טוען

הצעות עבודה באדמיניסטרציה

מחפשים משרות בתחום האדמיניסטרציה? אתם בידיים טובות!!! מגוון משרות חמות בתחום כמו: מזכירות, בק אופיס, מזכירות רפואית, ניהול לשכה, קלדנות, ניהול אדמיניסטרטיבי, מזכירות משפטית,  ע' סמנכ"ל/מנכ"ל, personal assistant ועוד.

הצעות עבודה בתחום אדמיניסטרציה
מספר משרה 370341
מתאם/ת רכש IT
מיקום המשרה: נתניה
היקף משרה: מלאה

לחברה גלובלית בנתניה דרוש/ה מתאם/ת רכש למחלקת IT!בקרת רכש במחלקת מערכות מידע: הוצאת דרישות בפריוריטי ,הזמנות, קבלת טובין, מעקב ובקרה יזומה אחר תהליכי הרכש, זמני אספקה• שותפות בתהליכי משא ומתן מול ספקי חומרה/תוכנה/שירותים מקצועיים/ציוד קצה.• קבלת הצעות מחיר מספקים, השוואת מחירים.• אחריות על עדכון חוזים במערכת החוזים. • הוצאת הזמנות ומעקב סגירת טיפול• מעקב ובקרה אחר תקציב • עבודת ממשקים במטה החברה משרה מלאה, א'-ה', 8-17 עם אופציה לגמישות בשעות!

דרישות התפקיד:

תואר ראשון רלוונטי חובה, עדיפות לכלכלה, תעשיה וניהול, מנהל עסקים• ניסיון 1-2 שנים בתפקיד דומה • הכרות מעמיקה עם עולם המושגים ב- IT • שליטה מלאה ביישום OFFICE חובה, שליטה מלאה באקסל. • ידע בפריוריטי- חובה • אנגלית ברמה גבוהה

מספר משרה 370393
רכז/ת סיעוד כרמיאל דובר/ת רוסית
מיקום המשרה: כרמיאל
היקף משרה: מלאה וגמישה

יודע /ת לקדם תהליכים ולגרום לדברים לקרות?חברת "דנאל סיעוד" מקבוצת דנאל, מחפשת רכז /ת שירות ומכירה דובר/ת רוסית בסניף בכרמיאל.מדובר בתפקיד מגוון ומרובה משימות:- שיווק שירותי החברה ללקוחות חדשים ופוטנציאליים- תיאום ביקור ראשוני של העובדים הסוציאליים בבית לקוח חדש.- קשר רציף עם המטופלים ומשפחותיהם.- עבודה מול גורמים שונים בקהילה.- עבודה משרדית ומענה טלפוני.עבודה באווירה משפחתית ונעימה!משרה מלאה, 08:00-16:30.תנאים טובים של חברה גדולה, הכוללים - ארוחות מסובסדות, גיבושים ונופשי חברה, אופק ניהולי ועוד."דנאל סיעוד" מקבוצת דנאל, הנה חברה ציבורית המתמחה בתחום הגיל השלישי, מעניקה שירות מקצועי ומסייעת לקשישים ומשפחותיהם.

דרישות התפקיד:

- דובר /ת רוסית - חובה.- ניסיון בתפקידי שירות /שימור/ מכירה ללקוחות - חובה.- שליטה ביישומי מחשב - חובה.- יחסי אנוש טובים, מסירות, יכולת עבודה תחת לחץ בסביבה דינמית.- נכונות לעבוד בימי שישי אחת לחודש ובהתאם לצורך.** ניתן לשלוח קורות חיים למייל hrsegel@edanel.co.il [1] **נא לציין מספר משרה [1] mailto:hrsegel@edanel.co.il

מספר משרה 370425
אחראי/ת אדמיניסטרציה במודיעין!
מיקום המשרה: מודיעין
היקף משרה: מלאה

לחברה מתחום המדיקל דיוויס במודיעין,דרוש/ה אחראי/ת אדמיניסטרציה למשרה זמנית עם אופציה לקליטה. במסגרת התפקיד:טיפול בנושאי גבייה, עבודה אל מול דוחות אקסל, מתן דיווחים להנהלה. מתן מענה פיננסי ללקוחות החברה. טיפול בנושאי רכש, הזמנות , עמילות מכס ומלאים.***שכר גבוהה!***

דרישות התפקיד:

ניסיון בתפקיד דומה חובה!ידע וניסיון בתוכנת אקסל - חובה!ניסיון בהתנהלות בשפה האנגלית - חובה!

