טוען

משרה מספר 360999

טכנאי/ת תמיכה ושירות - helpdesk - מס' 153

תל אביב - יפו
|
היקף משרה
  • מלאה
|
18/11/2019

תיאור המשרה

למוסד אקדמי בצפון ת"א דרוש/ה טכנאי/ת תמיכה ושירות - helpdesk א-ה - משמרות 07:30-23:00 (בין 2-3 משמרות ערב 15:00-23:00) משמרת שישי 1 ל 3 שבועות בין 07:30-13:00. התפקיד כולל מתן שירות ותמיכה למערכות ההפעלה וציוד החומרה והקצה. לרבות מתן שירות ותמיכה לכלל העובדים והסטודנטים במכללה, למערכות ההפעלה והמחשבים האישיים, ציוד אור-קולי וציוד קצה, מתן מענה לתקלות מידיות ונקודתיות.

דרישות התפקיד

• השכלה אקדמאית רלוונטית • שליטה מלאה בתפעול תקלות ובהתקנות מערכות הפעלה Win 7 ,חובה וWin 10. • שליטה מלאה בתפעול תקלות והתקנות מחשבים ניידים ונייחים כולל חומרה; • ידע ושליטה מלאה בציודי קצה כגון מדפסות סורקים וכו’; • ידע בהגדרות ב-exchange וActive directory; • הכרות וידע מעמיק ברשתות; • שליטה בהפצת והקמה של sccm Images; • הכרות וניסיון עם תוכנות שליטה מרחוק; • הכרות וידע בציוד אור קולי מקרנים ממתגי תצוגה וכו’; • ידע בתפעול IOS(אפל) • ידע נרחב ברשתות תקשורת קווית ואלחוטית