טוען

הצעות עבודה באדמיניסטרציה

מחפשים משרות בתחום האדמיניסטרציה? אתם בידיים טובות!!! מגוון משרות חמות בתחום כמו: מזכירות, בק אופיס, מזכירות רפואית, ניהול לשכה, קלדנות, ניהול אדמיניסטרטיבי, מזכירות משפטית,  ע' סמנכ"ל/מנכ"ל, personal assistant ועוד.

הצעות עבודה בתחום אדמיניסטרציה
מספר משרה 399103
רפרנט/ית שכר ולקוחות
מיקום המשרה: רמת גן
היקף משרה: מלאה

יש לך ניסיון בבק אופיס ואת/ה מתעניינ/ת בעולם הכספים והשכר? מחלקת הכספים שלנו מתרחבת ואנחנו מחפשים אותך!לקבוצת דנאל דרוש/ה רפרנט/ית לקוחות ושכר.העבודה במטה החברה במתחם הבורסה בר"ג (סמוך לתחנת רכבת מרכז).על התפקיד: - הקמת הסכמים מול לקוחות ובדיקתם.- הפקת חיובים וזיכויים ללקוחות במערכת מורכבת.- מתן מענה לממשקים שונים בארגון וביצוע בקרות.- בק אופיס שוטף.- הזנת נתונים, עבודה על פריוריטי, תיוק מסמכים, מילוי טבלאות אקסל וכדומה.נדרשת זמינות למשרה 8 עד 16 וחצי+ ש.נ בתאריכים מוגדרים.תנאים מעולים למתאים/ה, בינהם: ארוחות מסופסדות, קרן השתלמות ונופש חברה שנתי.קבוצת דנאל הינה חברת שירותים ציבורית המעניקה שירותים במגון תחומים: משאבי אנוש, סיעוד, רפואה וחינוך מיוחד.

דרישות התפקיד:

ניסיון קודם בעבודה אדמינ'/בק אופיס - יתרון.אקסל ברמה טובה - חובהידע במערכת פריוריטי- חובהיכולת עבודה בצוות.יכולת עבודה במקביל על מס' מערכות מחשוב.זמינות לשעות נוספות - הכרחי.

מספר משרה 400806
רפרנט/ית שירות לצוות התפעול - החלפה לחל"ד 6197
מיקום המשרה: פתח תקווה
היקף משרה: מלאה

במסגרת התפקיד:מענה טלפוני לצוותים רפואיים ולקוחות ביצוע מעקבים וקידום קריאות שירות טיפול בהזמנות לקוח והצעות מחירמתן מענה למנהלי לקוחות

דרישות התפקיד:

ניסיון קודם בשירות/תפעולניסיון עבודה במערכת פריורטי- יתרון

מספר משרה 401322
לארגון רפואי מוביל דרוש/ה מזכירה למחלקת הכספים
מיקום המשרה: רמת גן
היקף משרה: מלאה

לארגון רפואי מוביל דרוש/ה מזכיר/ה למחלקת הכספיםבמסגרת התפקיד:-ביצוע מכלול פעילויות המזכירות השונות-מעקב אחר משימות ותזכורות-ריכוז, הדפסה והכנת חומר מגוון עבור ישיבות-קשרי עבודה עם גורמים שונים במוסד ומחוצה לו

דרישות התפקיד:

בגרות מלאה- חובההשכלה אקדמאית - יתרוןניסיון של שנתיים ומעלה בעבודת מזכירות- חובה ידיעת השפה העברית על בורייהשליטה מלאה בתוכנות OFFICE

מספר משרה 401416
טכנאי/ת אוטומציה וחשמל למרלו"ג בשוהם! - 110499
מיקום המשרה: שוהם
היקף משרה: משמרות

לחברה מובילה בתחומה דרוש/ה טכנאי/ת אוטומציה ובקרה. במסגרת התפקיד:- אבחון וטיפול בתקלות של מערכות האוטומציה במרלו"ג- בקרה על הפעלת ציוד אוטומטי- עבודה שוטפת עם מערך האחזקה וספקים- עבודה עם מערכות וממשקים פנים ארגוניים- עבודה במשמרות- תנאים מעולים למתאימים!!!

