טוען

הצעות עבודה באדמיניסטרציה

מחפשים משרות בתחום האדמיניסטרציה? אתם בידיים טובות!!! מגוון משרות חמות בתחום כמו: מזכירות, בק אופיס, מזכירות רפואית, ניהול לשכה, קלדנות, ניהול אדמיניסטרטיבי, מזכירות משפטית,  ע' סמנכ"ל/מנכ"ל, personal assistant ועוד.

הצעות עבודה בתחום אדמיניסטרציה
1 - 8 מתוך 8
מספר משרה 359993
מנהל/ת משרד בעמדת קבלה לחברה בתחום המדיקל דיוויס
מיקום המשרה: פתח תקווה
היקף משרה: מלאה

לחברה בתחום המדיקל דיוויס דרוש/ה מנהל/ת משרד בעמדת קבלה ***בפתח- תקווה ומעבר למודיעין במרץ 2020***. במסגרת התפקיד: *טיפול שוטף אל מול ספקים בתחומים - ניקיון, רכבים, שליחים, מיכשור משרדי. *מענה טלפוני ומיילים ותמיכה בצוות העובדים והתנהלות גם אל מול לקוחות. *תאומי פגישות, טיסות, קבלת אורחים מחו"ל, סידור חדרי ישיבות, אחריות על דואר.

דרישות התפקיד:

* ניסיון בתפקיד דומה - חובה * אנגלית ברמה גבוה - חובה * שירותיות, אחריות, ראש גדול, דייקנות.

מספר משרה 360024
מנהל/ת אדמיניסטרטיבי/ת למרפאה
מיקום המשרה: פתח תקווה
היקף משרה: משמרות, מלאה

לארגון רפואי מוביל דרוש/ה מנהל/ת אדמיניסטרטיבי/ת התפקיד כולל ניהול והנעת צוות המרפאה, מענה טלפוני, קבלת קהל, התנהלות מול ממשקים פנים וחוץ ארגוניים, עבודה משרדית שוטפת. משרה מלאה וקבועה, 5 ימים בשבוע, 40 שעות שבועיות: פעמיים בשבוע ימים מפוצלים - 07:30-13:00, 15:30-19:00 פעמיים בשבוע 07:30-15:00 פעם בשבוע 07:30-13:00 שישי לסירוגין עד השעה 12:00 במקום יום באמצע שבוע. למתאימים/ות - שכר מתגמל ותנאים סוציאליים מעולים!!

דרישות התפקיד:

תואר ראשון - חובה ניסיון קודם בניהול עובדים - חובה ניסיון אדמיניסטרטיבי - חובה זמינות מיידית נכונות למשרה עם משמרות מפוצלות

מספר משרה 359679
מזכיר/ת מפעל
מיקום המשרה: נצרת עילית
היקף משרה: מלאה

למפעל באיזור העמקים דרוש/ה מזכיר/ת מפעל תיאור התפקיד: עבודת יום ימים א-ה שעות 7:30-16:30- לא גמיש! מענה טלפוני קליטת חומרי גלם ואריזה טיפול בתעודות משלוח וחשבוניות טיפול בקופה קטנה

דרישות התפקיד:

דרישות התפקיד: ניסיון בעבודה דומה בתעשיה ידע בעבודה עם פריוריטי- יתרון משמעותי אנגלית ברמה טובה- לטיפול בתעודות

מספר משרה 359463
אדמיניסטרטור/ית
מיקום המשרה: נתניה
היקף משרה: מלאה

לחברה בינלאומית בנתניה דרוש/ה אדמיניסטרטור/ית! הקמת הזמנות, הצעות מחיר, עבודה מול ספקים, תמיכה אדמיניסטרטיבית מענה טלפוני, טיפול בהסכמים. משרה מלאה, א'-ה', 8-17

דרישות התפקיד:

ניסיון אדמיניסטרטיבי תפעולי-חובה אנגלית ברמה טובה מאוד שליטה ביישומי OFFICE

מספר משרה 358235
לחברה באזור רחובות דרוש/ה מנהלת תיקי לקוחות עסקיים!
מיקום המשרה: יבנה
היקף משרה: מלאה

לחברה באזור רחובות דרוש/ה מנהלת תיקי לקוחות עסקיים! מהות התפקיד: - ניהול משרד שוטף - מכירות טלפוניות ללקוחות חדשים וקיימים - אחריות על גבייה, הצעות מחיר והפקת דוחות - עבודה אדמיניסטרטיבית שוטפת

דרישות התפקיד:

דרישות התפקיד: - תואר אקדמאי- חובה! - שליטה מלאה באקסל ותוכנות אופיס- חובה! - אוריינטציה שירותי/ת/ מכירתי/ת - חובה! - ניסיון בעבודה אדמיניסטרטיבית/מכירות- חובה!

