טוען

הצעות עבודה באדמיניסטרציה

מחפשים משרות בתחום האדמיניסטרציה? אתם בידיים טובות!!! מגוון משרות חמות בתחום כמו: מזכירות, בק אופיס, מזכירות רפואית, ניהול לשכה, קלדנות, ניהול אדמיניסטרטיבי, מזכירות משפטית,  ע' סמנכ"ל/מנכ"ל, personal assistant ועוד.

הצעות עבודה בתחום אדמיניסטרציה
מספר משרה 362596
נציג/ת בק אופיס לחברה מובילה !
מיקום המשרה: הוד השרון
היקף משרה: מלאה

לחברה מובילה בתחום הציוד הרפואי דרוש/ה נציג/ת בק אופיסמשרה מלאה, א’- ה’, 8-17, בהוד השרון.התפקיד כוללפתיחת הזמנות לקוח, טיפול בהזמנות רכש וניהול קשר עם ספקים, מעקב מלאים, מעקב אחר שרשרת האספקה, הפקת דו"חות, תמיכה באנשי המכירות, מענה ללקוחות, הפקת חשבוניות. עבודה בסביבה דינאמית, מרובת משימות וממשקים.

דרישות התפקיד:

ניסיון עבודה בתפקיד דומה, עבודה מול ספקים ולקוחותניסיון עבודה על פריוריטי- יתרוןשליטה בתוכנות אופיס (אקסל בפרט) - חובהאנגלית ברמה טובה - חובה.יכולת תקשורתית גבוהה, תודעת שירות גבוההיכולת עבודה בצוותסדר וארגון, דייקנות

מספר משרה 362320
נציג/ת שירות ו- back office- אזור
מיקום המשרה: אזור
היקף משרה: מלאה

לחברת גז ארצית דרוש/ה נציג/ת שירות Back Office!פתיחת תיקי לקוחות, טיפול בהנחות וזיכויים מול לקוחות החברה, נושאים שוטפים, דוחות, מענה לשיחות מוקד בעת הצורך, פתיחת לקוחות חדשים, שיווק ומכירה מוצרים קיימים ללקוחות החברה.משרה מלאה א'-ה' 8-16:30

דרישות התפקיד:

שליטה מלאה ביישומי office - חובה! בגרות מלאה- חובה ( יתרון לאקדמאיים) ניסיון בשירות ועבודה אדמינסטרטיבית– לפחות שנתיים!אחריות, יכולת למידה, תקתקנות, "ראש גדול", שירותיות ואדיבות, סובלנות, יחסי אנוש טובים, יכולת התמודדות מול התנגדויות של לקוחות, יכולת תפקוד במצבי לחץ, תפיסה מהירה ויכולת קבלת החלטות. בימים א,ב,ד,ה 8-16:30, יום שלישי 8-16, שעות נוספות במידת הצורך ובתשלום ע"פ חוק.

מספר משרה 362485
רפרנט/ית תפעול לסגירת עיסקאות (1780)
מיקום המשרה: פתח תקווה
היקף משרה: מלאה

לחברה מובילה בפ"ת דרוש/ה רפרנט/ית תפעול לסגירת עיסקאות (1780)• תפעול תהליך- קבלת חוזים ופוליסות ובדיקת תקינותם, שליחת אישור מסירה, קבלת העברת בעלות ורישום מיידי של שיעבוד הרכב• מתן מענה לסוכני מכירות ושותפים עסקיים (בתי עסק/מגרשים) לגבי סטטוס הלוואות שברשותם• השלמת מסמכים נדרשים ומעקב עד להעברת כספים• התנהלות מול גורמים שונים בחברה**תנאים מעולים ! קליטה ישירה לחברה!**

דרישות התפקיד:

• בוגר/ת תואר ראשון – יתרון משמעותי • ניסיון קודם בתפקיד דומה – יתרון • יכולת עבודה בסביבה אינטנסיבית ומרובת משימות• אחריות ויסודיות • תשומת לב לפרטים• יכולות סדר וארגון – חובה