מספר משרה 370421
נציג/ת בק אופיס לחברה מובילה !
מיקום המשרה: הוד השרון
היקף משרה: מלאה

לחברה מובילה בתחום הציוד הרפואי דרוש/ה נציג/ת בק אופיסמשרה מלאה, א’- ה’, 8-17, בהוד השרון.התפקיד כוללפתיחת הזמנות לקוח, טיפול בהזמנות רכש וניהול קשר עם ספקים, מעקב מלאים, מעקב אחר שרשרת האספקה, הפקת דו"חות, תמיכה באנשי המכירות, מענה ללקוחות, הפקת חשבוניות. עבודה בסביבה דינאמית, מרובת משימות וממשקים.

דרישות התפקיד:

ניסיון עבודה בתפקיד דומה, עבודה מול ספקים ולקוחותניסיון עבודה על פריוריטי- יתרוןשליטה בתוכנות אופיס (אקסל בפרט) - חובהאנגלית ברמה טובה - חובה.יכולת תקשורתית גבוהה, תודעת שירות גבוההיכולת עבודה בצוותסדר וארגון, דייקנות

מספר משרה 370401
מנהל/ת משרד לקופת חולים בבת ים
מיקום המשרה: בת ים
היקף משרה: מלאה

קופת חולים בבת ים מגייסת מנהל/ת משרד ניהול מקצועי של עובדי המינהל במרכז הרפואי.אחריות על ניהול השירות המנהלי בערוצי השירות השוניםאחריות על עמידה ביעדיםעבודה בממשקי עבודה מול גורמי פנים וחוץ מגווניםשירות לקוחות

דרישות התפקיד:

בגרות מלאה - חובה תודעת שירות גבוההראיה כולל והבנה ארגוניתיכולת לעבודה עצמאיתפתיחות וגמישות לשינויניסיון בניהול צוות עובדיםעבודה במשמרות- נדרש שני ערבים בשבוע

מספר משרה 370378
מתאמ/ת רכש 201
מיקום המשרה: תל אביב - יפו
היקף משרה: מלאה

למוסד לימודי בת"א דרוש/ה מתאמ/ת רכשמהות התפקיד: תמיכה תפעולית במערך הרכש במכללה ומתן מענה לאנשי הסגל במחלקות השונות.תמיכה תפעולית במערך הרכש על כל ההיבטים בכפוף להגדרות הארגוניות שנקבעו לרבות : • אחריות על משלוח תאום ובקרה של הזמנות • ממשקי עבודה מול ספקים • טיפול בחשבוניות ואדמיניסטרציה שוטפת • חיפוש ספקים פוטנציאליים • קבלת הצעות מחיר וניתוחם • פתרון בעיות אספקה• ליווי ,תיאום ,קבלה ומעקב אספקה עד הגעה ללקוח.

דרישות התפקיד:

• ניסיון מוכח בתחום הרכש שנה- שנתיים - יתרון . • תואר ראשון –חובה !• ידע וניסיון ב office • ידע בתוכנת פריורטי – יתרון • ניסיון בניהול מו"מ ועבודה מול ספקים – יתרון • סדר , ארגון ,דיוק ועבודה מול ממשקים מרובים במכללה .

מספר משרה 370398
דרוש/ה פקיד/ת ייבוא ייצוא
מיקום המשרה: פתח תקווה
היקף משרה: מלאה

* מעקב ותפעול שוטף אחר משלוחים אוויריים וימיים עד הגעתם לאתרי החברה * פתיחה ומעקב אחר הזמנות במערכת פריוריטי * עבודה מול ספקי חו"ל, משלחים ועמילי מכס * בדיקה וקליטת חשבוניות* עריכת דו"חות תקופתיים* השוואה ובקרה על הצעות מחיר* שליחת הזמנות רכש לספקים ומעקב אחר מועדי אספקה**קליטה ישירה לחברה**

דרישות התפקיד:

* ניסיון של לפחות שנתיים ביבוא / יצוא - חובה* ניסיון בהנהלת חשבונות. (אין צורך בתעודה) - יתרון* ידע בפריורטי - חובה* שליטה בכל יישומי ה- OFFICE* דייקנות, סדרן וארגון * אנגלית- קריאה וכתיבה ברמה טובה (החשבוניות באנגלית).

