוןתואר אקדמאי - יתרון משמעותיאנרגטיותיכולת עבודה בקצב מהיר ובתנאי לחץתקתקנותנכונות לעבודה מאומצת ולשעות נוספות

מספר משרה 369175
מזכיר/ת מחלקת שרות - החלפה לחל"ד
מיקום המשרה: חולון
היקף משרה: מלאה

חברת אינטגרציה בחולון מגייסת מזכיר/ת מחלקת שירות - החלפה לחל"ד במסגרת התפקיד: ניהול יומן ותיאום פגישות עבודה מענה טלפוני הפקת דו"חותסיכומי ישיבות והכנת חומרים לפגישות טיפול בהזמנות רכש וקבלת הצעות מחיר **א-ה 8:00-17:00 **

דרישות התפקיד:

ניסיון אדמניסטרטיבי קודם בניהול משרד פרויקטלי – חובה ידע וניסיון בתוכנות OFFICE – חובהידע בתוכנת PRIORITY - חובה

מספר משרה 369140
מתאם/ת משלוחים למחלקת לוגיסטיקה- החלפה לחל"ד
מיקום המשרה: קיסריה
היקף משרה: מלאה

לחברה תעשייתית גלובאלית דרוש/ה מתאמ/ת משלוחים למחלקת לוגיסטיקה להחלפת חל"ד!עבודת Back Office לתכנית העבודה של צוות המשלוחיםניפוק תעודות משלוח לצוות המלגזנים, מתן שירות לצוות בעדכון התעודות על פי הצורך בהתאם לתוכנית הייצואתאום פעולות מול מחלקת ייצוא- בקרה, שריון ודיווח מכולותהוצאת דוחות לעבודה ובקרה שוטפת על מלאים, עדכון פקודות עבודה והזמנות רכשתמיכה משרדית יומיומית למימוש תוכנית העבודה וביצוע ספירות מלאי

דרישות התפקיד:

ניסיון בעבודה תפעולית- כמתאמ/ת משלוחים/ לוגיסטיקה/ רכש/ ייבוא/ ייצוא- חובה הנדסאי/ת תעו"נ / תואר ראשון רלוונטי – יתרוןשליטה ב EXCEL- חובה ניסיון במערכת ERP- Oracle- יתרון

משרה מיקום היקף תאריך
 
משרה חמה
נציג/ת הזמנות נציג/ת הזמנות אשדוד מלאה
משרה חמה
25/10/2020
 
משרה חמה
רכז\ת רישום רכז\ת רישום תל אביב - יפו מלאה
משרה חמה
22/10/2020
 
משרה חמה
מזכיר/ה הנהלה מנהלית- 183 מזכיר/ה הנהלה מנהלית... תל אביב - יפו מלאה
משרה חמה
22/10/2020
 
משרה חמה
פקיד/ה לשעות הערב 13-19 פקיד/ה לשעות הערב 13-19 רמת גן מלאה...
משרה חמה
21/10/2020
 
נציג/ת רב-קו לחברת תחבורה בפריסה ארצית נציג/ת רב-קו לחברת... תל אביב - יפו משמרות,... 15/09/2020
 
רכז/ת סיעוד קרית מלאכי דובר/ת רוסית 75% רכז/ת סיעוד קרית... קרית מלאכי חלקית 25/10/2020
 
מזכיר/ה למחלקת רכש -החלפה לחל"ד מזכיר/ה למחלקת רכש ... תל אביב - יפו מלאה,... 25/10/2020
 
נציג/ת שירות למחלקת שירות לקוחות נציג/ת שירות למחלקת... בית שאן מלאה 25/10/2020
 
עוזר/ת אדמיניסטרטיבי/ת עוזר/ת אדמיניסטרטיבי/ת לוד מלאה 25/10/2020
 
מזכיר\ה אדמיניסטרטיב\ית מזכיר\ה אדמיניסטרטיב\ית אשקלון מלאה 25/10/2020
 
רפרנט/ית שיווק ופרסום רפרנט/ית שיווק ופרסום נתניה מלאה 24/10/2020
 
מזכיר/ת מרפאה זמני/ת מזכיר/ת מרפאה זמני/ת נתניה חלקית,... 24/10/2020
 
עוזר/ת אישי/ת למנכ"ל עוזר/ת אישי/ת למנכ... תל אביב - יפו מלאה 22/10/2020
 
מזכיר/ת מחלקת שרות - החלפה לחל"ד מזכיר/ת מחלקת שרות -... חולון מלאה 22/10/2020
 
מתאם/ת משלוחים למחלקת לוגיסטיקה- החלפה לחל"ד מתאם/ת משלוחים... קיסריה מלאה 22/10/2020