מספר משרה 361834
רכז/ת אדמיניסטרטיבי/ת לפרויקט רבנות
מיקום המשרה: פתח תקווה
היקף משרה: מלאה

חברת "דנאל משאבי אנוש" מקבוצת דנאל, מחפשת רכז/ת אדמיניסטרטיבי/ת לפרויקט רבנות לצורך פיקוח ותיאום משגיחי כשרות.מחלקת פרויקטים, האחראית על העסקת משגיחי כשרות ברחבי הארץ, ממוקמת בפתח תקווה.עבודה אדמיניסטרטיבית הכוללת:- קשר ישיר עם משגיחי כשרות ואחריות יומיומית על מעקב נוכחות העובדים- הפקת דו"חות ב excel ובמערכות נוספות וביצוע בקרות- סיוע באיתור מועמדים וגיוס משגיחי כשרות בהתאם לצורך- מעקב אחר דוחות המשגיחים וריכוז בעיות שהועלו - עזרה בהכנת רשימות תורנויות שבת ביום שישי: כשעתיים לפני כניסת השבת, ווידוא הגעת משגיחים וקליטתם בבסיסי התורנות.- כל יום ראשון עד שעה 08:30, הוצאת דוחות תורני השבת והוצאת מסמך ריכוז מסודר.משרה מלאה 08:00-16:30תנאים טובים, ביניהם- ארוחות מסובסדות, ימי גיבוש, קרן השתלמות, נופש חברה בארץ או בחו"ל ועוד.

דרישות התפקיד:

- ניסיון אדמיניסטרטיבי/ בק אופיס- יתרון משמעותי- זיקה או היכרות עם אורח החיים הדתי/החרדי - חובה- ניסיון בעבודה על תוכנות הOFFICE השונות, עם דגש על EXCEL- חובה- זמינות למשרה מלאה, א-ה, 08:00-16:30- נכונות לעבודה מהבית בימי שישי** ניתן לשלוח קורות חיים למייל hrsegel@edanel.co.il [1] **נא לציין מספר משרה או שם משרה [1] mailto:hrsegel@edanel.co.il

מספר משרה 362122
דרוש/ה לתפקיד בק אופיס לפרוייקטים בתחום התייעלות...
מיקום המשרה: מודיעין
היקף משרה: מלאה

הגדרת התפקיד ותוכנו: •סיוע בהגשת החברה למכרזי רשויות שונות. •הקמת הזמנות רכש מספקים/קבלנים. •הוצאת תשלומים ללקוחות - רשויות מקומיות. •ריכוז יומני העבודה מהקבלנים והגשת חשבונות חלקיים בהתאם. •ניהול יומן ממוחשב של מנכ"ל החברה. •עבודות משרד שוטפות – טלפונים, תיוקים וכד'. •ייתכן צורך עתידי ליציאה לפגישות עפ"י דרישה (לעיתים). •משרה מלאה, ימי א'-ה', 8:00-17:00, ש"נ לפי הצורך.

דרישות התפקיד:

•ניסיון קודם בהגשת מכרזים בתחומים שונים - חובה. •ניסיון בניהול משרד, כולל יומן באווטלוק - חובה. •תואר ראשון במנע"ס / כלכלה - חובה, תואר שני - יתרון. •ניסיון / תעודת הנה"ח - יתרון. •שליטה גבוהה בישומי אופיס, כולל אווטלוק, אקסל וורד. •ידע בערבית - יתרון.

