טוען

הצעות עבודה באדמיניסטרציה

מחפשים משרות בתחום האדמיניסטרציה? אתם בידיים טובות!!! מגוון משרות חמות בתחום כמו: מזכירות, בק אופיס, מזכירות רפואית, ניהול לשכה, קלדנות, ניהול אדמיניסטרטיבי, מזכירות משפטית,  ע' סמנכ"ל/מנכ"ל, personal assistant ועוד.

הצעות עבודה בתחום אדמיניסטרציה
מספר משרה 373200
רפרנט/ית תיקי לקוחות
מיקום המשרה: תל אביב - יפו
היקף משרה: מלאה

לרשת רפואה פרטית גדולה בתל אביב דרוש/ה רפרנט/ית תיקי לקוחות! במסגרת התפקיד: •עבודה תחת ריבוי משימות •ניהול קשר ישיר מול רופאים בכירים •עבודת בק אופיס •עבודה אדמינסטרטיבית שוטפת •השתתפות בוועדות רפואיות-לעיתים •קליטה ישירה לחברה

דרישות התפקיד:

•ניסיון בעבודות אדמיניסטרציה/ בק אופיס- חובה. •שליטה טובה בתכנת אופיס. •עמידה בעומס/לחץ. •שירותיות ויחסי אנוש טובים. •נכונות למשרה מלאה כולל זמינות למשמרת ערב בעת הצורך- חובה.

מספר משרה 374987
בק אופיס מכירות
מיקום המשרה: פתח תקווה
היקף משרה: מלאה

לחברה מובילה בתחומה דרוש/ה לתפקיד של בק אופיס מכירות-במסגרת התפקיד-מתן מענה ותמיכה לאנשי מכירות ולקוחות החברהמתן תמיכה למחלקת / צוות המכירות הכנת הצעות מחירתיאום פגישותעבודה מול לקוחות וממשקים רבים

דרישות התפקיד:

דרישות התפקיד-הנדסאי/ת או בוגר/ת תואר ראשון - חובה!.הכרות עם מערכת פריורטי – יתרון. שליטה מלאה במחשוב, כולל הכרות בסיסית עם אקסל.

מספר משרה 374071
רכז/ת גבייה ושכר סמך 50%
מיקום המשרה: פתח תקווה
היקף משרה: חלקית

לחברת "דנאל סיעוד", מקבוצת דנאל דרוש/ה רפרנטי/ת שכר וגבייה למשרה חלקית בפתח תקווהלמחלקה העוסקת במתן שירות ורווחה לאוכלוסייה.משרה מעולה להורים או פנסיונרים!התפקיד כולל:- הזנת נתונים למערכת- טיפול בגבייה וסגירת מעגלי שירות- קשר עם רכזות הרווחה, לקוחות וספקים, - עבודה עם תוכנות אופיס ואקסל.העבודה בהיקף של 50% בשעות הבוקר - (8 עד 12 וחצי ) ישנה גמישות בשעות.משרה מעולה לאמהות/ הורים או סטודנטים/ותתנאים נאים למתאימ/ה

דרישות התפקיד:

ניסיון בתפקיד אדמיניסטרטיבי/ שירות לקוחות / גבייה - חובהשליטה ביישומי מחשב כולל ידע באקסל - חובהיחסי אנוש טובים, תקתקנות, סבלנות ומסירותיכולת עבודה מול ממשקים רבים וטיפול במספר משימות במקביל.** ניתן לשלוח קורות חיים למייל hrsegel@edanel.co.il [1] **נא לציין מספר משרה [1] mailto:hrsegel@edanel.co.il

מספר משרה 374421
נציג/ה מחלקת ביליניג
מיקום המשרה: נתניה
היקף משרה: מלאה

לחברת אנרגיה מובילה דרוש/ה נציג/ת למחלקת הבילינג זמני/ת עם אופציה!ביצוע פעולות מקדימות להפקת מהלכי בילינג, הפקת חשבוניות, בדיקה וטיפול בדוחות בקרה, טיפול במקרים חריגים ועוד. משרה מלאה א'-ה' 8:00-16:30

דרישות התפקיד:

אקסל ברמה טובה ניסיון אדמיניסטרטיבי

מספר משרה 374713
דרוש/ה נציג/ת בק אופיס לחברה מובילה ברעננה!
מיקום המשרה: רעננה
היקף משרה: מלאה

דרוש/ה נציג/ת בק אופיס לחברה מובילה ברעננה!תיאור התפקיד:טיפול ומענה שוטף ללקוחות החברה.מתן הצעות מחיר, מעקב אחר הזמנות, הזנת הזמנות למערכת.

