טוען

משרה מספר 364924

מנהל/ת שירות מעולם הבנייה/נדלן

כפר סבא
|
היקף משרה
  • מלאה
|
20/05/2020

תיאור המשרה

לחברה מובילה בתחומה דרוש/ה אחראי/ת מחלקת שירות!לחברה בעולם הבנייה! ניסיון רקע בעולם הבנייה-חובה!תפקיד מאתגר ומשמעותי!כפיפות ישירה: מנהלת השיווק והמכירות של החברהאחריות התפקיד: הקמה וניהול כולל של מרכז קשרי הלקוחות.אחריות על תהליכי העבודה במרכז קשרי לקוחות.אחריות כוללת על שביעות רצון הלקוחות מהשירות הניתן במרכז קשרי לקוחות.עמידה ביעדי השירות של מרכז קשרי לקוחות תוך הובלת תהליכי שיפור ביצועי השירות.עמידה ביעדי יעילות ואיכות של מרכז קשרי הלקוחות.ממשק מול לקוחות – מענה טלפוני בנושאים מורכבים ו/או אסקלציה לפניות. מפגשים עם לקוחות חדשים במשרדי החברה.מעקב אחר כלל מדדי השירות הנוגעים בלקוחות.הטמעת תפישת חווית הלקוח ומיומנויות השירות בחברה בכלל ובצוות בפרט.אחריות להצפת כשלים בתהליכים המשפיעים על רמת השירות ללקוחות ברמה הארגונית.ניהול הממשקים התומכים והמשפיעים על השירות.שגרות ניהול תומכות – תדריכים, ישיבות צוות, דוחות וכו'.משרה מלאה, א'-ה', 8-17

דרישות התפקיד

תואר ראשון-חובהמינימום שנתיים ניסיון במוקד שירות/עבודה הקשורה לשירות - חובה ניסיון בניהול מוקד שירות – יתרון הכרות עם עולם הנדל"ן, בניה – חובה