דרישות התפקיד:

* ניסיון של שנתיים לפחות בתעשייה - חובה* תעודת טכנאי/ת או הנדסאי/ת בתחום אוטומציה ומכניקה- יתרון* ניסיון בעבודה עם מערכים אוטומטיים ובקרים מתוכנתים- יתרון* יכולת הגעה עצמית לשוהם

מספר משרה 400884
מתאמ/ת מכירות
מיקום המשרה: קרית שדה תעופה (נתב"ג)
היקף משרה: מלאה

לחברה מובילה באירפורט סיטי דרוש/ה בק אופיס מכירותהתפקיד כולל:סיוע ומענה לאנשי המכירות מחוץ למשרד ביצוע מעקב טלפוני אחר הצעות מחיר לביצוע מענה וסיוע ללקוח שפונה בנושא הזדמנות מכירה קיימת או חדשהמענה טלפוני וניתוב שיחותסיוע ותמיכה בהכנה /עדכון ושליחת הצעות מחירסיוע בהעברת מידע ונתונים בנושא מלאי גנרטורים ופרטים טכניים בנושא גנרטורים.משרה מלאה בימים א'-ה' בין השעות 17:00 – 08:00 + נכונות לשעות נוספות בקריית שדה התעופה

דרישות התפקיד:

ניסיון אדמיניסטרטיבי/תפעולי קודם – חובהשליטה באופיס – חובהיכולת מכירה בטלפון - יתרוןהכרת פריוריטי וסיילספורס – יתרון משמעותי

מספר משרה 400011
מנהל/ת תיקי לקוחות
מיקום המשרה: עפולה
היקף משרה: מלאה

לחברה באזור העמקים דרוש/ה מנהל/ת תיקי לקוחות למחלקת יצוא- משרה מלאה- ניהול קשר שוטף בין הלקוח לחברה על כל היבטיו- הגדלת והעמקת מכירות- טיפול בהזמנות , קליטת הזמנות. בדיקת משלוחים.

דרישות התפקיד:

ניסיון קודם במכירותיחסי אנוש ברמה גבוההשליטה מלאה ביישומי officeאנגלית ברמה גבוההניסיון בתחום הייבוא ייצוא-יתרון.השכלה רלוונטית לתחום.

מספר משרה 400678
מנהל/ת משרד
מיקום המשרה: פתח תקווה
היקף משרה: מלאה

העבודה כוללת ניהול אדמיניסטרטיבי של המשרד אחריות על מזכירות המשרד טיפול בהגשות משפטיות לבתי משפטמעקב אחר החלטות בתי משפט ועדכונים בתיקים המשפטיים ניהול יומני עורכי דיןמתן מענה טלפוני שוטף לפונים למשרד טיפול בדואר וניתובו לגורם המתאים סיוע באירוח לקוחות וארגון פגישותטיפול בקשר עם ספקים ונותני שירותים שונים של המשרדגיוס וטיפול בכוח אדם

דרישות התפקיד:

ניסיון בעבודה דומה במשרדי עורכי דין - חובה היכרות ונסיון בעבודה על עודכנית ונט המשפט - חובה בעל/ת כישורי ניהול, סדר וארגון, אופי סבלני ואדיב ותקשורת בינאישית מעולה, חריצות ויעילות.

מספר משרה 401269
איש/אשת צוות מפתוח מסמכים (בק אופיס) בבורסה ברמת גן
מיקום המשרה: רמת גן
היקף משרה: מלאה, מלאה וגמישה

*עבודה במרכז התפעול שמונה כ-50 עובדות/ים. *ישיבה בעמדת עבודה ב"open space" גדול, העובדים מחולקים לצוותים לפי סוגי הביטוחים השונים. *טיפול ראשוני בכל הניירת שמגיעה לחברה באופן פיזי או ממוחשב (מסמכי תביעות ביטוח).*הקלדות-הזנת נתונים למחשב, הכנת המסמך לסריקה, עבודה תפעולית עם כמויות גדולות מאוד של ניירת. *הכרת עשרות סוגי מסמכים שונים וטיפול בהתאם.

דרישות התפקיד:

*נסיון בעבודה תפעולית דומה - בק אופיס / מפתוח / טיוב נתונים – יתרון משמעותי*הקלדה מהירה והתמצאות בסביבת עבודה ממוחשבת ועל מערכות - חובה*זריזות, דייקנות, יעילות, נמרצות, סדר וארגון*נכונות לעבודה מאוד מונוטונית על מחשב ומכוונות לטווח ארוך למשרה מהסוג הזה

מספר משרה 401263
דרוש/ה לחברה מובילה מתאם/ת שירות
מיקום המשרה: פתח תקווה
היקף משרה: מלאה

לחברה מובילה דרוש/ה מתאם/ת שירות במסגרת התפקיד:-קליטה ורישום ממוחשב של עובדים במערכת איסוף השעות והשכר, בדיקת תקינות מסמכי הקליטה-קבלה וטיפול במסמכי קופות הפנסיה והגמל בקליטת עובדים חדשים או ממשיכים-מעקב שוטף וקבוע אחר רישום שעות עבודה ונוכחות, סריקת מסמכים וטיפול בתיק העובד-עזרה שוטפת למנהל הסניף, הכנת תוכניות עבודה לכל אתרים-התנהלות מול מנהל השירות והעובדים שלו.