דרישות התפקיד:

דרישות התפקיד:ניסיון קודם בתפקיד דומה.אנגלית ברמה טובה מאוד (קריאה וכתיבה)- חובה!priority- יתרון!יכולת עבודה בצוות.יכולת עמידה ביעדים ובזמנים.

מספר משרה 374608
רכז/ת מכירות ופרויקטים לחברה מובילה באזור המרכז!!
מיקום המשרה: ראשון לציון
היקף משרה: מלאה

רכז/ת מכירות ופרויקטים לחברה מובילה במרכז !!התפקיד כולל:- תכנון ובקרת סידור עבודה.- תמחזור פרויקטים והכנה למכרזים.- ניהול תיקי הפרויקטים.- תיאומים ובקרה מול לקוחות/ קבלני משנה.- תיאום מבדקים מול מכון התקנים.- קשר עם יועצים, לקוחות, מחלקת הנדסה, כספים, מכירות ושירות.- תמיכה אדמיניסטרטיבית באנשי המכירות.

דרישות התפקיד:

- בוגר/ת תואר מהנדס/ת או תעשיה וניהול או כלכלה.- ניסיון של שנתיים בתפקיד דומה במחלקת אחזקה/בינוי/תפעול.- ידע בOFFICE+ אקסל+פריוריטי- יתרון.- ניסיון בתמחור/ מכרזים - יתרון.- אנגלית רמה טובה.

מספר משרה 373462
לחברה גדולה דרוש/ה רפרנט/ית שוק פרטי.
מיקום המשרה: בני ברק
היקף משרה: חלקית

לחברה גדולה באזור המרכז דרוש/ה רפרנט/ית שוק פרטי.תיאור תפקיד- טיפול במערכת SellOut (טנט מניו ומסכים).חצי משרה- 5 ימים בשבוע, שעות 9:00-14:00 - 108 שעות חודשיות (לערך). תפקיד משרדי, קבלת בקשות של מקדמי המכירות לפעילויות אצל לקוחותיהם, קידום הפעילות בממשקים. הפניות של מקדמי המכירות יגיעו טלפונית / דרך אפליקציית הSell Out. בנוסף נדרש ניהול אדמנסטרטיבי-תפעולי- לאפליקצייה, תיעוד ומעקב של הבקשות באקסל וכדומה.חברה מעולה!!!

דרישות התפקיד:

ידע והיכרות עם מערכות אופיס. – חובהיכולת עבודה בסביבה טכנולוגיתאוריינטציה לעולם המשקאות/קמעונאות/טרייד - ייתרון

מספר משרה 374440
לחברה המובילה בתחומה בהוד"ש דרוש/ה נציג/ת גבייה
מיקום המשרה: הוד השרון
היקף משרה: מלאה

לחברה מובילה בתחומה בהוד"ש דרוש/ה נציג/ת גבייה!תיאור התפקיד:ניהול תהליכי גבייה מול לקוחות החברה: לקוחות מוסדיים, בתי חולים, קופות חוליםעבודה במערכות ממוחשבות: ניפנדו, פריוריטיקידום תהליכים מול ממשקים

דרישות התפקיד:

דרישות:ניסיון קודם בגבייהשליטה טובה באקסלניסיון במערכות מידע (תוכנת priority או SAP – יתרון)יכולת לעבוד בסביבה דינאמית, מרובת ממשקים, מרובת משימותיכולת עבודה עצמאית גבוהה, תיעדוף משימות, אחריות

