טוען

הצעות עבודה באדמיניסטרציה

מחפשים משרות בתחום האדמיניסטרציה? אתם בידיים טובות!!! מגוון משרות חמות בתחום כמו: מזכירות, בק אופיס, מזכירות רפואית, ניהול לשכה, קלדנות, ניהול אדמיניסטרטיבי, מזכירות משפטית,  ע' סמנכ"ל/מנכ"ל, personal assistant ועוד.

הצעות עבודה בתחום אדמיניסטרציה
1 - 7 מתוך 7
מספר משרה 401050
מנהל/ת משרד למרפאה בקריית אונו
מיקום המשרה: קרית אונו
היקף משרה: משמרות, מלאה, מלאה וגמישה

- ניהול המשמרת במרפאה תוך מתן מענה לעובדים.- תפעול המרפאה בנושאים הקשורים לתחזוקה, נראות, עבודה מול ספקים, הפקת דוחות בקרה ועוד.- מתן שירות טלפוני ופרונטלי למטופלי המרפאה.- ניהול מקצועי של צוות מתאמי/ות השירות.- הנעת עובדים לעמידה ביעדי שירות ומכירה.- עבודה מול ממשקים שונים במטה ובמרפאות.- שותפות בהובלת פרוייקטים והטמעתם.

דרישות התפקיד:

- ניסיון של שנתיים ומעלה בניהול צוות/אופרציה - חובה!- ניסיון של שנתיים לפחות מעולם שירות ומכירות - חובה- תואר ראשון - יתרון משמעותי- יכולת עבודה תחת לחץ וריבוי משימות וממשקים- יחסי אנוש גבוהים- זמינות ל-2 משמרות ערב ושישי לסירוגין

מספר משרה 400857
דרוש/ה מנהל/ת משרד ציר מרכזי החברה
מיקום המשרה: בני ברק
היקף משרה: מלאה

לחברה מובילה בתחומה בבני ברק, דרוש/ה מנהל/ת משרד ציר מרכזי התפקיד כולל:סיוע למנכ"ל סיוע אדמיניסטרטיבי לצוות (כגון: שליחויות, תיאומי פגישות)מענה טלפוניתיאום פגישותניהול יומנים מורכביםהכנת סביבת פגישות (קבלת אורחים, הכנת שתיה וסידור חדרי ישיבות) עבודה מול ספקים וניהול מלאי ציודמעקבי תהליכיםסיוע באירועי רווחה

דרישות התפקיד:

דרישות התפקיד:ניסיון באדמיניסטרציה - חובה.שליטה מלאה ביישומי מחשב ותוכנות אופיס - חובה.ניסיון ביומנים מורכבים – חובה.מוסר עבודה גבוה, תודעת שירות, ויחסי אנוש מעולים.שימת לב לפרטים, דיוק, ראש גדול, חריצות, סדר וארגון, חרוץ/ה, יכולת עבודה תחת לחץ וריבוי משימות.

מספר משרה 400586
Office Admin לחברה גלובאלית
מיקום המשרה: יקום
היקף משרה: מלאה

חברה גלובאלית ומובילה ביקום מגייסת Office Admin- החלפה לחל"ד + אופציה!• ניהול יומן מנכ"ל וקביעת לו"ז, התנהלות מול חברי/ות הנהלה בארץ ובעולם• תיאום טיסות ונסיעות לחו"ל עבור עובדי/ות החברה, כולל עבודה עם סוכני נסיעות• תמיכה אדמיניסטרטיבית כללית במגוון מחלקות החברה• אחריות על סדר וארגון במשרד, וביצוע רכש משרדי• התנהלות שוטפת למול לקוחות ועובדי/ות החברה• סיוע בארגון אירועי חברה והתנהלות למול ספקים ומבקרים

דרישות התפקיד:

• 5 שנות ניסיון בתפקיד אדמיניסטרטיבי דומה- חובה• ניסיון מחברת היי-טק / חברה גלובאלית- חובה• ניסיון בתיאום טיסות- חובה• אנגלית ברמה גבוהה- חובה• שליטה בישומיי OFFICE- חובה• יכולת גבוהה של מולטי-טאסקינג, מוטיבציה, יחסי אנוש טובים