דרישות התפקיד:

ניסיון בתפקידי שירות / אדמינסטרציה של שנה ומעלה- חובהשליטה במערכות ממוחשבות וביישומי אופיס- חובהאקסל- חובהידע בדיני עבודה- יתרון

מספר משרה 401122
פקיד/ת הזמנות לחב' מובילה בשוהם!
מיקום המשרה: שוהם
היקף משרה: מלאה

לחברה גדולה בשוהם דרוש/ה פקיד/ת הזמנות. החלפה לחל"ד עם אופציה.התפקיד כולל: קבלת הזמנות בפקס, מתן מענה ובק אופיס לסוכנים, עבודה על חשבשבת

דרישות התפקיד:

ניסיון בתפקיד דומה העוסק בקבלה והקלדה של הזמנות- חובהנכונות למשרה מלאה חובהשליטה טובה ביישומי מחשביכולת הגעה עצמית לאזה"ת שוהם

מספר משרה 398834
כלכלן/ית/אנליסט/ית(חובה אקסל+אנגלית רמה גבוהה)לחב&...
מיקום המשרה: לוד
היקף משרה: מלאה

לחב' מובילה בלוד דרוש/ה כלכלןנית/אנליסט\ית**חובה אקסל רמה גובהה(פיבות/וילוקפ) וזמינות למשרה מלאה א-ה 8-17**במסגרת התפקיד:- פתיחה ותחזוקת מקטי"ם במערכת פריורטי- תחזוקה שוטפת של מחירונים.- קטלוג המוצרים.- עבודה שוטפת אל מול מחלקות שונות בחברה.- הצעות מחיר לגורמים מחוץ לחברה-תמחיר והמחרת מוצריםסגירת מעגל של ספקים ולקוחות

דרישות התפקיד:

- אנגלית ברמה טובה.- שליטה ביישומי Office ו-Excel בפרט ברמה גבוהה -חובה.- הכרות עם מערכת פריורטי- יתרון משמעותי.- יכולת עבודה תחת לחץ וריבוי משימות, יסודיות וירידה לפרטים הקטנים, תקשורת בין אישית.

מספר משרה 400016
לחברה מובילה דרוש/ה בק אופיס למחלקת שמיעה
מיקום המשרה: פתח תקווה
היקף משרה: מלאה

לחברה מובילה דרוש/ה בק אופיס למחלקת שמיעהבמסגרת התפקיד:-מענה טלפוני ללקוחות החברה (בעיקר הגיל השלישי) או לעובדי החברה- טיפול בטופסיולוגיה מול קופ"ח וספקים-תיאום פגישות עם לקוחות ואודיולוג- אין קבלת קהל- אחריות על הזמנת ציוד למכוני השמיעה במקרי הצורך

דרישות התפקיד:

נסיון של שנה בתחום האדמיניסטרציה / שירות הלקוחות - חובה שליטה ביישומי אופיס - חובה

מספר משרה 400377
דרוש\ה פקיד\ת קבלה
מיקום המשרה: פתח תקווה
היקף משרה: מלאה

לחברה מובילה בתחומה דרוש\ה פקיד\ת קבלהבמסגרת התפקיד:-ניהול שוטף של המשרד הקדמי בחברה כולל קבלת קהל ואחריות לשיחות הנכנסות לחברה. -עבודה עם תוכנת חשבשבת.-קבלת לקוחות.-פתיחת כרטיסי עבודה והתקנה. -הכנת הצעות מחיר,גבייה וחשבוניות.-קבלת דואר ומשלוחים- הדפסת מסמכים

דרישות התפקיד:

תעודת בגרות מלאה 3-5 שנות נסיון בעבודת קבלההיכרות עם תוכנות : הכרת יישומי המחשב, חשבשבת

מספר משרה 400439
רפרנט/ית תפקיד משולב(מכירות/תפעול)
מיקום המשרה: תל אביב - יפו
היקף משרה: מלאה

