חשב/ת שכר לניהול תיקי לקוחות בחברה בחיפה!
- מלאה
תיאור המשרה
חשב/ת שכר לניהול תיקי לקוחות, מתן תמיכה והדרכה תיאור התפקיד:ליווי הלקוחות ומתן תמיכה על מערכת השכר, איפיון והטמעהתמיכה במשתמשים, הדרכת משתמשים, שיפור תהליכים והעלאת דרישות לפיתוח ע"פ צרכים,כתיבת מערכי הדרכה, הכנת מצגות מקצועיות, טיפול ותמיכה בקריאות משתמשים,ייעול של עבודת המשתמשים על ידי אוטומציה של תהליכים,שיפור, שדרוג וייעול תהליכי עבודה וממשקים ארגוניים באמצעות מערכות דיגיטליות.
דרישות התפקיד
דרישות התפקיד:תעודת חשב/ת שכר ומעבר בחינת חשבות בלשכת רואי חשבון- חובה!ניסיון של לפחות שנתיים בחשבות שכר- חובה!שליטה מלאה בתוכנות Microsoft לרבות Excelו PowerPoint – חובהיכולת הדרכה, רקע טכני/הבנה טכנולוגית, יכולת ניסוח ברמה גבוהה בכתב ובע"פ יינתן יתרון לבעלי.ות:תואר ראשון בכלכלה, מנהל עסקים, סטטיסטיקה – יתרוןידע וניסיון קודם ביישום הסכמי שכר לסקטור הציבורי/מוניציפלי – יתרוןהיכרות עם דיני עבודה - יתרוןשליטה בשפה הערבית – יתרון
הגשת מועמדות בהצלחה!
הגיעו למשרות החדשות לפני כולם באמצעות
יצירת סוכן חכם או עדכון הנוכחי.
כל הגדרות הסוכן נמצאות באיזור האישי