מספר משרה 370397
מזכיר/ה הנהלה להחלפה לחל"ד עם אופציה לקבועה -...
מיקום המשרה: פתח תקווה
היקף משרה: מלאה

לחברה גדולה בפ"ת דרוש /ה מזכיר/ה הנהלה להחלפה לחל"ד עם אופציה לקבועה - קליטה ישירה לארגוןהתפקיד כולל:*קביעת פגישות להנהלה*תיאום יומנים*קבלת אנשים המגיעים לפגישות*סיוע אדמיניסרטיבי א'-ה'08:00-17:00

דרישות התפקיד:

ניסיון אדמינסרטיבי קודם - חובה.ידע באופיס -חובהאנגלית - רמה בינונית חובה רוסית - יתרון משמעותי יכולת עבודה בצוותיחסי אנוש טובים

מספר משרה 370190
רכז/ת סיעוד חדרה 50%
מיקום המשרה: חדרה
היקף משרה: חלקית

בעל/ת ניסיון מעולם השירות? יש לנו משרה עבורך!חברת "דנאל סיעוד" מקבוצת דנאל, מחפשת רכז/ת שירות ואדמיניסטרציה לסניף חדרה לחצי משרה.אחריות התפקיד:- שיבוץ מטפלות אצל הלקוחות וטיפול בשכרן- קשר שוטף עם הקשישים ומשפחותיהם- עבודה מרובת ממשקים (רשויות מקומיות, ביטוח לאומי ועוד)- עבודה אדמיניסטרטיבית שוטפת- מענה טלפוני וקבלת קהלמשרה חלקית- 50% משרה, מתאים מאוד להורים או סטודנטים\ות.שעות עבודה: 8 עד 12 וחצי. תנאים מעולים, בינהם: ארוחות מסובסדות, קרן השתלמות ועוד.

דרישות התפקיד:

- ניסיון קודם בתפקידי שירות/ שימור לקוחות או עבודה עם לקוחות – חובה- שליטה ביישומי מחשב- חובה - יחסי אנוש מעולים, מולטיטסקינג ויכולת עבודה בסביבה מרובת משימות- נכונות לעבוד בימי שישי בבוקר (עד 12) אחת לחודש** ניתן לשלוח קורות חיים למייל hrsegel@edanel.co.il [1] **נא לציין מספר משרה או שם משרה [1] mailto:hrsegel@edanel.co.il

מספר משרה 369856
מנהל/ת פרויקטים איש/אשת תפ"י
מיקום המשרה: בת ים
היקף משרה: מלאה

לחברה קבלנית מובילה בתחום הפינוי ואוורר עשן דרוש/ה מנהל/ת פרויקטים אדמיניסטרטיבי/תהתפקיד כולל:טיפול בהצעות מחיר שאושרו ע"י הלקוח.הקמת פרויקט במערכת הפריורטי הכולל תכנון, הזמנות לקוח והזמנות רכש.מעקב שוטף אחרי סטטוס הזמנות ציוד.תיאום מול הלקוח + הטכנאים.איסוף ותיעוד דוחות של הטכנאים.הנפקת אישורים ללקוחות. שליחת חשבוניות ללקוחות.משרה מלאה בימים א-ה בשעות 8:00-16:30.

דרישות התפקיד:

הנדסאי/ת תעשיה וניהול- חובה ניסיון בעבודה מול טכנאים וקבלנים חיצוניים – עדיפות. שליטה מלאה בתוכנות אופיס- חובה.ניסיון במתן מענה ושירות ללקוחות.בעל /ת יכולת ניהול מס' משימות בו זמנית.בעל /ת אחריות ועצמאות.בעל/ת ראש גדול וראייה מרחבית.

