טוען

הצעות עבודה באדמיניסטרציה

מחפשים משרות בתחום האדמיניסטרציה? אתם בידיים טובות!!! מגוון משרות חמות בתחום כמו: מזכירות, בק אופיס, מזכירות רפואית, ניהול לשכה, קלדנות, ניהול אדמיניסטרטיבי, מזכירות משפטית,  ע' סמנכ"ל/מנכ"ל, personal assistant ועוד.

הצעות עבודה בתחום אדמיניסטרציה
1 - 10 מתוך 10
מספר משרה 371706
עוזר/ת לחשבת שכר חיפה **זמני לחודש**
מיקום המשרה: חיפה
היקף משרה: מלאה, מלאה וגמישה

**משרה זמנית לחודש**מחלקת הכספים של קבוצת דנאל מחפשת עוזר/ת חשבת שכר לסניף חיפה.במסגרת התפקיד:- סיוע לחשבת השכר- הקלדת 101- הזנת חופשות ומחלות עובדים- התנהלות מול גורמים פנים ארגוניים- תיוקים וסריקות- אדמיניסטרציה שוטפתמשרה מלאה עם אפשרות לגמישות - יכולה להתאים כמשרת הורה**שעות נוספות בתקופת משכורות- חובה**קבוצת דנאל הינה חברה ציבורית מובילה ופעילותה מתמקדת בתחומים: סיעוד לקשישים, משאבי אנוש, רפואה פרטית ושירותים לאנשים עם צרכים מיוחדים.

דרישות התפקיד:

- נכונות למשרה זמנית לתקופה של חודש- הכרחי- נכונות לשעות נוספות בתקופת משכורות- חובה!!- ניסיון בעבודה בסביבה ממוחשבת ובעיקר באקסל- חובה- ניסיון בעבודת בק אופיס או אדמיניסטרציה- חובה- מוסר עבודה גבוה ויכולת התנהלות עצמאית

מספר משרה 371386
מזכיר/ת בק אופיס לחברה ציבורית בחולון! פריוריטי-חובה
מיקום המשרה: חולון
היקף משרה: מלאה

לחברה ציבורית בחולון דרוש/ה מזכיר/ת בק-אופיס בתחום פרוייקטים במסגרת התפקיד:*ניפוק ציוד לפרויקט/מתקין/קבלן משנה/טכנאים*פתיחת תיק פרויקט ו/או קליטתם במחשב.*העברת ציודים בין פרויקטים בהתאם להנחיות מנהל הפרויקט/שרות.*תיאום עבודת מתקינים/טכנאים מול הלקוחות - בתצורת סידור עבודה. *הפקת דוחו"ת (גביה, הצעות מחיר, פיגורים, קריאות) לפיקוח ובקרה

דרישות התפקיד:

ניסיון אדמניסטרטיבי קודם בניהול משרד פרויקטלי – חובה (לא משרדי עו"ד וכיוצ"ב)ידע וניסיון בתוכנות OFFICE – חובה (אקסל, וורד, אאוטלוק וכו)ידע בתוכנת PRIORITY - חובה

מספר משרה 371238
רכז/ת גבייה ושכר סמך 75%
מיקום המשרה: פתח תקווה
היקף משרה: חלקית

לחברת "דנאל סיעוד", מקבוצת דנאל דרוש/ה רפרנטי/ת שכר וגבייה למשרה חלקית בפתח תקווהלמחלקה העוסקת במתן שירות ורווחה לאוכלוסייה.משרה מעולה להורים!התפקיד כולל:- הזנת נתונים למערכת- טיפול בגבייה וסגירת מעגלי שירות- קשר עם רכזות הרווחה, לקוחות וספקים, - עבודה עם תוכנות אופיס ואקסל.העבודה בהיקף של 75% בשעות הבוקר - (8 עד 14) ישנה גמישות בשעות.משרה מעולה לאמהות/ הורים או סטודנטים/ותתנאים נאים למתאימ/ה

דרישות התפקיד:

ניסיון בתפקיד אדמיניסטרטיבי/ שירות לקוחות / גבייה - חובהשליטה ביישומי מחשב כולל ידע באקסל - חובהיחסי אנוש טובים, תקתקנות, סבלנות ומסירותיכולת עבודה מול ממשקים רבים וטיפול במספר משימות במקביל.** ניתן לשלוח קורות חיים למייל hrsegel@edanel.co.il [1] **נא לציין מספר משרה [1] mailto:hrsegel@edanel.co.il