מספר משרה 374042
אחראי/ת הזמנות באגף תפעול
מיקום המשרה: נתניה
היקף משרה: מלאה

לארגון גלובלי בשרון דרוש/ה אחראי/ת הזמנות במחלקת התפעול!הכנסת ההזמנות למערכת לפי מתודלוגיה בינלאומית סדורה הדורשת דיוק, ליווי התהליך, אחריות ועמידה בלוחות זמנים. ניהול תקציבי פרויקטים ברמה מפורטת בכניסת הפרויקט למערכת - בדיקת תחזיות לרווחיות הפרויקטים, ביצוע מעקב אחר שינויים מתקציב וניתוחם כגורם מבקר ומתריע, לפני הזנה למערכת ה SAPאחריות מלאה על כספי הפרויקטים בעת כניסתם למערכת .אחריות על איכות ביצוע ההזמנה והמעבר בין מכירות לבין תפעול .Gatekeeper ("שומר סף") בהעברת הפרויקטים ממכירות להרכבה ואל מול ממשקים נוספים בחברה כולל דרגים בכירים בנושאי תקצוב עלויות, חריגות וכדומהעדכוני גרסאות במערכות המידע בתיאום עם מחלקת מכירות, הנדסה והרכבהמתן דיווחים שוטפים להנהלההעבודה בצמוד למנהל הפרויקט ומול ממשקים שונים בחברה. משרה מלאה, א'-ה', 8-17 תנאים מעולים, ארוחות מסובסדות, עובד/ת חברה מהיום הראשון, ביטוח בריאות ועוד

דרישות התפקיד:

תואר ראשון בכלכלה \תעשיה וניהול \מנהל עסקים -יתרוןראיה רחבה והצפת סיכונים כספיים.ידע SAP במודלי ניהול תקציב – יתרון משמעותיניסיון קודם בבקרה תקציבית בחברה פרוייקטלית - חובה.יכולת למידת מערכות מידע חדשות ניסיון באקסל ברמה של נוסחאות, PIVOT , VLOOKUP וכדומה -חובה אנגלית ברמה גבוהה- עבודה יומית באנגלית

מספר משרה 373568
רכז/ת למחלקת קשרי לקוחות-1283
מיקום המשרה: תל אביב - יפו
היקף משרה: מלאה

למרכז חינוכי מוביל דרוש/ה נציג/ה למחלקת קשרי לקוחותהתפקיד כולל:- מענה לשיחות נכנסות - קשר רציף עם לקוחות- מענה למיילים.- מתן תמיכה למדריכים בבתי הספר

דרישות התפקיד:

- ניסיון קודם בתפקיד שירותי/תפעולי/אדמיניסטרטיבי- חובה- יתרון לבעלי/ות השכלה אקדמית- אנגלית ברמה גבוהה (קריאה וכתיבה) - חובה- תודעת שירות גבוהה- תקשורת בין אישית טובה- יכולת עבודה בצוות- כושר ביטוי גבוה

מספר משרה 373822
נציג/ת שירות לקוחות טלפוני
מיקום המשרה: בת ים
היקף משרה: מלאה, מלאה וגמישה

לחברה מובילה בתחומה בבת ים דרוש/ה נציג/ת שירות לקוחות טלפוני, ללא מכירות!* שיחות נכנסות ושיחות יוצאות בנושא שירות בלבד* עדכון תהליכי בקרה על הפניות המתקבלות במוקד* הפקת דו"חות והעברתם לגורמים הרלוונטיים* טיפול בפניות מול מחלקת ההפצה והמפיץ

דרישות התפקיד:

* ניסיון במוקד שירות/ back office- יתרון* זמינות לעבודה בימי שישי- חובה* שליטה ביישומי OFFICE * כושר ביטוי ברמה גבוהה, יכולת עבודה בסביבה מרובת משימות- חובה

מספר משרה 373781
בק אופיס למחלקת מכירות בחברה מובילה!
מיקום המשרה: מודיעין
היקף משרה: מלאה

לחברה מובילה בתחום החשמל דרוש/ה נציג/ת בק אופיס למחלקת המכירות!התפקיד כולל:תמיכה אנשי השטח של המחלקה.הענת הצעות מחיר ועדכונן.מעקב אחרי תכנוני תאורה ופרויקטים פתוחים.הכנת דוחו"ת בקרה וביצוע.

דרישות התפקיד:

בעלת הבנה מסחרית.יכולת מכירה.ניסיון קודם בתפקיד שכלל אינטרקציה עם אנשים(פרונטלי/טלפוני)ניסיון בסביבת עבודה לחוצה ועמוסהשליטה טובה במערכות מחשוב בדגש על אקסל(נוסחאות בסיסיות).רקע טכני כלשהו- יתרוןאנגלית ברמה טובה

מספר משרה 371164
רפרנט/ית back office למחלקת מכרות בחברת היי טק מובילה
מיקום המשרה: קרית שדה תעופה (נתב"ג)
היקף משרה: מלאה

לחברת היי טק בקרית שדה התעופה דרוש/ה עובד/ת back office לחטיבת המכירות של החברה.מהות התפקיד: עזרה אדמניסטרטיבית ומתן תמיכה באנשי המכירותטיפול בהזמנות והוצאת חשבוניותמתן מענה לוגיסטי ,טיפול בדו"חות ודיווחים שוטפים עבודה עם גורמים פנים ארגונים