חברת ביטוחים בחירה מגייסת מגייסת רפרנט/ית לתפקיד המשלב- מכירות/שירות/תפעול תחומי אחריות:1. ליווי תהליך המכירה משלב ההצעה לבעלי נכסים (המשכיר) להצטרף לשירות ועד לשלב הסגירה, כולל ביצוע שיחות יזומות ומענה ללידים 2. תמיכה בתהליך המכירה הדיגיטלי מול השוכר הפוטנציאלי – ליווי במילוי שאלון פרטים אישיים עד לשלב אישור העסקה3. קידום מכירת מוצרים משלימים לשוכרים (כגון ערבות בנקאית ועוד)

דרישות התפקיד:

דרישות התפקיד:-יכולת ומיומנות למכירות טלפוניות - יכולת שכנוע, ניהול מעקב, חתירה לסגירה-שירותיות ותקשורת בין אישית טובה-יצוגיות בכתב ובע"פ-גישה והבנה פיננסית.

מספר משרה 400752
דרוש/ה נציג/ת Back Office - Business ISP Israel
מיקום המשרה: פתח תקווה
היקף משרה: מלאה, מלאה וגמישה

התפקיד כולל טיפול בהזמנות של לקוחותטיוב והזנת נתונים במערכות ה – CRM של החברה, עבודת Back Office ממוחשבת שוטפתהתנהלות מול ממשקים פנים ארגוניים לקוחות וספקיםתיאום התקנות מול לקוחות, ספקים וטכנאי שטח ותמיכה מרחוק בצוותי השטח בכל עניין במהלך יום העבודהפתרון בעיות של הלקוח אל מול החברה

דרישות התפקיד:

• ניסיון בעבודה במערכות ממוחשבות• ידע ב - Excel• ניסיון בניהול לקוח- יתרון• עבודה בחברת תקשורת- יתרון• יכולת להנעת תהליכים חוצי ארגון – השפעה ללא סמכות, אסרטיביות, יחסי אנוש מעולים.• שירותיות, הבנה עסקית, יכולת לעבודה שיטתית ומסודרת, יכולת לעמוד בריבוי משימות (multi-tasking).• יכולת ונכונות ללמידה עצמית • יכולת ירידה לפרטים ודקדקנות• בעל תודעת שירות גבוה• יכולת לעבוד תחת לחץ ועבודה על פי לוחות זמנים • יכולת ניהול משימות באופן עצמאי וטיפול

משרה מיקום היקף תאריך
 
רפרנט/ית שכר ולקוחות רפרנט/ית שכר ולקוחות רמת גן מלאה 09/06/2024
 
רפרנט/ית שירות לצוות התפעול - החלפה לחל"ד 6197 רפרנט/ית שירות לצוות... פתח תקווה מלאה 09/06/2024
 
לארגון רפואי מוביל דרוש/ה מזכירה למחלקת הכספים לארגון רפואי מוביל... רמת גן מלאה 05/06/2024
 
טכנאי/ת אוטומציה וחשמל למרלו"ג בשוהם! - 110499 טכנאי/ת אוטומציה... שוהם משמרות 05/06/2024
 
מתאמ/ת מכירות מתאמ/ת מכירות קרית שדה תעופה (נתב"ג) מלאה 04/06/2024
 
מנהל/ת תיקי לקוחות מנהל/ת תיקי לקוחות עפולה מלאה 04/06/2024
 
מנהל/ת משרד מנהל/ת משרד פתח תקווה מלאה 28/05/2024
 
איש/אשת צוות מפתוח מסמכים (בק אופיס) בבורסה ברמת גן איש/אשת צוות מפתוח... רמת גן מלאה,... 28/05/2024
 
דרוש/ה לחברה מובילה מתאם/ת שירות דרוש/ה לחברה מובילה... פתח תקווה מלאה 28/05/2024
 
פקיד/ת הזמנות לחב' מובילה בשוהם! פקיד/ת הזמנות לחב&... שוהם מלאה 21/05/2024
 
כלכלן/ית/אנליסט/ית(חובה אקסל+אנגלית רמה גבוהה)לחב&... כלכלן/ית/אנליסט/ית... לוד מלאה 19/05/2024
 
לחברה מובילה דרוש/ה בק אופיס למחלקת שמיעה לחברה מובילה דרוש/ה... פתח תקווה מלאה 06/05/2024
 
דרוש\ה פקיד\ת קבלה דרוש\ה פקיד\ת קבלה פתח תקווה מלאה 06/05/2024
 
רפרנט/ית תפקיד משולב(מכירות/תפעול) רפרנט/ית תפקיד משולב... תל אביב - יפו מלאה 05/05/2024
 
דרוש/ה נציג/ת Back Office - Business ISP Israel דרוש/ה נציג/ת Back... פתח תקווה מלאה,... 05/05/2024