מספר משרה 371279
מתאמ/ת שירות לקוחות שוק מקומי
מיקום המשרה: מגדל העמק
היקף משרה: מלאה

למפעל באזור העמקיםדרוש/ה מתאמ/ת שירות לקוחות שוק מקומי-הכנת סידור משלוחים לכל הארץ והפקת תעודות משלוח-מעקב אחר אספקת הזמנות-קשר שוטף עם לקוחות, אנשי מכירות, נהגים ועובדי מחסן

דרישות התפקיד:

-ניסיון קודם בתפקיד שירות לקוחות מחברה תעשייתית. -ניסיון בעבודה עם מערכת ERP, עדיפות ל SAP-זמינות למשרה מלאה בין השעות 7:00-16:00, נכונות לשעות נוספות.

מספר משרה 371164
רפרנט/ית back office למחלקת מכרות בחברת היי טק מובילה
מיקום המשרה: קרית שדה תעופה (נתב"ג)
היקף משרה: מלאה

לחברת היי טק בקרית שדה התעופה דרוש/ה עובד/ת back office לחטיבת המכירות של החברה.מהות התפקיד: עזרה אדמניסטרטיבית ומתן תמיכה באנשי המכירותטיפול בהזמנות והוצאת חשבוניותמתן מענה לוגיסטי ,טיפול בדו"חות ודיווחים שוטפים עבודה עם גורמים פנים ארגונים

דרישות התפקיד:

ניסיון קודם בתפקיד דומה (תמיכה אדמניסטרטיבית במחלקת שירות או מכירה)- חובהאנגלית ברמה גבוהה- חובהתודעת שירות גבוההניסיון קודם בעבודה עם תוכנת אוראקל או salesforce.com- יתרון

מספר משרה 370834
מתאמ/ת מכירות- בק אופיס
מיקום המשרה: רמת השרון
היקף משרה: מלאה

לחברה מובילה ברמת השרון דרוש/ה מתאמ/ת מכירות- בק אופיס!משרה מלאה בימי א'-ה':יומיים בשבוע 8:00-16:00יומיים בשבוע 09:00-17:00פעם בשבוע 10:00-18:00התפקיד כולל: תמיכה במחלקת המכירות, טיפול בפניות של לקוחות ומנהלי המכירות של החברה, מתן מענה אדיב מקצועי ויסודי, טיפול בהצעות מחיר, קליטת הזמנות והכנסתם למערכת הפריוריטי, התנהלות מול ספקים בחו"ל,שליטה בשרשרת האספקה ללקוחות, עבודה מול ממשקים פנים וחוץ ארגוניים רבים ועוד.

דרישות התפקיד:

- אנגלית ועברית ברמת שפת אם- חובה.- ניסיון בתפקיד דומה - חובה- יכולת עבודה בסביבה ממוחשבת-חובה.- יכולת ניסוח עצמאית גבוהה- יכולות תקשורת גבוהות - עבודה מול לקוחות, ספקים וגורמי פנים.

מספר משרה 370421
נציג/ת בק אופיס לחברה מובילה !
מיקום המשרה: הוד השרון
היקף משרה: מלאה

לחברה מובילה בתחום הציוד הרפואי דרוש/ה נציג/ת בק אופיסמשרה מלאה, א’- ה’, 8-17, בהוד השרון.התפקיד כוללפתיחת הזמנות לקוח, טיפול בהזמנות רכש וניהול קשר עם ספקים, מעקב מלאים, מעקב אחר שרשרת האספקה, הפקת דו"חות, תמיכה באנשי המכירות, מענה ללקוחות, הפקת חשבוניות. עבודה בסביבה דינאמית, מרובת משימות וממשקים.

דרישות התפקיד:

ניסיון עבודה בתפקיד דומה, עבודה מול ספקים ולקוחותניסיון עבודה על פריוריטי- יתרוןשליטה בתוכנות אופיס (אקסל בפרט) - חובהאנגלית ברמה טובה - חובה.יכולת תקשורתית גבוהה, תודעת שירות גבוההיכולת עבודה בצוותסדר וארגון, דייקנות

מספר משרה 368640
פקיד/ה למחסן בחברת אלקטרוניקה בא.ת ברקן
מיקום המשרה: ברקן
היקף משרה: מלאה

לחברה גדולה בתחומה באזור התעשייה ברקן דרוש/ה פקיד/ה למחסן אלקטרוני. תיאור התפקיד:- קליטת הזמנות חדשות במחלקת רכש והוצאת הזמנות לספקים- הוצאת תעודות משלוח ומעקב אחר המשלוחים- הפקת דוחות ואישורי חשבוניות וקליטתם - מעקב אחר תשלומי חשבוניות - בקרה על ניהול המלאי ביצור***משרה מלאה, קליטה ישירה לארגון***

דרישות התפקיד:

- ניסיון בתפקיד דומה- חובה- שירותיות, אדיבות, אסרטיביות.- ידע באופיס (אקסל בעיקר) ועל SAP.- יחסי אנוש טובים - סדר וארגון.

