טוען

הצעות עבודה באדמיניסטרציה

מחפשים משרות בתחום האדמיניסטרציה? אתם בידיים טובות!!! מגוון משרות חמות בתחום כמו: מזכירות, בק אופיס, מזכירות רפואית, ניהול לשכה, קלדנות, ניהול אדמיניסטרטיבי, מזכירות משפטית,  ע' סמנכ"ל/מנכ"ל, personal assistant ועוד.

הצעות עבודה בתחום אדמיניסטרציה
1 - 12 מתוך 12
מספר משרה 354422
פקיד/ת קבלה ומשאבי אנוש
מיקום המשרה: נתניה
היקף משרה: מלאה

לחברה מובילה בנתניה פקיד/ת קבלה ומשאבי אנוש זמני/ת + אופציה מענה טלפוני וניתוב שיחות, קבלת קהל, טיפול בדואר, תמיכה אדמיניסטרטיבית שוטפת למחלקות, עזרה לאגף המשאבי אנוש, נוכחות עובדים, בקרת דוחות, רווחה, ביגוד וכו' משרה מלאה א-ה' 08:00-16:30 , למעט יום שלישי מסיימים ב- 16:00

דרישות התפקיד:

בגרות מלאה - חובה ניסיון דומה לפחות שנה בתפקידי שירות ואדמיניסרטנציה שליטה מלאה ביישומי OFFICE שירותיות, בעל/ת יחסי אנוש טובים, דייקן/ית, אחריות

מספר משרה 354435
אחראי/ת קבלה , משאבי אנוש ואדמיניסטרציה
מיקום המשרה: תל אביב - יפו
היקף משרה: מלאה

לחברה מובילה בתל אביב דרוש/ה אחראי/ת קבלה , משאבי אנוש ואדמיניסטרציה ,לתפקיד הכולל שני כובעים מרכזיים: אדמיניסטרציה: איוש עמדת הקבלה, קבלת אורחים, טיפול בנושאים אדמיניסטרטיביים תפעוליים מגוונים כגון: שליחיות, דואר, תורנויות בחברה. משאבי אנוש: סיוע ברווחה למחלקת משאבי אנוש בנושאים של: מתנות לעובדים, ארועים מחלקתיים, תפעול וארגון פעיליות ועוד, אחריות על תלושי שכר, קבלת מועמדים, התפקיד הינו במשרה מלאה במטה החברה בתל אביב

דרישות התפקיד:

דרישות שליטה בתוכנות האופיס השונות - חובה עברית רהוטה- חובה ניסיון אדמיניסטרטיבי- יתרון משמעותי שירותיות ואדיבות ראש גדול יכולת לנהל מספר משימות במקביל תחת לחץ

מספר משרה 354249
פקיד/ה למרפאת שמיעה
מיקום המשרה: נתניה
היקף משרה: חלקית

לארגון רפואי דרוש/ה פקיד/ה לחצי משרה למרפאה בנתניה א'-ה' 9-13 / 8-12 + ימי שישי 8-12 מענה טלפוני, קבלת קהל, ניהול מלאי לוגיסטי, קביעת תורים, אחריות על אישורים מחוזיים

דרישות התפקיד:

בגרות מלאה בהישג יד - חובה! ניסיון פקידותי - חובה שליטה מלאה ביישומי OFFICEq

מספר משרה 354164
פקיד/ת קבלה
מיקום המשרה: רעננה
היקף משרה: מלאה

לחברה יצרנית ומובילה ברעננה דרוש/ה עוזר/ת אדמיניסטרטיבית עבודה עם לקוחות קיימים, מענה טלפוני, התנהלות שוטפת מול מחלקת המכירות,כתיבת הצעות מחיר, והוצאת חשבוניות משרה מלאה א'-ה' 08:00-16:00

דרישות התפקיד:

ניסיון של לפחות 3 שנים במשרה אדמיניסטרטיבית כולל טיפול בלקוחות חו"ל - יתרון מובהק ניסיון באדמניסטרציה במפעל יצרני – יתרון גדול שליטה בעברית ואנגלית כולל דיבור קריאה וכתיבה OFFICE - שליטה מלאה וטובה סאפ B1 – יתרון משמעותי אקסס – יתרון נכונות למשרה מלאה יחסי אנוש טובים, שירותיות, אחראי/ת ומסודר/ת

