טוען

הצעות עבודה בביוטק תפעול והנדסה

מחפשים עבודה בתחום הביוטק/פארמה? הצוות המקצועי של דנאל ביוטק ישמח ללוות אתכם בדיסקרטיות עד למציאת משרה מתאימה! דנאל ביוטק מטפלת בכלל קשת המשרות זוטרות ובכירות כאחד בחברות התרופות והביוטכנולוגיה הישראליות והבינלאומיות. לוח הדרושים מכיל מאות מודעות דרושים בתחום הביוטק, כולל משרות בלעדיות: משרות בתחום הרפואה, רוקחות, שיווק ותעמולה, מחקרים קליניים, כימיה, מדעי החיים, מחקר ופיתוח, תפעול והנדסה ועוד.

משרות ביוטק תפעול והנדסה
1 - 2 מתוך 2
מספר משרה 400405
מנהל/ת ייצור לחברת מכשור רפואי!
מיקום המשרה: אור עקיבא
היקף משרה: מלאה

התפקיד כולל:* הגדרת חזון הייצור והאסטרטגיות התומכות.* עבודה צמודה מול כלל המחלקות בארגון כדי להבטיח עמידה ביעדים ושביעות רצון הלקוחות.* הרכבה ותעדוף של הייצור ודרישות הלקוח.* הטמעת מתודולוגיות ותוכניות של Lean Six-Sigma.* מעקב אחר יעילות ואיכות הייצור, סיוע בפתרון בעיות בייצור.* קביעה ובקרה של תקציבים ותחזיות מחלקתיות. * ניהול ראשי מחלקות וצוותים.

דרישות התפקיד:

דרישות התפקיד:* תואר ראשון לפחות בהנדסת תעשייה וניהול, הנדסת מכונות, מנהל עסקים וכדומה.* לפחות 5 שנות ניסיון בתפקיד ניהולי בייצור מחברת מכשור רפואי או פארמה.* ניסיון בעבודה עם דרישות GMP, FDA ו- ISO13485.* ניסיון בעבודה עם מתודולוגית Lean וניסיון ב KPI.

מספר משרה 400222
מנהל/ת קו ייצור
מיקום המשרה: חדרה
היקף משרה: מלאה

לחברת מכשור רפואי גלובלית באזור השרון דרוש/ה מנהל קו ייצורתיאור התפקיד:פיקוח ואחריות על כל פס הייצור והמוצרים המיוצרים, התהליכים שלו, המשאבים, זרימת החומרים, להבטחת ייצור חלק, עמידה בתוכניות ייצור ואיכות נדרשת.ניהול, תחזוקה ויישום של מדיניות איכות ייצור, נהלי ייצור, הכשרה ויישור קו של עובדים על מנת להבטיח עמידה בדרישות התקן הרפואי והרגולטורי.לקיחת חלק פעיל בביקורות איכות וביצוע פעולות מתקנות ומנעיות.הובלת תהליכי תכנון פס הייצור ועבודה עם צוותי שרשרת האספקה על מנת להבטיח שרשרת אספקה זורמת וחלקה שתענה על דרישות וציפיות הלקוחות.ניהול ובקרה של הוראות ייצור על מנת להבטיח ניהול תקין של חומרים ועלויות.הערכת כלים, תבניות ומשאבים כדי להבטיח ייצור רציף וחלק וזמן השבתה מינימלי.פיתוח של זרימות עבודה ונהלי ייצור שמגבירים את היעילות והפריון ללא פגיעה בבטיחות או באיכות.זיהוי הזדמנויות לייעול תהליכי ייצור עסקיים, באמצעות אוטומציה ואינטגרציה של מערכות מידע, להשגת תפוקה מוגברת.צופה צווארי בקבוק, מנהל סדרי עדיפויות, מזהה סיכונים ומסלים בעיות שאינן ניתנות לפתרון פנימי.לוקח חלק פעיל בתהליך ה-NPI וה-ECO, מוודא שכל היבטי הייצור מכוסים היטב ומוביל את היישום וההדרכה שלו בייצור.הבטחת תיעוד ושרשרת אחזוריות תקינים של DHR ותהליך הייצור.יצירת דוחות ניהול שגרתיים ומדדים עיקריים לניטור פעילויות הייצור והיעדים שלה.הבטחת תחזוקה נאותה של המתקן ונהלים ופעילויות תמיכה בכוח אדם.הבטחת עמידה בכל תקני הבטיחות והתברואה על מנת לשמור על ארגון נטול תאונות.מתן מוטיבציה, תמיכה וייעוץ לצוות הייצור.פיתוח צוות מקצועי וקידום תרבות איכות ומצוינות בכל מרכיבי הייצור.

דרישות התפקיד:

דרישות התפקיד:תואר ראשון בהנדסת תעשייה או תחום רלוונטי דומה- חובה5 - 10 שנות ניסיון מתקדם בתפקידי ניהול ייצור עם מוצרים רב-תחומיים.ניסיון בסביבת ייצור של מכשירים רפואיים.בקיאות בדרישות איכות ותקינה של מכשירים רפואיים ונהלי ביקורת פנימיים/חיצוניים.ניסיון בתהליכי ייצור נפח גבוה.ניסיון בתהליכי יישום ו-NPI ו-ECO.הבנה מעמיקה וניסיון מעשי במערכות ERP, ניהול חומרים, הוראות ייצור ותמחיר ייצור.ידע בניתוח שורש לבעיות ייצור ויישום CAPA.מומחיות מעשית בפיתוח ויישום תכניות לשיפור תהליכים, תפוקה וצמצום עלויות.תשומת לב יוצאת דופן לפרטים, יכולת לבצע ריבוי משימות ולעבוד תחת לחץ עם כישורי ניתוח ופתרון בעיות מעולים.מוסר עבודה מקצועי, שחקן צוות, בעל כישורי תקשורת ויחס בינאישי חזקים.אדם מאורגן מאוד, מונע ועצמאי.שליטה גבוהה מאוד בשפה העברית ובאנגלית.משרה זו כוללת 5% נסיעות.

משרה מיקום היקף תאריך
 
מנהל/ת ייצור לחברת מכשור רפואי! מנהל/ת ייצור לחברת... אור עקיבא מלאה 09/04/2024
 
מנהל/ת קו ייצור מנהל/ת קו ייצור חדרה מלאה 01/04/2024
1 - 2 מתוך 2