מספר משרה 369525
רפרנט/ית פרויקטים למחלקת ביצוע
מיקום המשרה: פתח תקווה
היקף משרה: מלאה

לחברה מובילה בפ"ת דרוש/ה רפרנט/ית פרויקטים למחלקת ביצוע במסגרת התפקיד מענה אדמ' למנהלי הפרויקטים בשטח הכולל ניהול יומן מנהלי פרויקטים וסמנכ"ל המחלקה.הכנת הצעות מחיר ללקוחות .הוצאת חשבוניות ללקוחות וספקים.מעקב אחר סטטוס פרויקטים, גבייה ,הכנת דו"חות ציוד. עבודה מול לקוחות פנימיים (מחסן, הנהח"ש, רכש וכדומה) ולקוחות חיצונייםאדמיניסטרציה שוטפת במחלקה עבודה על מערכת הפריורוטי ועל מערכת בינארית

דרישות התפקיד:

ניסיון במשרה תפעולית/ אדמ' לפחות שנתיים - חובהעבודה שוטפת על כל תוכנות office כולל אקסל ברמה טובה – חובהרקע בהנהלת חשבונות – חובה ידע בתוכנת פריורוטי - יתרוןידע בתוכנת בינארית - יתרוןיכולת לריבוי משימותשירותיותמסירותנכונות למשרה מלאה ולעבודת צוות

מספר משרה 368353
פקיד/ת הזמנות לחב' מובילה בשוהם-חובה ניסיון עם...
מיקום המשרה: שוהם
היקף משרה: מלאה

לחברה גדולה בשוהם דרוש/ה פקיד/ת הזמנות.**שליטה כעובד/ת חברה מהיום הראשון**התפקיד כולל קבלת הזמנות בפקס, מתן מענה ובק אופיס לסוכנים, עבודה על חשבשבת**חובה זמינות למשרה מלאה א-ה 8:00-17:00**חובה ניסיון בעבודה עם הזמנות**

דרישות התפקיד:

ניסיון בתפקיד דומה העוסק בקבלה והקלדה של הזמנות- חובהנכונות למשרה מלאה חובהשליטה טובה ביישומי מחשביכולת הגעה עצמית לאזה"ת שוהם

משרה מיקום היקף תאריך
 
משרה חמה
עוזר/ת לחשבת שכר חיפה **זמני לחודש** עוזר/ת לחשבת שכר... חיפה מלאה,...
משרה חמה
17/01/2021
 
מזכיר/ת בק אופיס לחברה ציבורית בחולון! פריוריטי-חובה מזכיר/ת בק אופיס... חולון מלאה 06/01/2021
 
רכז/ת גבייה ושכר סמך 75% רכז/ת גבייה ושכר סמך... פתח תקווה חלקית 05/01/2021
 
מתאמ/ת שירות לקוחות שוק מקומי מתאמ/ת שירות לקוחות... מגדל העמק מלאה 31/12/2020
 
רפרנט/ית back office למחלקת מכרות בחברת היי טק מובילה רפרנט/ית back... קרית שדה תעופה (נתב"ג) מלאה 28/12/2020
 
מתאמ/ת מכירות- בק אופיס מתאמ/ת מכירות- בק אופיס רמת השרון מלאה 17/12/2020
 
נציג/ת בק אופיס לחברה מובילה ! נציג/ת בק אופיס... הוד השרון מלאה 03/12/2020
 
פקיד/ה למחסן בחברת אלקטרוניקה בא.ת ברקן פקיד/ה למחסן בחברת... ברקן מלאה 10/11/2020
 
רפרנט/ית פרויקטים למחלקת ביצוע רפרנט/ית פרויקטים... פתח תקווה מלאה 03/11/2020
 
פקיד/ת הזמנות לחב' מובילה בשוהם-חובה ניסיון עם... פקיד/ת הזמנות לחב&... שוהם מלאה 17/09/2020
1 - 10 מתוך 10