טוען

משרה מספר 375181

מנהל/ת מוקד

תל אביב - יפו
|
היקף משרה
  • מלאה
|
26/04/2021

תיאור המשרה

לחברה המובילה בתחום הרכב, העוסקת בשיווק והתקנות איכות של מערכות ואביזרים מתקדמים, דרוש/ה מנהל/ת למוקד שירות הלקוחות. התפקיד כולל:- ניהול צוות הנציגים - כתיבת תהליכי עבודה והטמעתם - אחריות על תקפות המידעים במאגר המידע של המוקד - אחריות והובלה לעמידה ביעדי מוקד (איכותיים וכמותיים) - הפקת דוחות בקרה/ תגמול עובדים - ניהול ישיבות שוטפות - שירות וטיפול בלקוחות ישירים ועקיפים, כולל ייזום פגישות לשיפור תהליכי עבודה.

דרישות התפקיד

- בעל/ת תשוקה וגישה לעולמות השירות - ניסיון בניהול מוקדי שירות- לפחות שנה- חובה! - ניסיון מובהק עם office לרבות Excel – חובה! - תואר ראשון- יתרון יחסי אנוש ברמה גבוהה - חובה - משימתי/ת, מנהיג/ה בעל יכולת רתימה והובלה - יכולת עבודה בתנאי לחץ - בעל/ת ראיה ארגונית רחבה - בעל/ת יכולת למידה עצמאית