מספר משרה 362111
מתאמ/ת מכירות ובק אופיס לחברת מכשור רפואי- משרה זמנית
מיקום המשרה: פתח תקווה
היקף משרה: מלאה

לחברה הייטק מובילה דרוש/ה עוזר/ת אדמניסטרטיבי/ת ובק אופיס למחלקת שיווק ומכירות תאור התפקיד: שרשרת אספקה גלובאלית, כולל הזמנת ציוד. הדרכה וליווי של משתמשי קצה על מערכת ה- Salesforce , ניהול וטיוב מאגרי המידע והפקת דוחות. ניהול מכרזים – אחריות מקצה לקצה החל משלב איסוף הדרישות תוך תיאום בין המחלקות עד הגשת המכרז. הפקת הזמנות רכש. הקמת ספקים ולקוחות. תמיכה באנשי מכירות, שיווק וכספים. משרה זמנית ל8 חודשים.

דרישות התפקיד:

דרישות התפקיד: תואר ראשון – חובה. אנגלית ברמה גבוהה מאוד קריאה, כתיבה ודיבור- חובה יכולת אנליטית גבוהה שליטה מעולה במערכות Office, דגש על EXCEL. הכרות עם SAP/ Salesforce – יתרון.

מספר משרה 362018
פקיד/ת רכש למשרה זמנית! (1838)
מיקום המשרה: פתח תקווה
היקף משרה: מלאה

לחברת מדיקל בינ"ל הממוקמת בפ"ת דרוש/ה פקיד/ת רכש למשרה זמנית של חצי שנה (1838) במסגרת התפקיד : משימות אדמיניסטרטיביות שונות כגון: * בדיקת חשבוניות, * התאמת תקצוב לחשבונית, * עבודה מול מחלקת כספים, * טיפול בחובות ספק, * מעקב וקידום הזמנות, * בדיקת מלאים ועוד.. *משרה מלאה עם גמישות קלה*

דרישות התפקיד:

- זמינות מיידית לתחילת עבודה- חובה - ניסיון עבודה בסביבה ממוחשבת- חובה - ניסיון על תוכנות אופיס- חובה ניסיון על תוכנת הפריורטי- יתרון - רצינות, אחריות ודייקנות - יכולת למידה מהירה

מספר משרה 361995
דרוש/ה פקיד/ה למחלקת רכש
מיקום המשרה: קיסריה
היקף משרה: מלאה

התפקיד כולל איתור ספקים ומקורות אספקה, איסוף הצעות מחיר וניהול מו"מ, הקמת הזמנות רכש. משרה מלאה ימי א-ה שישי לסירוגין תנאים מצויינים למתאימים

דרישות התפקיד:

ניידות- חובה! לא נגיש לתחבורה ניסיון קודם של בתחום הרכש/ קניינות- יתרון זמינות לימי שישי לסירוגין- חובה יציבות תעסוקתית- חובה! ניסיון קודם מתחום האדמיניסטרציה- חובה בקיאות בכל תוכנות אופיס- חובה ידע בתוכנת פריורטי- יתרון

מספר משרה 361984
אחראי/ת נתונים למחלקת משאבי אנוש
מיקום המשרה: קרית שדה תעופה (נתב"ג)
היקף משרה: מלאה

לחברת מוצרי צריכה מהמובילות בתחום דרוש/ה אחראי/ת נתונים, תהליכים ומערכות במחלקת משאבי אנוש!! תפקיד מפתח שמטרתו לפשט ולהטמיע תהליכי משאבי אנוש גלובאליים ברמת המדינה. תחומי אחריות עיקריים: • Data Controlling -אחריות על מערכות נתונים בתחום משאבי אנוש - ניהול תהליכים במערכת, תפעול ומעקב, הפקת דו"חות וניתוח נתונים בהם, תחזוקה שוטפת מול הצוות בישראל והגורמים הרלוונטיים בחו"ל. תמיכה בצוות רכזות משאבי אנוש בתפעול ודיוק הנתונים, תמיכה בצוות מנהלי משאבי אנוש בשימוש במערכת והפקת דו"חות. • בחינה וטיוב של נהלי משאבי אנוש ותהליכי עבודה, כולל כתיבת והטמעת תהליכים ונהלים חדשים, ייעול תהליכים קיימים בכל תחומי משאבי אנוש – הטמעת סטנדרטיזציה חוצת ארגון. • הובלה ותמיכה של תהליכים שנתיים – נתונים, תובנות, מצגות וכיו"ב. • אחריות על תחום הדיגיטל בצוות משאבי אנוש – קידום הטמעת תרבות דיגיטל בצוות • אחריות על תהליכי ניוד עובדים מחוץ למדינה *מדובר בתפקיד זמני לכחצי שנה!