מספר משרה 370363
מזכיר/ת מפעל
מיקום המשרה: אופקים
היקף משרה: מלאה

למפעל מוביל בדרום דרוש/ה מזכיר/ת מפעל!במסגרת התפקיד:*ניהול משרד, ניהול יומן של מנהל המפעל, קליטת חשבוניות, החתמה והעברה להנה"ח, ריכוז דוחות ייצור והזנתם במערכת (ברמה היומיומית).*ריכוז נושא כ"א במפעלים: טיפול בסיומי עבודה, קליטות עובדים, ניהול מערכת רישום עובדים (דוחות נוכחות ושעות - עד השכר) – נעשה בתיאום מול מחלקת מש"א.*קשר שוטף מול מנהלים ועובדים במפעלים, ניהול נושא הזמנת ארוחות, הזמנת ציוד משרדי והסעות לעובדים.*קשר שוטף בעבודה מול מחלקת רכש, כספים, משאבי אנוש.

דרישות התפקיד:

*תואר ראשון- יתרון.*שליטה מלאה בתוכנות Office – חובה. *אנגלית ברמה בסיסית.*ניסיון קודם בניהול משרד – חובה.*ידע בסיסי בדיני עבודה.*ידע בסיסי בהנה"ח.יכולת עבודה עצמיתיכולת עבודה תחת ריבוי משימותיחסי אנוש טובים

מספר משרה 370347
מזכיר/ת הנהלה
מיקום המשרה: יהוד - מונוסון
היקף משרה: מלאה

לחברת ייעוץ מובילה ביהוד, דרוש/ה מזכיר/ת הנהלהבמסגרת התפקיד:* קבלת לקוחות החברה ומתן שירות פרונטאלי וטלפוני. *טיפול במיילים, טפסים, ספקים, מתן שירות לעובדי החברה בתחום האדמינ'.* טיפול ביומן סמנכ"ל.***ישיבה בעמדת קבלה***

דרישות התפקיד:

דרישות התפקיד:*ניסיון בתחום האדמינ' - חובה*ניסיון בעבודה על תוכנות OFFICE - חובה!

מספר משרה 370317
מתכנן/ת המכלות! מספר משרה JB-1230
מיקום המשרה: חדרה
היקף משרה: מלאה

לחברה גלובלית באיזור חדרה דרוש/ה מתכנ/ת המכלות:1) טיפול בפתיחת אספקות.2) מעקב אחר התקדמות קבלת הזמנות מול מועד המכלה מתוכנן.3) ביצוע יעיל של תכנון המכלות.4) תזמון כלל ההזמנות מספקים,אתרים,ייצור למועד המכלה מתוכנן.5) טיפול במשלוחים אוויריים.6) הפקת packing list למכולות שהומכלו.7) מענה למיילים ובקשות של שירות לקוחות.8) שמירה על קשר טוב ואפקטיבי עם שירות לקוחות.9) הפעלת ספקים וצוות הפצה לתזמון התוצר לאתרמשרה מלאה 8-17 או 7-16 (שבוע בחודש משמרת ערב 14-22)

דרישות התפקיד:

ניסיון קודם כפלנר/ית / מתכנן/ת משלוחים / פקיד/ה לוגיסטי/ת- חובהניסיון קודם בתחום הלוגיסטיקה - חובהידע בתוכנות OFFICE –excel + outlook -חובהSAP- יתרון משמעותי

מספר משרה 369618
פקיד/ת יבוא יצוא
מיקום המשרה: אשדוד
היקף משרה: מלאה

לחברה מובילה באשדוד דרוש/ה פקיד/ת יבוא יצואתיאור התפקיד: *ביצוע עבודת אדמיניסטרציה שוטפת הקשורה ליבוא/יצוא.מעקב אחר משלוחים, אישורי אספקה, ידע והכנת דוקומנטציה-שטרי מטען,חשבוניות יצוא וכדומה.ידע בתחום הרכש- בקשה להצעת מחיר, השוואת מחירים, מעקב אחר הזמנות ושוטף.עבודה מול רשויות : מכון התקנים, מכס, נמלים, חברות ספנות, בריאות וטיפול בשחרור מטעניםתנאים סוציאלים מעולים,קליטה ישירה לחברה, משכורת 13 ועוד..משרה מלאה.הגעה עצמית.

