טוען

משרה מספר 364174

אחראי/ת תלונות לקוח לחברת הייטק מובילה בחיפה!

חיפה
|
היקף משרה
  • מלאה
|
18/03/2020

תיאור המשרה

לחברת הייטק מובילה בחיפה דרוש/ה אחראי/ת תלונות לקוח!תאור התפקיד:טיפול מא-ת בתלונות לקוח-קבלת התלונה, ביצוע אלוקציה של המשימות לטיפול בתלונה, חלוקת משימות ומעקב אחר ביצוע, הטמעת דרכי טיפול ומענה סופי ללקוחות, סגירת תלונה במערכת.משרה זמנית ל8 חודשים- החלפה לחל"ד

דרישות התפקיד

דרישות התפקיד:השכלה אקדמאית- חובהזיקה טכנית- חובהשליטה באקסל ברמה גבוהה (Pivot, Vlookup וכד')אנגלית ברמה גבוהה מאודהשכלה בתחומי תעשייה וניהול- יתרון משמעותי