דרישות התפקיד:

• יכולות אנליטיות גבוהות ותשומת לב לפרטים • יכולת זיהוי צרכים ופתרון בעיות • יכולות גבוהות של ניהול ותיעדוף ריבוי משימות, התמודדות עם קונפליקטים ותאריכי יעד צפופים • יכולות בין אישיות ותקשורת ברמה גבוהה • עבודה עצמאית ושיתוף פעולה בצוות • הבנה מעמיקה של תהליכי משאבי אנוש, הסכמים ומערכות משאבי אנוש • אנגלית ברמה גבוהה – דיבור, כתיבה, קריאה • יכולת עבודה עם מערכות ממוחשבות, ניתוח נתונים וירידה לפרטים, לצד עבודה על תהליכים ונהלים עם ממשקים מרובים • ניסיון בבניית מצגות • תואר רלוונטי • בין 2-3 שנות ניסיון כללי בעולם משאבי אנוש • 1-2 שנות ניסיון בתפקיד דומה, רצוי בחברה גלובלית • היכרות מעמיקה עם מערכת WORKDAYֹ • הבנה במערכות משאבי אנוש ( TALEO, חילן, One View) • ניסיון עבודה עם office (Excel, Power Point, Access, OneDrive, Outlook וכו') • הבנה וידע מעמיק במערכת Excel • היכרות עם מערכות חילן, מערכת דרישות, נירית

מספר משרה 361912
נציג/ת בק אופיס- לפרוייקט זמני עם אופציה
מיקום המשרה: רמת גן
היקף משרה: מלאה

לקופת חולים מובילה במשק הממוקמת בר"ג דרוש/ה נציג/ת בק אופיס- לפרוייקט זמני של חצי שנה עם אופציה להארכה. תיאור התפקיד: * סריקת נתונים למערכות השונות * הזנת נתונים למערכת משרה מלאה בין 08-16 עם גמישות

דרישות התפקיד:

- בגרות מלאה- חובה! - ניסיון עבודה בסביבה ממוחשבת- חובה - ניסיון מעבודה דומה- יתרון משמעותי - דיסקרטיות ואחריות

מספר משרה 361335
אחראי/ת שירות ותפעול
מיקום המשרה: כפר סבא
היקף משרה: מלאה

לחברה מובילה בתחומה באיזור כפ"ס דרוש/ה אחראי/ת שירות ותפעול! משרה מלאה א'-ה': 8:00-17:00 + שעות נוספות במידת הצורך. התפקיד כולל: מתן הצעות מחיר ללקוחות, הקמת לקוחות חדשים, תיאום ושיבוץ טכנאים, ניידות, שינויים וביטולים, טיפול בהקמה וסגירה של כרטיסי עבודה, טיפול בגבייה, מענה שוטף ללקוחות ולמחלקת המכירות, טיפול בדוחות, פתיחת קריאות שירות ומענה לסוכנים, הזמנה ומעקב אחר הובלות, הזמנת חלפים ומתן עזרה שוטף לעובדים בחברה.

דרישות התפקיד:

ניסיון בשרות- חובה. שליטה בסביבה ממוחשבת- חובה. אקסל ברמה גבוהה (כולל נוסחאות)- חובה. יכולת עבודה תחת לחץ, יחסי אנוש טובים, יסודיות, מוסר עבודה גבוה.

