טוען

הצעות עבודה באדמיניסטרציה

מחפשים משרות בתחום האדמיניסטרציה? אתם בידיים טובות!!! מגוון משרות חמות בתחום כמו: מזכירות, בק אופיס, מזכירות רפואית, ניהול לשכה, קלדנות, ניהול אדמיניסטרטיבי, מזכירות משפטית,  ע' סמנכ"ל/מנכ"ל, personal assistant ועוד.

הצעות עבודה בתחום אדמיניסטרציה
מספר משרה 403586
לחברה מובילה דרוש/ה רכז/ת אדמינסטרטיבי/ת
מיקום המשרה: פתח תקווה
היקף משרה: מלאה

לחברה מובילה דרוש/ה רכז/ת אדמינסטרטיבי/ת.במסגרת התפקיד:- הכנת דיווחים תקופתיים לספקים - איתור וסיכום דוחות כספיים של הספקים - הכנת וניתוח דוחות מגוונים, ניתוח דוחות מכירות ע"פ צרכים, נתחי שוק - הנפקת הצעות מחיר - בניית מצגות - סיוע בהבניית תהליכי עבודה - ניטור והטמעת פרוטוקולים של וועדת סל הבריאות

דרישות התפקיד:

דרישות התפקיד:- שליטה מלאה בתוכנות WORD, EXCEL, POWER POINT, OUTLOOK - תואר ראשון בכלכלה/מנע"ס/מדעים-יתרון - ידיעת אנגלית ברמה טובה ומעלה כולל יכולת ניסוח מכתבים - ניסיון בהפעלת בסיסי נתונים ועריכת דו"חות - ניסיון בתפעול משרד

מספר משרה 403061
למרכז רפואי מוביל דרוש/ה סמלנ/ת רפואי/ת
מיקום המשרה: כפר סבא
היקף משרה: מלאה

למרכז רפואי מוביל דרוש/ה סמלנ/ת רפואי/ת.במסגרת התפקיד:1. אחריות על סימול המידע הרפואי בהתאם להנחיות ולכללים של שיטת הסימול הבין לאומית הנהוגה ועל פי נוהל עבודה של משרד הבריאות 2. בדיקת שלמות גיליון שחרור המטופל3. סיווג וסימול הנתונים בהתאם לקידוד המאושר בעיבוד הנהוג לפי ההוראות4. אישור קידוד שבוצע ע"י הרופא או שינוי הקוד במידה ואינו נכון בתיאום עם הרופא המסכם בהתאם לנהלי בית החולים5. העברת נתונים על פי הסימול למאגר המידע הממוחשב של בית החולים6. השתתפות בהוצאת נתונים מתוך המאגר הממוחשב לצרכי עיבודים סטטיסטיים רפואיים ומנהליים בתאום עם הממונה ובהנחיתו7. ביצוע מטלות נוספות בתחום המקצועי לפי הוראות הממונה

דרישות התפקיד:

דרישות התפקיד:1. השכלה תיכונית מלאה (תעודת בגרות)- חובה.2. השכלה אקדמאית- יתרון 3. תעודה מזכירות רפואית + רישיון מטעם משרד התמ"ת- חובה.4. הכרת הנהלים והתקנות המנהלתיים הרלוונטיים.5. ידע בתפעול מערכות מחשב רלוונטיות לעיסוק.

מספר משרה 402982
לחברה גלובלית בנתניה דרוש/ה איש/אשת בק אופיס ומכירות!
מיקום המשרה: נתניה
היקף משרה: מלאה

עבודה אדמיניסטרטיבית בתחום המכירות כולל בקרה תהליכיתתיאום פגישות, ליווי, מעקב אחרי לקוחותהוצאת שיחות מכירה ללקוחות החברה בתחום ה- Commoditiesמתן הצעות מחיר, ליווי הזמנות ואספקות במידת הצורך

דרישות התפקיד:

2-5 שנות ניסיון כאיש/אשת מכירותניסיון מתחום מכירות חומרי גלם- יתרוןהשכלה אקדמית - יתרוןאנגלית ברמה טובה (שיחה, קריאה וכתיבה)יחסי אנוש טובים, תודעת שירות גבוהה, חריצות, מוטיבציה גבוההידע ויכולת עבודה עם ממשקי OFFICE – עם דגש על EXCELE

