טוען

משרה מספר 359603

נציג/ת HELPDESK

נתניה
|
היקף משרה
  • מלאה
|
14/09/2019

תיאור המשרה

לחברה מובילה בנתניה דרוש/ה איש/ת תמיכה HELPDESK! מתן שירותי HELPDESK מול משתמשים פנים ארגוניים, מתן מענה בתחום ה IT - תמיכה פרונטלית וטלפונית במשתמשים, כולל תמיכת תקלות תוכנה וחומרה. מתן מענה אפליקטיבי על תוכנות ומערכות פנים ארגוני בהם מערכת ה ERP. יכולת ללמוד מודולים במערכת ה ERP, לווי והדרכה משתמשים. התקנת תוכנות ופתרון תקלות . איסוף כל המידע הנדרש עבור מתן פתרון ואסקלציה לגורמים רלוונטיים הכולל עבודה מול ספקים חיצונים. משרה מלאה, 5 ימים בשבוע 8:00-17:00. ללא ימי שישי.

דרישות התפקיד

ניסיון קודם בתמיכת משתמשים פנים ארגוניים/ תמיכה טכנית. רישיון נהיגה בתוקף-חובה ניסיון קודם בתפקיד של תמיכה טכנית helpdesk. ידע רחב וניסיון בפתרון תקלות חומרה ותוכנה. שליטה מלאה במערכות הפעלה וביישומי Office - ותוכנות משרדיות. ידע בתפעול מכשירים סלולריים עם מערכת הפעלה אנדרואיד. ניסיון בעבודה עם תוכנות השתלטות. יכולת התבטאות בכתב ובעל פה. יכולת לפתור בעיות באופן עצמאי מתוך ראייה מערכתית. ראש גדול, יכולת עבודה תחת לחץ, תודעת שירות גבוהה. משרה מלאה, א-ה' 8-17