אחראי/ת ניהול הזמנות- משרה זמנית
- מלאה
תיאור המשרה
לחברה קוסמטיקה מובילה בתחומה בשרון דרוש/ה אחראי/ת ניהול הזמנות למשרה זמנית.תחומי אחריות בתפקיד:- עיבוד הזמנות בצורה מדויקת ובזמן וטיפול בתהליכי ההזמנות ללקוחות חדשים- תחזוקה נכונה ובזמן של היררכיות לקוחות, הקמתם ב-SAP ויידוע נציגי מכירות- בקרה ומעקב על נהלים הנדרשים לצורך בדיקת מלאי ותיאום אספקה ללקוחות- עבודה מול נציגי מכירות, לקוחות, הנהלת חשבונות ושרשרת אספקה כדי להבטיח מתן שירות בסטנדרטים גבוהים- אחריות על מתן פתרונות לבעיות ותלונות של לקוחות- אחראיות על הנפקה של תעודות אשראי הקשורות להחזרות או פעולות אחרות של לקוחות- הכנת נתונים, דוחות ותיעוד תהליכים- הזנת ההזמנות ללא תשלום, תחזוק הזמנות והחלפות ללקוחות במערכת SAP- הנפקה ושליחת החשבוניות ללקוחות ופתירת בעיות העולות בתהליך- מעקב על תהליך הוצאת החשבוניות בזמן ובהתאם למדיניות ולתקנות החברה
דרישות התפקיד
דרישות:• ניסיון מוכח בתפקיד דומה (עדיפות לחברות מוצרי צריכה) – חובה • אנגלית ברמה גבוהה מאוד – יכולת התנסחות בכתב ובעל פה • ידע והכרות בעבודה ב-SAP – יתרון משמעותי אנגלית ברמה שוטפת- קריאה, דיבור כתיבה – יהיה ראיון באנגלית
הגשת מועמדות בהצלחה!
הגיעו למשרות החדשות לפני כולם באמצעות
יצירת סוכן חכם או עדכון הנוכחי.
כל הגדרות הסוכן נמצאות באיזור האישי