מספר משרה 403582
לחברה מובילה דרוש/ה פקיד/ת רכש ואדמיניסטרציה
מיקום המשרה: הוד השרון
היקף משרה: מלאה

לחברה מובילה דרוש/ה פקיד/ת רכש ואדמיניסטרציה.במסגרת התפקיד:-התנהלות שוטפת מול ספקים-רכש-מענה טלפוני-טיפול בחשבוניות -ניהול יומן-קביעת פגישות

דרישות התפקיד:

דרישות התפקיד:תואר ראשון- יתרון משמעותיאנגלית טובה- חובהשליטה מלאה בתוכנות Office- יתרון משמעותי

מספר משרה 403580
לחברה מובילה דרוש/ה נציג/ת בק אופיס בתחום המכירות
מיקום המשרה: הוד השרון
היקף משרה: מלאה

לחברה מובילה דרוש/ה נציג/ת בק אופיס בתחום המכירות.במסגרת התפקיד:-מתן תמיכה למחלקת המכירות -קביעת פגישות-בדיקת שביעות רצון -מילוי דוחות -בק אופיס ואדמיניסטרציה שוטפת

דרישות התפקיד:

דרישות התפקיד:תואר ראשון- יתרון משמעותיאנגלית ברמה גבוהה- יתרון משמעותישליטה מלאה בתוכנות ה-Office

מספר משרה 403563
פקיד/ת בק אופיס
מיקום המשרה: כרמיאל
היקף משרה: מלאה

למחלקת מכירות +כללית דרוש/ה פקיד/ת בק אופיסתמיכה בסוכני שטח הכנת הצעות מחיר , הפקת חשבוניות ותעודות משלוח פתיחת הזמנות במערכת קיים מערך הסעות: כרמיאל, עכו, קריות משרה מלאה ימים א-ה 06:50-16:00

דרישות התפקיד:

ניסיון בעבודה משרדית - חובהידע בתוכנות האופיס- חובהאנגלית ברמה טובה -יתרון ידע בתוכנת פריוריטי -יתרוןבעלת תודעת שירות גבוהה, עבודה בצוות

מספר משרה 403552
פקיד/ת שירות מצונן לחברה קמעונאית מצליחה בשוהם! 111692
מיקום המשרה: שוהם
היקף משרה: משמרות

פקיד/ת שירות מצונן לחברה קמעונאית מצליחה בשוהם! 111692- עבודה רצופה על מערכות המידע של המחסן ע"מ לייצר עבודה שוטפת למרלו"ג- ביצוע בקרה על ההזמנות שמתקבלות- משיכת הזמנות הצטיידות ללקוחות החברה והורדתם לעבודת הליקוט- הפקת תעודות משלוח / חשבוניות עבור נהגים ומפיצים לשם ווידוא הזמנה תקינה- מתן מענה לצוות השירות ברמפה בכדי לספק מידע למתן שירות ומענה איכותיים- ניהול הזמנות דחופות וטיפול בהן על מנת לאפשר מענה מהיר- מתן מענה רציף לממשקים: הפצה, מצונן, יבש ומכירות

דרישות התפקיד:

- 12 שנות לימוד- יכולת עבודה על מחשב/ סביבה ממוחשבת– חובה- דייקנות וייסודיות- יחסי אנוש מעולים- נכונות לעבודה במשמרות

מספר משרה 403056
למרכז רפואי מוביל דרוש/ה מזכיר/ת בית מרקחת לתחום...
מיקום המשרה: כפר סבא
היקף משרה: מלאה

למרכז רפואי מוביל דרוש/ה מזכיר/ת בית מרקחת לתחום המחקרים.במסגרת התפקיד:פגישות עם מגוון נציגי חברות מחקריםמתן מענה לבקשות החברותניהול ממוחשב של המחקרים: רשימות מחקרים, מעקב תשלומיםהכנסת נתוני רוקחים לטפסי הדרכה והאצלת סמכויותניהול ארכיב מחקרניהול וארגון העבודה המשרדיתריכוז והכנת חומר מגוון לבקשת הממונהקשר עם גורמים שונים במוסד ומחוצה לוביצוע מטלות משרדיות נוספותקשרי עבודה עם גורמים רלוונטים בבית החולים

דרישות התפקיד:

דרישות התפקיד:תעודת בגרות מלאה- חובה שליטה מלאה בתוכנות OFFICE- יתרון ניסיון בתחום מחקרים קליניים - יתרוןידיעה טובה של השפה האנגלית- יתרון

מספר משרה 403218
לחברה מובילה דרוש/ה מתאמ/ת שיווקית, מתאמ/ת טלמיטינג
מיקום המשרה: הרצליה
היקף משרה: מלאה

לחברה מובילה דרוש/ה מתאמ/ת פגישות.במסגרת התפקיד:תיאום פגישות מול לקוחות פוטנציאליים (תפקיד מרכזי ביותר) , עבודת שיווק ועוד.