דרישות התפקיד:

5 שנות ניסיון ומעלה בתחום יבוא /יצוא- חובהלימודי תעודה בתחום יבוא/יצוא -יתרוןתואר ראשון בתחום – יתרוןניסיון בהנהלת חשבונות-יתרוןניסיון בחברות שילוח מסוכנים לעניין יבוא/יצוא וכו’ – יתרוןעברית, אנגלית ברמה גבוהה (קריאה, כתיבה, דיבור)ניסיון בעבודה ממוחשבת והכרת מערכות ERP, מסלול, תס"ק ים-יתרוןניסיון בפריוריטי – יתרון משמעותי, אקסל - בסיסייכולת עבודה בצוות, יכולת תפקוד תחת עומס הזמנות ולחץ אספקה, סדר ואחריות אישית, יוזמה, מודעות לשירות, יחסי אנוש טובים

מספר משרה 370331
פקיד/ת אדמיניסטרציה עם ידע בPriority!
מיקום המשרה: טירת כרמל
היקף משרה: מלאה

רוצים לקום לעבודה עם חיוך? יש לנו את המשרה המושלמת בשבילך!לחברה מובילה בתחום המכשור הרפואי דרוש/ה איש/ת אדמיניסטרציה ותפעול הזמנותעבודה על אחד המוצרים הכי חמים בשוק המכשור הרפואיהמשרה באיזור חיפה!במסגרת התפקיד:תפעול הזמנות ושירות לקוחותהנפקת חשבוניות, תעודות משלוח, הכנת דוחות, מענה טלפוני ומתן שירות ללקוחות החברה.**תנאים מעולים למתאימים/ות**

דרישות התפקיד:

דרישות:ידע בPriority- חובהניסיון אדמינסרטיבי או כפקיד/ת הנהלת חשבונות- חובהנכונות למשרה מלאה

משרה מיקום היקף תאריך
 
משרה חמה
מתאם/ת רכש IT מתאם/ת רכש IT נתניה מלאה
משרה חמה
03/12/2020
 
משרה חמה
רכז/ת סיעוד כרמיאל דובר/ת רוסית רכז/ת סיעוד כרמיאל... כרמיאל מלאה...
משרה חמה
03/12/2020
 
אחראי/ת אדמיניסטרציה במודיעין! אחראי/ת אדמיניסטרציה... מודיעין מלאה 03/12/2020
 
נציג/ת בק אופיס לחברה מובילה ! נציג/ת בק אופיס... הוד השרון מלאה 03/12/2020
 
מנהל/ת משרד לקופת חולים בבת ים מנהל/ת משרד לקופת... בת ים מלאה 03/12/2020
 
מתאמ/ת רכש 201 מתאמ/ת רכש 201 תל אביב - יפו מלאה 03/12/2020
 
דרוש/ה פקיד/ת ייבוא ייצוא דרוש/ה פקיד/ת ייבוא... פתח תקווה מלאה 03/12/2020
 
מזכיר/ה הנהלה להחלפה לחל"ד עם אופציה לקבועה -... מזכיר/ה הנהלה להחלפה... פתח תקווה מלאה 03/12/2020
 
רכז/ת סיעוד חדרה 50% רכז/ת סיעוד חדרה 50% חדרה חלקית 02/12/2020
 
מנהל/ת פרויקטים איש/אשת תפ"י מנהל/ת פרויקטים איש... בת ים מלאה 02/12/2020
 
מזכיר/ת מפעל מזכיר/ת מפעל אופקים מלאה 02/12/2020
 
מזכיר/ת הנהלה מזכיר/ת הנהלה יהוד - מונוסון מלאה 01/12/2020
 
מתכנן/ת המכלות! מספר משרה JB-1230 מתכנן/ת המכלות! מספר... חדרה מלאה 01/12/2020
 
פקיד/ת יבוא יצוא פקיד/ת יבוא יצוא אשדוד מלאה 01/12/2020
 
פקיד/ת אדמיניסטרציה עם ידע בPriority! פקיד/ת אדמיניסטרציה... טירת כרמל מלאה 01/12/2020