טוען

הצעות עבודה בתעשיה/ייצור/תע"נ

מחפשים עבודה בתעשייה/ייצור? כל המשרות במקום אחד! מגוון משרות בתחום ההנדסה, ניהול, תפעול, ייצור, לוגיסטיקה, הבטחת איכות, אחזקה, בטיחות ועוד.

דרושים בתחום תעשיה ייצור תע
1 - 2 מתוך 2
מספר משרה 400148
איש/ת איכות במחלקת הבטחת איכות
מיקום המשרה: גזית
היקף משרה: מלאה

מהנדס/ת האיכות ת/יקח חלק בכל פעילויות המחלקה להבטחת האיכות הנדרשת של תהליכי ומוצרי החברה, לרבות טיפול בתלונות לקוח, איכות ספקים וח"ג, חקרי כשל, פעולות מונעות, וועדות MRB, מבדקים, הדרכות איכות ובדיקות מדגמיות.

דרישות התפקיד:

* תואר אקדמאי או לחילופין הנדסאי מתחום הנדסי+ תעודת CQE.* נסיון מעשי בתחום האיכות, 3 שנים לפחות. רצוי במפעל ייצורי.* נסיון מעשי בטיפול תלונות לקוחות וממשק עם לקוחות בהיבטי איכות- שנתיים לפחות.* היכרות עם מערכת ERP, ידע ושליטה בתוכנות OFFICE השונות.* אנגלית ברמה טובה.* נסיון בתהליכי איכות והובלת תהליכים בתחום האיכות: תחקירי כשל ופעולות מתקנות ומונעות, MRB, איכות ספקים וח"ג* היכרות עם מכשירי מדידה ובדיקה, נסיון בהטמעת מכשירים ושיטות בדיקה חדשות.* עבודה עם תקנים/ עבודה בסביבה רגולטורית.* היכרות וידע בפלסטיק וחומרים.* ניסיון בעבודה מול לקוחות, ספקים ואתרי ייצור בחו"ל.

מספר משרה 398676
עובד/ת לבדיקות וויזואליות
מיקום המשרה: פתח תקווה
היקף משרה: מלאה

• בדיקת סלילים זעירים תחת מיקרוסקופ בכ"ס • שעות עבודה משעה 6:00-15:00

דרישות התפקיד:

• ניסיון בעבודה עם רכיבים עדינים או עבודה עם מיקרוסקופ• ויכולת ריכוז לאורך זמן, מוטוריקה עדינה ותשומת לב לפרטים• שליטה בשפה הרוסית- ייתרון משמעותי

משרה מיקום היקף תאריך
 
איש/ת איכות במחלקת הבטחת איכות איש/ת איכות במחלקת... גזית מלאה 25/03/2024
 
עובד/ת לבדיקות וויזואליות עובד/ת לבדיקות... פתח תקווה מלאה 10/01/2024
1 - 2 מתוך 2