טוען

1 - 6 מתוך 6
מספר משרה 362514
מנהל/ת חשבונות-החלפה לחל"ד
מיקום המשרה: נצרת עילית
היקף משרה: מלאה

למפעל באזור נצרת עליתדרוש/ה מנהל/ת חשבונות-החלפה לחל"דתיאור תפקיד:התאמת חשבוניות, תשלומים, גבייהביצוע התאמות ספקים והתאמות בנקים.משרה מלאה

דרישות התפקיד:

תעודת הנהלת חשבונות-חובהניסיון בתפקיד דומה-חובהנכונות לעבודה עד כתשעה חודשים-חובה

מספר משרה 361120
מנהל/ת חשבונות זמני/ת לחצי שנה
מיקום המשרה: קרית חיים
היקף משרה: מלאה

לחברה בינלאומית דרוש/ה מנהל/ת חשבונות סוג 2 זמני/ת לחצי שנה לאתר בקרית חיים התפקיד כולל עבודה כחבר/ת צוות הנהלת חשבונות, ממשק עם מחלקות שונות בחברה ועם ספקים, ישיבה ב-open space הקשת חשבוניות ספקים, התאמות ספקים, פתרון בעיות בתחום החשבוניות מול ספקים ומתן מענה ללקוחות ולגורמים בחברה ימים א'-ה' בין השעות 8:00 – 17:00 מיקום המשרה: קרית חיים שכר 7,500 ש"ח + תנאים סוציאליים ע"פ חוק

דרישות התפקיד:

תעודת הנהלת חשבונות מסוג 2 או 3 - חובה עבודה בהנהלת חשבונות בתחום ספקים- לפחות שנה בארגון ניסיון בעבודה בתוכנת ERP (רצוי SAP)- יתרון אקסל- חובה נכונות למשרה זמנית לחצי שנה (כרגע אין אופציה להישאר) - חובה

מספר משרה 361179
מנהל/ת חשבונות סוג 3
מיקום המשרה: עפולה
היקף משרה: מלאה

למפעל באזור העמקים דרוש/ה מנהל/ת חשבונות סוג 3 * עבודה בכפיפות למנה"ח ראשית

דרישות התפקיד:

• ניסיון עבודה של 3-7 שנים בתעשיה • ידע וניסיון בעבודה בפריוריטי – יתרון • ידע באקסל – חובה • אנגלית ברמה טובה • אמינות • יחסי אנוש טובים • יכולת למידה מהירה

מספר משרה 360790
פקיד/ת גבייה זמני עם אופציה לאשדוד
מיקום המשרה: אשדוד
היקף משרה: מלאה

2) פקיד/ה למחלקת כספים למשרה זמנית עם אופציה (משרה בהעסקה 3-6 חודשים ) לחברה גדולה באשדוד דרוש/ה פקיד/ה למחלקת הנהלת חשבונות לקוחות התפקיד כולל: גבייה, הנפקת חשבוניות ללקוחות, קבלות, הפקדות, מענה טלפוני ועוד. לעבודה באשדוד

דרישות התפקיד:

רקע בתחום – חובה ניסיון בתחום לפחות חצי שנה, הכרות עם מערכת הפריורטי- חובה אינטליגנט/ית , מולטיטסק/ית. 8:00-16:35 נכונות למשרה זמנית 6-9 חודשים עם אופציה להארכה. שכר : 6000-6500 ₪

מספר משרה 360664
עוזר/ת אדמינסטרציה והנהלת חשבונות
מיקום המשרה: טמרה
היקף משרה: מלאה

למפעל מוביל בתחומו דרוש/ה עוזר/ת אדמינסטרציה והנהלת חשבונות הכפיפות הינה ישירה למנכ"ל החברה התפקיד כולל ניהול אדמינסרטיבי של החברה והנהלת חשבונות שוטפת: טיפול באדמיניסטרציה שוטפת – מתן מענה ושירות אדמינסטרטיבי למחלקות ולעובדי החברה, תיוק, ארגון ותיעוד פעילות החברה, הכנה ושילוב דוחות אקסל, תיאומי פגישות, כתיבת פרוטוקולים, תמיכה בפעילויות רווחה, מענה טלפוני. הנהלת חשבונות - לקוחות, קבלות, הפקדות, תיוקים, סריקות ועוד. המשרה ממוקמת באזור תעשייה טמרה בימים א' עד ה' בלבד, משעה 8:00 עד 15:00

דרישות התפקיד:

תעודת הנהלת חשבונות סוג 1+2 – חובה ניסיון בעבודה אדמיניסטרטיבית ו/או בהנהלת חשבונות של 3 שנים לפחות - חובה שליטה מלאה ביישומי office, בדגש על אקסל - חובה אנגלית ברמה גבוהה (התכתבות וניסוח) - חובה ההגעה למפעל מתאפשרת באמצעות רכב, שכר 6,000 ש"ח + החזר בגובה 2 ש"ח עבור כל קילומטר נסיעה

מספר משרה 354570
רכז/ת תפעול
מיקום המשרה: תל אביב - יפו
היקף משרה: מלאה

לחברה גלובלית דרוש/ה רכז/ת תפעול עם ידע בפריוריטי בשכר גבוה במסגרת התפקיד קליטה של הצעות מחיר והזנת חשבוניות תחילת עבודה מיידית

דרישות התפקיד:

ידע בפריוריטי -חובה (לא פריוריטי זום) תקתקנות, רצינות , יסודיות, זמינות מיידית-חובה

משרה מיקום היקף תאריך
 
מנהל/ת חשבונות-החלפה לחל"ד מנהל/ת חשבונות-החלפה... נצרת עילית מלאה 14/01/2020
 
מנהל/ת חשבונות זמני/ת לחצי שנה מנהל/ת חשבונות זמני... קרית חיים מלאה 23/12/2019
 
מנהל/ת חשבונות סוג 3 מנהל/ת חשבונות סוג 3 עפולה מלאה 24/11/2019
 
פקיד/ת גבייה זמני עם אופציה לאשדוד פקיד/ת גבייה זמני עם... אשדוד מלאה 13/11/2019
 
עוזר/ת אדמינסטרציה והנהלת חשבונות עוזר/ת אדמינסטרציה... טמרה מלאה 05/11/2019
 
רכז/ת תפעול רכז/ת תפעול תל אביב - יפו מלאה 06/05/2019
1 - 6 מתוך 6