מספר משרה 359586
רפרנט/ית מדיה חברתית ובק אופיס
מיקום המשרה: רמת גן
היקף משרה: מלאה

מתעורר/ת בבוקר וישר נכנס/ת לפייסבוק? מחפש/ת ארגון גדול בו תוכל/י ללמוד את סודות המדיה החברתית? הגעת למקום הנכון! חברת משאבי אנוש מקבוצת דנאל, מחפשת רפרנט/ית מדיה חברתית ובק אופיס, לתפקיד התחלתי ומעניין. משרדי החברה ממוקמים בסמוך למתחם הבורסה ברמת גן (כ 8 דק' הליכה מתחנת רכבת מרכז) **משרה מלאה, עם גמישות קלה בשעות העבודה** התפקיד כולל: - מתן מענה לסניפי החברה. - עבודה שוטפת ברשתות החברתיות- בניית דפי נחיתה לקמפיינים, עיצוב פליירים ופרסומים. - תפעול קבוצות פייסבוק. - בקרה על פרסומים בפלטפורמות השונות. - כתיבת ושליחת דיוורים ו-SMSים בתפוצה רחבה. - מתן תמיכה ועזרה בעבודה על אתר דנאל ועל מערכת ה- CRM. - אדמיניסטרציה שוטפת. תנאים מעולים ביניהם- ארוחות מסובסדות, ימי גיבוש, נופש שנתי בארץ או בחו"ל,קרן השתלמות ועוד.

דרישות התפקיד:

- היכרות עם פייסבוק ואינסטגרם- חובה. - יכולת למידה עצמית ויכולת עבודה כחלק מצוות. - היכרות עם תוכנת CRM- יתרון. - יחסי אנוש טובים, מולטיטסקינג, סדר וארגון. ** ניתן לשלוח קורות חיים למייל hrsegel@edanel.co.il [1] ** נא לציין מספר משרה #359586# [1] mailto:hrsegel@edanel.co.il

מספר משרה 357551
עוזר/ת למנהל תחום מוצרים לחב' במודיעין .
מיקום המשרה: מודיעין
היקף משרה: מלאה

עוזר/ת למנהל תחום מוצרים בכל הקשור ללוגיסטיקה, מסחר ושיווק. ניהול מעקב שוטף אחר ביצועי התחום וניתוח נתונים. פיקוח ובקרה על מלאי המוצרים: ניהול מלאי, בקרה אחר משלוחים, אספקה וכיו"ב. הכנת חומרים תפעוליים ושיווקיים למוצרים (תכנון אריזות, תעודות אחריות, הוראות הפעלה וכו') מתן שירות ומענה לפניות בתחום. עבודה שוטפת מול ממשקים פנימיים וחיצוניים: אגפים בחברה, סיטונאים, ספקים בארץ ובחו"ל. ***א'-ה', 17:00-8:00, ש"נ לפי הצורך***

דרישות התפקיד:

ניסיון תעסוקתי בתפקיד דומה מחברה מסחרית/קמעונאית ו/או בניהול מלאי - חובה. הבנה בתהליכים לוגיסטיים - יתרון. שליטה מלאה ב-OFFICE, לרבות אקסל-ברמה גבוהה-חובה. שליטה באנגלית ברמה גבוהה (כתיבה, קריאה ושיחה)-חובה. תואר אקדמאי – חובה. יכולת ניתוח חישובים ותמחורים - יתרון.

מספר משרה 357130
מתאמ/ת מכירות לחברה מובילה בלוד
מיקום המשרה: לוד
היקף משרה: מלאה

טיפול בהזמנות : קבלת הזמנות, הכנת הצעות מחיר על פי מפרט, מעקב אחר תשלומים והפקת דוחות . - תפעול בנושא הזמנות בתאום ובממשק קבוע עם כלל הגורמים בחברה- פיתוח, ייצור, מכירות, כספים. עבודה צמודה עם כלי ERPו CRM - תפקיד עם אחריות, רחב ומגוון- נוגע בתחומים טכניים, תפעוליים, כספיים ושירותיים

