מתאם/ת רכש ולוגיסטיקה - החלפה לחל"ד
- מלאה
תיאור המשרה
מתן מענה לעובדי חטיבת השרות והפרויקטים משלב פיענוח הציוד הנחוץ-הזמנת הציוד (רכש/ניפוק מהמחסן) , עדכון לוחות זמנים וסגירת מעגל בקבלת הציוד על ידי המזמין.נציג/ה של מקבל השרות על כל המשמעויות - משלב הבקשה ועד סגירת המעגל בסיום העבודה. • קבלת הזמנות מטכנאים/ פרויקטים• כתובת ומענה עבור כל פניה של הטכנאי, משלב הזמנה ועד הספקתה• פיענוח ההזמנה מול הטכנאי• ביצוע וטיפול בהזמנות רכש - בחירת ספק , הצעות מחיר , משא ומתן מול ספקים• הפקת הזמנות ניפוק מהמחסן עבור טכנאים• מעקב צפי קבלת הזמנות הרכש והגעת הציוד לטכנאי
דרישות התפקיד
• ניסיון במערכת ERP- חובה • פריוירטי- חובה• אקסל ואופיס- שליטה מלאה• נסיון של כשנתיים בתפקיד דומה
הגשת מועמדות בהצלחה!
הגיעו למשרות החדשות לפני כולם באמצעות
יצירת סוכן חכם או עדכון הנוכחי.
כל הגדרות הסוכן נמצאות באיזור האישי