מספר משרה 357006
אדמיניסטרטור/ית
מיקום המשרה: יקום
היקף משרה: מלאה

לחברה גדולה בתחומה באזור ת"א דרוש/ה אדמיניסטרטור/ית עם ניסיון בהנהלת חשבונות ניהול עמדת קבלה, קבלת אורחים, תיאומי לו"ז, עזרה בסיסית להנהלת חשבונות, טיפול במיילים הזמנת ציוד, ניהול חדרי ישיבות, סיוע ללשכת יו"ר משרה מלאה א'-ה' 8-17/8-18 תנאים מעולים!!

דרישות התפקיד:

אקדמאי/ת - יתרון מובהק תעודת הנהלת חשבונות סוג 1+2 - חובה ניסיון בתפקיד דומה לפחות 2-3 שנים שליטה ביישומי OFFICE נכונות לשעות נוספות במידת הצורך אנגלית ברמה גבוהה אינטלגנט/ית, בעל/ת יחסי אנוש טובים, מסודר/ת, תקתקן/ית

מספר משרה 355263
מתאמ/ת מכירות למחלק' הפארמה
מיקום המשרה: לוד
היקף משרה: מלאה

לחב' הפצה מובילה באירפורט סיטי (קרית שדה התעופה) דרוש/ה מתאמ/ת מכירות למחלקת הפארמה. התפקיד כולל: •הקלדה ועדכון הזמנות, שליחת תעודות וזיכויים ללקוחות עפ"י בקשת נציג המכירות. •עדכון מבצעים של הסוכנים במערכת ה- SAP, הכנה ושליחת חוברת מבצעים לנציגי הלקוחות. •מענה ללקוחות החברה ולצרכנים הסופיים. •תמיכה במנהלי מכירות – הנפקת דוחו"ת, ניהול מגוונים, מעקב אחר תקציבים, חישוב יעדים ועוד. •תחזוק מחירון מוצרים. •תמיכה בספקים – דוחו"ת מכירה, מעקב אחר מלאים, זמינות בנקודות המכירה. •הזמנות ללא תמורה – מוצרי קד"מ לבקשת מנהלים מסחריים ועוד.. •אדמניסטרציה- ניהול קופה קטנה לחטיבה, מעקב אחר חופשות של עובדי החטיבה, הזמנת ציוד משרדי ועוד.

דרישות התפקיד:

•בגרות מלאה- חובה , תואר ראשון- יתרון משמעותי •שליטה מלאה בכל תוכנות ה- OFFICE ובעיקר ב- Excel. •הגעה עצמאית לאזור האיירפורט סיטי- חובה •אמינות, אחריות ברמה גבוהה, ראש גדול, יכולת פתרון בעיות. •יכולת עבודה בצוות. •יכולת עבודה בתנאי לחץ.

מספר משרה 348993
מנהל/ת משרד ורווחה
מיקום המשרה: אזור תעשיה עמק חפר
היקף משרה: מלאה, מלאה וגמישה

לרשת מסעדות מובילה דרוש/ה מנהל/ת משרד ורווחה! במסגרת התפקיד: איוש הקבלה במטה החברה, מענה טלפוני, קבלת אורחים, ניהול יומני בכירים ותיאום פגישות, רכש ציוד משרדי וכיבוד מעת לעת. השתתפות בישיבות הנהלה ועריכת פרוטוקולים, סיוע שוטף בתחומי פרט ורווחה לרבות הפקות אירועים וכנסים חוצי חברה (כ- 230 עובדים). **קליטה לחברה מהיום הראשון!**

דרישות התפקיד:

שליטה מלאה ביישומי אופיס. הופעה ייצוגית, כושר ביטוי גבוה ושמחת חיים. ראיה מערכתית, יכולת עבודה בסביבה מרובת משימות, יסודיות ותקתקנות. עבודה במשרה מלאה (אפשרות לקצת גמישות) במשרדי החברה בפארק תעשיות עמק חפר - ניידות חובה!

משרה מיקום היקף תאריך
 
מנהל/ת משרד בעמדת קבלה לחברה בתחום המדיקל דיוויס מנהל/ת משרד בעמדת... פתח תקווה מלאה 02/10/2019
 
מנהל/ת אדמיניסטרטיבי/ת למרפאה מנהל/ת אדמיניסטרטיבי... פתח תקווה משמרות,... 25/09/2019
 
מזכיר/ת מפעל מזכיר/ת מפעל נצרת עילית מלאה 11/09/2019
 
אדמיניסטרטור/ית אדמיניסטרטור/ית נתניה מלאה 09/09/2019
 
לחברה באזור רחובות דרוש/ה מנהלת תיקי לקוחות עסקיים! לחברה באזור רחובות... יבנה מלאה 25/08/2019
 
אדמיניסטרטור/ית אדמיניסטרטור/ית יקום מלאה 10/07/2019
 
מתאמ/ת מכירות למחלק' הפארמה מתאמ/ת מכירות למחלק&... לוד מלאה 29/04/2019
 
מנהל/ת משרד ורווחה מנהל/ת משרד ורווחה אזור תעשיה עמק חפר מלאה,... 21/08/2018
1 - 8 מתוך 8