מספר משרה 400957
לחברה ממשלתית בירושלים דרוש/ה מנהל/ת אגף ארכיונים -...
מיקום המשרה: ירושלים
היקף משרה: מלאה

• אחריות כוללת למדיניות ולתהליכי העבודה במכלול תחומי האחריות של מחלקות האגף – העשרת האוסף הארכיוני, קטלוגו והנגשתו לקהל בדרכים שונות – ואחריות כוללת לתהליכי התכנון וההערכה האסטרטגיים, המתודולוגיים והמקצועיים של האגף.• קידום תהליכי חדשנות טכנולוגית בתחום ניהול המידע תוך שותפות ותיאום הדוקים עם אגף חדשנות וטכנולוגיות מידע, לרבות קידום שימוש בכלים מתקדמים, זיהוי ואפיון יישומים טכנולוגיים נדרשים לטובת ייעול תהליכי העבודה ושיפור הנגשת האוספים הארכיוניים. • חקר ולימוד מתמשכים של תחום התיעוד הארכיונים: התעדכנות מתמדת במתודולוגיות, תהליכי חשיבה ומדיניות ארכיוניים; זיהוי מגמות, תהליכים וקידום פרויקטים ויוזמות פורצי דרך; המלצה על כיווני פעולה רצויים; הטמעת תהליכי חדשנות בתחום.• שותפות בתהליכים, פרויקטים קידום שותפות וממשקי עבודה מיטביים עם מכלול יחידות מערך האוספים, לרבות שותפות בתכנון ויישום תהליכי עבודה וממשקי פעולה במערך האוספים, שותפות בפרויקטים בין-אגפיים/יחידתיים.• הובלת קשרי אגף הארכיונים עם אגפים נוספים ותיאום הפעילות עמם לטובת קידום פרויקטים מחקריים, מוזיאליים, חינוכיים והנצחתיים.• הובלת וטיפוח מערך הקשרים של הארכיון עם מוסדות, מומחים וגורמים מקבילים בארץ ובעולם; ייזום והובלת פרויקטים משותפים לארכיון ולגורמים נוספים בארץ ובחו"ל; ייצוג הארכיון בכנסים, בפורומים מקצועיים ובפני גורמים מקבילים בארץ ובעולם. • ניהול צוות האגף תוך קביעת יעדים, הנחיה, ליווי ובקרת ביצוע.• תכנון תכנית העבודה השנתית של האגף ובקרת יישומה. • בניית, תכנון וניהול תקציב האגף ואחריות לבקרת ניצולו.• כתיבת הצעות למימון והגשת דיווחי ביצוע לקרנות וגורמי מימון.

דרישות התפקיד:

• תואר שני בתחומים רלוונטיים • תואר שלישי – יתרון משמעותי • תעודה/השכלה נוספת בתחומי הניהול/ניהול פרויקטים – יתרון • תעודה במידענות/ארכיונאות – יתרון• היכרות ו/או ניסיון עם תחום ניהול המידע – יתרון • שליטה מלאה בעברית ובאנגלית (דיבור, כתיבה) – חובה• שליטה בשפות אירופאיות נוספות – יתרון • ייצוגיות ויכולת עמידה ופרזנטציה מול קהל, בעברית ובאנגלית – חובה • ניסיון מוכח (3-5 שנים לפחות) בניהול צוות גדול בסביבה רב-משימתית – חובה • ניסיון בעבודה בסביבה רב-לשונית ורב-תרבותית – יתרון • ניסיון בניהול תהליכי עבודה/פרויקטים – חובה • יכולת ניתוח גבוהה, חשיבה אינטגרטיבית ויכולת תכנון אסטרטגי – חובה• ניסיון בעבודה בסביבה בינלאומית – יתרון • ניסיון/היכרות עם מוסדות/ארכיונים בארץ ובעולם – יתרון • ניסיון בתכנון וניהול תקציב בהיקף של מיליוני ש"ח וניסיון בבקרה תקציבית – חובה• יכולות אדמיניסטרטיביות גבוהות – חובה • יחסי אנוש מעולים, יכולת הנעת עובדים, יכולת עבודה עצמאית ובצוות – חובה • גמישות בשעות העבודה ונכונות לנסיעות עבודה לחו"ל – חובה • היכרות עם טכנולוגיות חדשות ומתקדמות בתחום הארכיונאות והמידענות – יתרון משמעותי