מספר משרה 354303
פקיד/ת קבלה וארכיון
מיקום המשרה: רמת גן
היקף משרה: מלאה

לחברה פנסיונית, דרוש/ה פקיד/ת קבלה וארכיון! במסגרת התפקיד: עבודה שוטפת מול מנהלת המינהל ובכפוף אליה. אחריות על איוש עמדת הקבלה בכניסה למשרד. הכנת חדרי ישיבות על פי לו"ז לקיום הישיבות כולל עריכת כיבוד. אחריות על רכישות וקניית מוצרי מזון וציוד משרדי – עבודה עם ספקים. אחריות על דואר נכנס ויוצא. קבלת דואר רשום החתמתו ופיזורו במשרד. בנוסף אחראי/ת מידי יום להוציא את הדואר לשליחה. החתמת החשבוניות במשרד והפצתם. סיוע בצילומים ובסריקות בהתאם לצורך. סיוע בעבודה המשרדית השוטפת בהתאם לצורך. עבודה שוטפת מול חברת הניהול, חניונים, חברת השמירה וכד'. *מעט עבודה פיזית - העברת קלסרים לארכיון

דרישות התפקיד:

ידע בסיסי בתוכנות אופיס - חובה! חריצות הגדלת ראש

מספר משרה 354147
פקיד/ת קבלה זמנית לחברה בינלאומית
מיקום המשרה: תל אביב - יפו
היקף משרה: מלאה

לחברה בינלאומית בין הגדולות בעולם דרוש/ה פקיד/ת קבלה במסגרת התפקיד : קבלת קהל , מענה טלפוני ופרונטאלי, אדמיניסטרציה שוטפת כולל הדפסות הקלדות , סיוע ב HAPPY HOUR

דרישות התפקיד:

אנגלית ברמה גבוהה מאוד כתיבה ,שיחה,קריאה ניסיון בתפקיד דומה -חובה שליטה ביישומי אופיס- חובה יחסי אנוש ייצוגיות דייקנות רצינות יציבות תעסוקתית

מספר משרה 353696
פקיד/ת קבלה
מיקום המשרה: יקום
היקף משרה: מלאה

לחברה קמעונאית באיזור נתניה דרוש/ה פקיד/ת קבלה מענה טלפוני ופרונטלי, ניתוב שיחות, קבלת קהל, טיפול בדואר, ריכוז נושא ההסעות של החברה, עזרה אדמיניסטרטיבית למחלקת משאבי אנוש. משרה מלאה במשמרות תנאים מעולים!!

דרישות התפקיד:

ניסיון בעבודה אדמיניסטרטיבית- חובה ניסיון כפקידת קבלה- יתרון משמעותי שפה רהוטה ידע במערכות ממוחשבות - חובה ניידות לצורך הגעה למקום

מספר משרה 354054
פקיד/ת קבלה לשעות אחה"צ!
מיקום המשרה: תל אביב - יפו
היקף משרה: חלקית

דרוש/ה פקיד/ת קבלה לחברה בינ"ל העוסקת במידע עסקי ! ** מתאים גם לאמהות ** התפקיד כולל: קבלת קהל מענה לטלפונים ניתוב השיחות לגורמים רלוונטיים וסיוע למחלקות החברה השונות. 60% משרה (בשעות הבוקר) .

דרישות התפקיד:

דרישות התפקיד: ניסיון קודם בתפקיד דומה - חובה. ידע בתוכנות office- חובה. כושר ביטוי בעל פה ברמה גבוהה. יכולת עבודה תחת לחץ וריבוי משימות

מספר משרה 353945
פקיד/ת קבלה זמני/ת לחברת הייטק מובילה!
מיקום המשרה: רחובות
היקף משרה: מלאה

תיאור התפקיד: - ישיבה בעמדת הקבלה בכניסה - תפעול שוטף של המשרד: מענה טלפוני, טיפול בדברי דואר/משלוחים , קבלת אורחים, הזמנת ציוד, הדפסה וקידוד של תגי כניסה, טיפול במערכת החניה (הכנסת עובדים/אורחים/ספקים) - הזמנות שוטפות של מוצרי מזון ואחריות על סידור מטבחונים - בקרה על עובדות הניקיון - שליחויות פשוטות בסביבה הקרובה - הזמנת מוניות לאיסופים מיוחדים ומשמרות ערב - פתיחת עובדים במערכת וחשבוניות - עזרה שוטפת למנהלת המשרד סיוע ברכש: - הצעות מחיר מספקים - פתיחה ומעקב אחר הזמנות רכש - מעקב אחר קבלת הטובין/השירות - עבודה מול הנהלת חשבונות לפתרון בעיות בחשבוניות - פתיחת ספקים חדשים במערכת הרכש