דרישות התפקיד:

דרישות התפקיד:ניסיון בתחום השיווק/תיאום/טלמרקטינג/מכירה (אחד מהמצוינים) - חובה.ניסיון אדמיניסטרטיבי - יתרון משמעותי.אסרטיביות, שירותיות, יכולת שיווקית וכושר ביטוי!מגורים באזור השרון/מרכז - חובה. המשרה בהרצליה.

מספר משרה 403062
תומכ/ת מכירות
מיקום המשרה: נתניה
היקף משרה: מלאה

לחברה גלובאלית דרוש/ה תומכ/ת מכירות למשרדי החברה בנתניה!התפקיד כולל:- ניהול תיקי לקוחות- מעקב אחר לידים מהמערכת ותיאום פגישות- הכנת מצגות- תמיכה באנשי מכירות שטח- מעקב אחר הצעות מחיר- שימור לקוחות- עבודה משותפת עם ממשקים פנים ארגוניים

דרישות התפקיד:

- ניסיון בתוכנות אופיס בדגש על power point- חובה- אנגלית ברמת גבוהה- חובה- יכולת עבודה עצמאית- חובה- ניסיון במכירות - יתרון- ניסיון במערכת SAP- יתרון

מספר משרה 403139
לחברה מובילה דרוש/ה אדמין/ת קבלה
מיקום המשרה: הרצליה
היקף משרה: מלאה

לחברה מובילה דרוש/ה אדמין/ת קבלהבמסגרת התפקיד:-מענה לטלפונים / מיילים -אחריות על החתמת עובדי משק -ליווי עובדי המשק -אחריות על ביצוע הזמנות סופר, ציוד וחומרי ניקיון

דרישות התפקיד:

ידע באופיס- חובהרוסית- חובה

מספר משרה 402877
לחברה אנרגיה דרוש/ה נציג/ת בק אופיס
מיקום המשרה: ראשון לציון
היקף משרה: מלאה

לחברת אנרגיה דרוש/ה נציג/ת בק אופיסהתפקיד כולל:1. עריכת חומרי בדיקות למערכות גז2. בדיקת נתונים במערכת פריוריטי3. מענה למכתבי ליקויים4. הזנת מכתבים למערכת ממשלתית

דרישות התפקיד:

1. שליטה טובה בתוכנות אופיס.2. ניסיון בסביבת פריוריטי - יתרון3. תקתקנות, סדר וארגון, עמידה בלחצים וריבוי משימות.4. התמודדות עם התנגדויות.5. יכולת תיעדוף ועמידה בלוחות זמנים6. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד

מספר משרה 402851
רכז/ת תביעות אדמיניסטרטיבית
מיקום המשרה: לוד
היקף משרה: מלאה, מלאה וגמישה

חברה מובילה בתחום הרכב מחפשת רכז/ת תביעות באזור המרכז תפקיד אדמיניסטרטיבילתפקיד הכולל טיפול במיילים הנכנסים וניתובם למחלקות השונות תוך טיפול במיילים היעודיים לתפקיד.

דרישות התפקיד:

דרישות התפקיד -רקע בעולם הביטוח - יתרון משמעותי- ניסיון בעבודה משרדית -חובה -ניסיון בתפקיד אדמיניסטרטיבי-יתרון-יכולת עבודה בלחץ-יכולת עמידה בריבוי משימות-יכולת עבודה תחת לחץ