דרישות התפקיד:

ניסיון קודם בתפקיד דומה (תמיכה אדמניסטרטיבית במחלקת שירות או מכירה)- חובהאנגלית ברמה גבוהה- חובהתודעת שירות גבוההניסיון קודם בעבודה עם תוכנת אוראקל או salesforce.com- יתרון

מספר משרה 373636
טכנאי/ת וולידציה
מיקום המשרה: קיסריה
היקף משרה: מלאה

לחברת מכשור רפואי דרוש/ה טכנאי/ת ולידציה-העבודה בצוות ולידציה במחלקת הנדסה, ביצוע של בדיקות לציוד, רכיבים ומכונותכתיבת פרוטוקולי ולידציותמשרה מלאה 8-17

דרישות התפקיד:

קריאה וכתיבה באנגלית ברמה טובה- חובה אוריינטציה טכנית- חובה

מספר משרה 373168
מנהל/ת משרד ושירות לקוחות - 75% משרה
מיקום המשרה: רעננה
היקף משרה: מלאה

לחברה ברעננה דרוש/ה מנהל/ת משרד ושירות לקוחות ל75% משרה.התפקיד המשלב ניהול משרד ושירות לקוחות: מענה לטלפונים, טיפול באורחים, הקלדות, תיוקים, יומנים, שירות לקוחות, הכנסת הזמנות למערכת, הכנת הצעות מחיר, מעקב אחרי הזמנות, טיפול בלקוחות.

דרישות התפקיד:

ניסיון רלוונטי בניהול משרד / מזכירות / אדמיניסטרציה / שירות לקוחותשליטה בתוכנות אופיס לרבות אקסל ברמה טובה- חובה !אנגלית ברמה טובה (שיחה וכתיבה). היכרות עם SAP – יתרון. סבלנות, שירותיות, יחסי אנוש טובים.יסודיות, דיוק בפרטים.יכולת תעדוף גבוהה, יכולת עבודה על מגוון משימות במקביל.

משרה מיקום היקף תאריך
 
משרה חמה
רפרנט/ית תיקי לקוחות רפרנט/ית תיקי לקוחות תל אביב - יפו מלאה
משרה חמה
04/03/2021
 
בק אופיס מכירות בק אופיס מכירות פתח תקווה מלאה 12/04/2021
 
רכז/ת גבייה ושכר סמך 50% רכז/ת גבייה ושכר סמך... פתח תקווה חלקית 12/04/2021
 
נציג/ה מחלקת ביליניג נציג/ה מחלקת ביליניג נתניה מלאה 06/04/2021
 
דרוש/ה נציג/ת בק אופיס לחברה מובילה ברעננה! דרוש/ה נציג/ת בק... רעננה מלאה 04/04/2021
 
רכז/ת מכירות ופרויקטים לחברה מובילה באזור המרכז!! רכז/ת מכירות... ראשון לציון מלאה 25/03/2021
 
לחברה גדולה דרוש/ה רפרנט/ית שוק פרטי. לחברה גדולה דרוש/ה... בני ברק חלקית 24/03/2021
 
לחברה המובילה בתחומה בהוד"ש דרוש/ה נציג/ת גבייה לחברה המובילה בתחומה... הוד השרון מלאה 17/03/2021
 
אחראי/ת הזמנות באגף תפעול אחראי/ת הזמנות באגף... נתניה מלאה 09/03/2021
 
רכז/ת למחלקת קשרי לקוחות-1283 רכז/ת למחלקת קשרי... תל אביב - יפו מלאה 25/02/2021
 
נציג/ת שירות לקוחות טלפוני נציג/ת שירות לקוחות... בת ים מלאה,... 23/02/2021
 
בק אופיס למחלקת מכירות בחברה מובילה! בק אופיס למחלקת... מודיעין מלאה 23/02/2021
 
רפרנט/ית back office למחלקת מכרות בחברת היי טק מובילה רפרנט/ית back... קרית שדה תעופה (נתב"ג) מלאה 21/02/2021
 
טכנאי/ת וולידציה טכנאי/ת וולידציה קיסריה מלאה 17/02/2021
 
מנהל/ת משרד ושירות לקוחות - 75% משרה מנהל/ת משרד ושירות... רעננה מלאה 02/02/2021