טוען

משרה מספר 400810

מנהל.ת תמיכת לקוחות לחברת מדיקל מובילה!

קיסריה
|
היקף משרה
  • מלאה
|
09/05/2024

תיאור המשרה

ה-CS מוביל את תחום תמיכת הלקוחות בארץ ובארה"ב כדי להבטיח את שירות הלקוחות והשירות הטכני הטוב ביותר האפשרי. פן אסטרטגי - התפקיד כולל עבודה עם הרבה דאטה, ניתוח דוחות, יכולת לזהות טרנדים ומגמות ומתוך כך סיוע בקביעת תהליכי עבודה ומדיניות.ה- CS Lead לוקח חלק משמעותי בתהליכים חוצי ארגון. העבודה היא עם ממשקים אסטרטגיים בחברה – צוות הפיתוח, המכירות ועבודה עם הצוות הגלובאלי.התפקיד מדווח ל CS Director.מתן תמיכה ממשית hands on לפניות שונות של לקוחות. מבטיח שהצוות יעבוד על פי הנוהל.מענה איכותי לפניות עפ"י עמידה בתקני איכות, פרודוקטיביות ושירותיות.מסייע בפיתוח תהליכים, נהלים, מדיניות ותקנים.משמש כרמה המורכבת של התמיכה הטכנית לניהול נושאים מורכבים.סיוע בהובלת פעילויות מעבדת השירות לטיפול בחומרי החזרה, שדרוגים, תיקונים ובדיקות.

דרישות התפקיד

אנחנו מחפשים CS מנוסה עם לפחות 3+ שנות ניסיון בתמיכת לקוחות כולל ניהול אנשים ומשימות מחברה גלובאלית עדיפות עליונה כמובן למדיקל.השכלה וניסיון בתחום חובהניסיון מוכח כנציג שירות לקוחותעדיפות לניסיון בתעשיית המכשור הרפואי. מודעות לטכנולוגיה, טרנדים ויישומים בתעשייה.עדיפות לניסיון עם מערכת CRM (יתרון של Salesforce).-הבנה טכנית טובה.-מיומנויות מעולות בעל פה ובכתב.-אדם מאורגן ברמה גבוהה עם תשומת לב יוצאת דופן לפרטים, יכולת ריבוי משימות ועבודה תחת לחץ.-יכולות אנליטיות חזקות.-מישהו שלומד מהר עם יכולת להבין מגוון רחב של נושאים ונושאים.-מסוגל לתכנן ולהאציל סמכויות בגישה חיובית ומקדמת. -בעל יכולת עבודה עצמאית אך אדם שבנוח גם להיות חלק מצוות דינמי.-גמיש לעבודה בשעות מאוחרות וסופי שבוע במידת הצורך.משרה היברידית בחלקה! 3 ימים מהמשרד והשאר היברידי! תנאים מצוינים.