טוען

משרה מספר 357976

מנהל/ת מערך שירות לחב' תרופות מובילה (ניסיון מחב&...

מודיעין
|
היקף משרה
  • מלאה
|
14/08/2019

תיאור המשרה

לחברת לוגיסטיקה מתחום התרופות והציוד הרפואי דרוש/ה מנהל/ת מוקד שירות לקוחות. תפקיד בכיר ! המשרה במודיעין . התפקיד כולל: oאחריות כוללת על ניהול השוטף של המוקד oעמידה ביעדים לרבות זמני המתנה, זמני תגובה לטיפול בפניות הלקוח, רמת השירות ומקצועיות של המוקד oייזום, ניהול, הטמעה ושיפור תהליכי עבודה במוקד oניהול צוות של כ-20 עובדים/ות וראשי צוותים, כולל גיוס, חניכה, בקרות וסיומי העסקה oניתוח נתונים, הפקת לקחים ובניית תכניות שיפור ושינוי oניהול אישי ומקצועי של ראשי צוותים ונציגות שירות לקוחות oפיתוח ושימור ממשקי עבודה עם מחלקות הארגון oניהול הקשר מול מזמיני השרות

דרישות התפקיד

תואר אקדמי ניסון של חמש שנים לפחות בניהול שירות לקוחות מארגון בינוני ומעלה ניסיון מחברות יצרניות - חובה ניסיון בעבודה מול לקוחות עסקיים ו/או מוסדיים ניסיון בניהול של לפחות 10 עובדים יכולת עבודה תחת לחץ וריבוי משימות חשיבה תהליכית, סדר וארגון יכולת תעדוף וניהול זמן אפקטיבי יסודיות, אמינות ונאמנות, שירותיות גבוהה יכולת ביטוי גבוהה בכתב ובע"פ ** מדובר בתפקיד בכיר של ניהול והובלת מהלכים משמעותיים למען שיפור ויעול המערך .