דרישות התפקיד:

דרישות התפקיד: - תודעת שירות גבוהה - יכולת ארגונית, עובדת מסודרת - אנגלית טובה מאוד, יכולת לנהל תכתובת ושיחה

מספר משרה 352992
פקיד/ת קבלה
מיקום המשרה: אשדוד
היקף משרה: מלאה

לחברה גדולה ביותר באשדוד דרוש/ה פקיד/ת קבלה ניהול אדמיניסטרטיבי של פעילויות משרדיות, מענה לטלפונים, ניהול יומנים וסידור לוח זמנים. שעות עבודה 10:00-19:00 ללא גמישות. 35 שח לשעה. הגעה באופן עצמאי, קליטה לחברה.

דרישות התפקיד:

סדר וארגון יכולת הבעה בכתב ובע"פ אנגלית ברמה גבוהה ניסיון של לפחות שנתיים בתפקיד דומה שליטה ביישומי OFFICE זמינות מלאה לשעות העבודה! ניידות חובה לצורך הגעה.

מספר משרה 352804
פקיד/ת מודיעין לארגון ציבורי בירושלים-דוברת אנגלית!
מיקום המשרה: ירושלים
היקף משרה: משמרות, חלקית

למחלקת המבקרים בארגון ציבורי בירושלים דרוש/ה פקיד/ת קבלה במסגרת התפקיד מתן שירות למבקרים מהארץ והעולם •מתן הסבר לקהל סיוע מודיעיני למבקרים •גביית תשלום עבור שירותים ומוצרים שונים שונים •עידוד השימוש בשירותים השונים הניתנים במקום •ספירת מבקרים בשער הכניסה הראשי •סיוע בכל משימות המחלקה על פי צרכים משתנים

דרישות התפקיד:

דרישות התפקיד: •נכונות לעבודה מאומצת וגמישות בשעות העבודה בהתאם לשעות פעילות (כולל חמישי ערב, שישי בוקר, ערבי חג ומועדים חריגים) •עברית ואנגלית ברמה גבוהה (דיבור וקריאה ) •שליטה בשפות נוספות ברמה גבוהה תהווה יתרון משמעותי •תודעת שירות גבוהה,אמינות ויצוגייות.

מספר משרה 349201
דייל/ת ניהול תורים-השל"ה
מיקום המשרה: תל אביב - יפו
היקף משרה: מלאה

לקופת חולים מובילה דרוש/ה דייל/ת ניהול תורים במסגרת התפקיד: *קבלת קהל *בדיקת מסמכים *מתן סיוע בזימון תורים

דרישות התפקיד:

*שירותיות *יחסי אנוש *וורבליות *ידע בסיסי במחשוב

משרה מיקום היקף תאריך
 
משרה חמה
פקיד/ת קבלה ומשאבי אנוש פקיד/ת קבלה ומשאבי אנוש נתניה מלאה
משרה חמה
20/03/2019
 
אחראי/ת קבלה , משאבי אנוש ואדמיניסטרציה אחראי/ת קבלה , משאבי... תל אביב - יפו מלאה 21/03/2019
 
פקיד/ה למרפאת שמיעה פקיד/ה למרפאת שמיעה נתניה חלקית 19/03/2019
 
פקיד/ת קבלה פקיד/ת קבלה רעננה מלאה 17/03/2019
 
פקיד/ת קבלה וארכיון פקיד/ת קבלה וארכיון רמת גן מלאה 17/03/2019
 
פקיד/ת קבלה זמנית לחברה בינלאומית פקיד/ת קבלה זמנית... תל אביב - יפו מלאה 11/03/2019
 
פקיד/ת קבלה פקיד/ת קבלה יקום מלאה 10/03/2019
 
פקיד/ת קבלה לשעות אחה"צ! פקיד/ת קבלה לשעות... תל אביב - יפו חלקית 06/03/2019
 
פקיד/ת קבלה זמני/ת לחברת הייטק מובילה! פקיד/ת קבלה זמני/ת... רחובות מלאה 03/03/2019
 
פקיד/ת קבלה פקיד/ת קבלה אשדוד מלאה 03/02/2019
 
פקיד/ת מודיעין לארגון ציבורי בירושלים-דוברת אנגלית! פקיד/ת מודיעין... ירושלים משמרות,... 21/01/2019
 
דייל/ת ניהול תורים-השל"ה דייל/ת ניהול תורים... תל אביב - יפו מלאה 22/08/2018
1 - 12 מתוך 12