מספר משרה 386089
יועצ/ת לימודים
מיקום המשרה: בית ברל
היקף משרה: מלאה

למוסד אקדמי מוביל דרוש/ה יועצ/ת לימודים! תאור המשרה:•הכרות עם תכניות הלימודים•מתן מידע ושירות מהיר, אדיב ואמין למתעניינים פוטנציאליים במטרה לרשום אותם כסטודנטים (פונים שעברו תחילה דרך מרכז מידע ונבדקה התאמתם הבסיסית ללימודים) •ביצוע כלל הפעילויות הנדרשות כולל: איתור צרכי לקוח, מציאת הפתרון והנחיית הלקוח, בירורים מול גורם מקצועי במידת הצורך.ניהול תהליך ההתקשרות עם המועמד מתחילתו ועד סופו, תוך טיפול בכל ההיבטים הכרוכים במעבר מפונה לסטודנט: מתן מידע, רישום, ועדות קבלה, שכ"ל ועוד.•ייעוציים אישיים (פנים אל פנים / טלפונית/ זום).•מעקב אחר פניות שבטיפולו וחזרה ללקוחות במטרה לממש רישום ללימודים (ניהול משימות). •השתתפות באירועים שיווקיים במכללה.

דרישות התפקיד:

דרישות תפקיד: •ניסיון מתפקיד דומה•מיומנות וידע בתוכנות אופיס, סדר וארגון•יכולות ייעוציות •שרירותיות, יכולת עבודה בצוות ותקשורת בינאישית טובה.•אוריינטציה מכרתית •כושר ביטוי גבוה בע"פ ובכתב•יכולת עבודה בתנאי לחץ

מספר משרה 402611
back office למחלקת רכש
מיקום המשרה: קיסריה
היקף משרה: מלאה

לחברה מובילה בקיסריה דרוש/ה רפרנט/ית back office למחלקת רכשבמסגרת התפקיד:תמיכה אדמיניסטרטיבית בצוות קנייני הרכש של החברה.סיכום פגישות, תיאום פגישות, עדכון מסמכים במערכת ERP.העלאת טפסים לפורטל לצורך חתימות, ביצוע מעקב אחר משימות, תיוקים ותיעוד מסמכים.

דרישות התפקיד:

דרישות התפקיד:ניסיון בתפקיד דומה - חובה.אנגלית ברמה טובה - חובה.היכרות עם מערכת ERP - יתרון משמעותי.

משרה מיקום היקף תאריך
 
לחברה מובילה דרוש/ה רכז/ת אדמינסטרטיבי/ת לחברה מובילה דרוש/ה... פתח תקווה מלאה 14/10/2024
 
למרכז רפואי מוביל דרוש/ה סמלנ/ת רפואי/ת למרכז רפואי מוביל... כפר סבא מלאה 14/10/2024
 
לחברה גלובלית בנתניה דרוש/ה איש/אשת בק אופיס ומכירות! לחברה גלובלית בנתניה... נתניה מלאה 10/10/2024
 
לחברה מובילה דרוש/ה פקיד/ת רכש ואדמיניסטרציה לחברה מובילה דרוש/ה... הוד השרון מלאה 09/10/2024
 
לחברה מובילה דרוש/ה נציג/ת בק אופיס בתחום המכירות לחברה מובילה דרוש/ה... הוד השרון מלאה 09/10/2024
 
פקיד/ת בק אופיס פקיד/ת בק אופיס כרמיאל מלאה 08/10/2024
 
פקיד/ת שירות מצונן לחברה קמעונאית מצליחה בשוהם! 111692 פקיד/ת שירות מצונן... שוהם משמרות 07/10/2024
 
למרכז רפואי מוביל דרוש/ה מזכיר/ת בית מרקחת לתחום... למרכז רפואי מוביל... כפר סבא מלאה 01/10/2024
 
לחברה מובילה דרוש/ה מתאמ/ת שיווקית, מתאמ/ת טלמיטינג לחברה מובילה דרוש/ה... הרצליה מלאה 19/09/2024
 
תומכ/ת מכירות תומכ/ת מכירות נתניה מלאה 09/09/2024
 
לחברה מובילה דרוש/ה אדמין/ת קבלה לחברה מובילה דרוש/ה... הרצליה מלאה 08/09/2024
 
לחברה אנרגיה דרוש/ה נציג/ת בק אופיס לחברה אנרגיה דרוש/ה... ראשון לציון מלאה 03/09/2024
 
רכז/ת תביעות אדמיניסטרטיבית רכז/ת תביעות... לוד מלאה,... 03/09/2024
 
יועצ/ת לימודים יועצ/ת לימודים בית ברל מלאה 01/09/2024
 
back office למחלקת רכש back office למחלקת רכש קיסריה מלאה 22/08/2024