מספר משרה 400678
מנהל/ת משרד
מיקום המשרה: פתח תקווה
היקף משרה: מלאה

העבודה כוללת ניהול אדמיניסטרטיבי של המשרד אחריות על מזכירות המשרד טיפול בהגשות משפטיות לבתי משפטמעקב אחר החלטות בתי משפט ועדכונים בתיקים המשפטיים ניהול יומני עורכי דיןמתן מענה טלפוני שוטף לפונים למשרד טיפול בדואר וניתובו לגורם המתאים סיוע באירוח לקוחות וארגון פגישותטיפול בקשר עם ספקים ונותני שירותים שונים של המשרדגיוס וטיפול בכוח אדם

דרישות התפקיד:

ניסיון בעבודה דומה במשרדי עורכי דין - חובה היכרות ונסיון בעבודה על עודכנית ונט המשפט - חובה בעל/ת כישורי ניהול, סדר וארגון, אופי סבלני ואדיב ותקשורת בינאישית מעולה, חריצות ויעילות.

מספר משרה 396677
מנהל/ת גבייה
מיקום המשרה: נתניה
היקף משרה: מלאה

לחברת אנרגיה מובילה דרוש/ה מנהל/ת מחלקת גביה בנתניה!-הפקת דוחות-מתן מענה לסניפים בפריסה ארצית-התנהלות מול לקוחות עסקיים-התנהלות שוטפת מול משרדי עורכי דין-ניהול צוות של כ-2 נציגים/ות- הכנת סידורי עבודה-תעדוף משימות

דרישות התפקיד:

ניסיון בגביה של לפחות 3 שנים, בדגש על לקוחות עסקיים- חובהניסיון ניהולי- חובהשליטה בEXCEL ו OFFICE- חובהידע בהנהלת חשבונות- יתרון משמעותיניסיון מול גביה משפטית- יתרון

מספר משרה 398469
דרוש/ה מנהל/ת אדמניסטרטיבי/ת במרפאה
מיקום המשרה: פתח תקווה
היקף משרה: מלאה

דרוש/ה מנהל/ת אדמניסטרטיבי/ת במרפאה!התפקיד כולל:קבלת קהל פרונטלי וטלפוניאחריות על צוות המשרד והתפעול של המרפאה

דרישות התפקיד:

תואר ראשון- חובהניסיון ניהולי- יתרון משמעותי

משרה מיקום היקף תאריך
 
מנהל/ת משרד למרפאה בקריית אונו מנהל/ת משרד למרפאה... קרית אונו משמרות,... 16/05/2024
 
דרוש/ה מנהל/ת משרד ציר מרכזי החברה דרוש/ה מנהל/ת משרד... בני ברק מלאה 13/05/2024
 
Office Admin לחברה גלובאלית Office Admin לחברה... יקום מלאה 13/05/2024
 
לחברה ממשלתית בירושלים דרוש/ה מנהל/ת אגף ארכיונים -... לחברה ממשלתית... ירושלים מלאה 12/05/2024
 
מנהל/ת משרד מנהל/ת משרד פתח תקווה מלאה 21/04/2024
 
מנהל/ת גבייה מנהל/ת גבייה נתניה מלאה 12/02/2024
 
דרוש/ה מנהל/ת אדמניסטרטיבי/ת במרפאה דרוש/ה מנהל/ת... פתח תקווה מלאה 08/01/2024
1 - 7 מתוך 7