דרישות התפקיד:

תואר ראשון אנגלית ברמה גבוהה- עבודה מול לקוחות מחו"ל .נדרשת שליטה מצוינת בשפה ! ניסיון קודם בתפקידי : בק אופיס/ אדמיניסטרציה/ מתאמ/ת בתחום המכירות והשיווק- תפקיד אחד או שניים. יכולת אנליטית/ טכנית שליטה טובה בישומי מחשב. ידע בתוכנת פריוריטי - יתרון משמעותי אנו מחפשים מועמד/ת אינטיליגנטי/ת, קפדנ/ית בעל יכולת ירידה לפרטים אך גם ראייה של התמונה המלאה, שירותי/ת ומשימתי/ת

מספר משרה 361307
פקיד/ת בק אופיס
מיקום המשרה: שוהם
היקף משרה: מלאה

לחב' מובילה בתחום התרופות והפארמה בשוהם דרוש/ה פקיד/ת בק אופיסבעל/ת שליטה באקסל ובתוכנות האופיס. הקלדת נתונים והכנסת נתוני סחורה למערכת הממוחשבת. קליטה לחברה מהיום הראשון-שכר 7.5K למתאימים/ות+ארוחות ותנאים סוציאליים!

דרישות התפקיד:

שליטה בתוכנות האופיס דגש על אקסל- חובה. ניידות- חובה. פקיד/ה מתחום המרלו"ג- יתרון. ראש גדול, יכולת ביצוע מספר משימות במקביל, יכולת הקלדה מהירה, מוסר עבודה גבוה.

משרה מיקום היקף תאריך
 
נציג/ת בק אופיס לחברה מובילה ! נציג/ת בק אופיס... הוד השרון מלאה 19/01/2020
 
נציג/ת שירות ו- back office- אזור נציג/ת שירות ו- back... אזור מלאה 13/01/2020
 
רפרנט/ית תפעול לסגירת עיסקאות (1780) רפרנט/ית תפעול... פתח תקווה מלאה 13/01/2020
 
רכז/ת אדמיניסטרטיבי/ת לפרויקט רבנות רכז/ת אדמיניסטרטיבי... פתח תקווה מלאה 02/01/2020
 
דרוש/ה לתפקיד בק אופיס לפרוייקטים בתחום התייעלות... דרוש/ה לתפקיד בק... מודיעין מלאה 30/12/2019
 
מתאמ/ת מכירות ובק אופיס לחברת מכשור רפואי- משרה זמנית מתאמ/ת מכירות ובק... פתח תקווה מלאה 30/12/2019
 
פקיד/ת רכש למשרה זמנית! (1838) פקיד/ת רכש למשרה... פתח תקווה מלאה 26/12/2019
 
דרוש/ה פקיד/ה למחלקת רכש דרוש/ה פקיד/ה למחלקת... קיסריה מלאה 24/12/2019
 
אחראי/ת נתונים למחלקת משאבי אנוש אחראי/ת נתונים... קרית שדה תעופה (נתב"ג) מלאה 24/12/2019
 
נציג/ת בק אופיס- לפרוייקט זמני עם אופציה נציג/ת בק אופיס-... רמת גן מלאה 22/12/2019
 
אחראי/ת שירות ותפעול אחראי/ת שירות ותפעול כפר סבא מלאה 22/12/2019
 
רפרנט/ית מדיה חברתית ובק אופיס רפרנט/ית מדיה חברתית... רמת גן מלאה 22/12/2019
 
עוזר/ת למנהל תחום מוצרים לחב' במודיעין . עוזר/ת למנהל תחום... מודיעין מלאה 09/12/2019
 
מתאמ/ת מכירות לחברה מובילה בלוד מתאמ/ת מכירות לחברה... לוד מלאה 09/12/2019
 
פקיד/ת בק אופיס פקיד/ת בק אופיס שוהם מלאה 28/11/2019