טוען

הצעות עבודה באדמיניסטרציה

מחפשים משרות בתחום האדמיניסטרציה? אתם בידיים טובות!!! מגוון משרות חמות בתחום כמו: מזכירות, בק אופיס, מזכירות רפואית, ניהול לשכה, קלדנות, ניהול אדמיניסטרטיבי, מזכירות משפטית,  ע' סמנכ"ל/מנכ"ל, personal assistant ועוד.

הצעות עבודה בתחום אדמיניסטרציה
1 - 15 מתוך 15
מספר משרה 359828
מתאם/ת אדמיניסטרטיבי/ת
מיקום המשרה: אבן יהודה
היקף משרה: מלאה

לחברה בתחום הפארמה ליד נתניה דרוש/ה מתאם/ת אדמיניסטרטיבי/ת! עבודה מול כלל עובדי החברה , מול מנכלים, מול לקוחות ומול ספקים. תיאום כנסים בארץ ובחול – וכל מה שקשור לכנס : גימיקים, כיבוד /ארוחות, טלפונים לתיאומים תיאום טיסות ומלונות בארץ ובחול – עבור עובדי המשרד ועבור לקוחות/ספקים.. שירות עבור עובדי המשרד – צרכים אדמינסטרטיבים. אירוח אורחים במשרד. אאוט לוק – תיאום פגישות ומילוי יומנים מעקב אחר כנסים פתוחים , טיסות , רישום משרה מלאה, א'-ה', 8-17 תנאים מעולים וקליטה לחברה!!

דרישות התפקיד:

ניסיון אדמיניסטרטיבי דומה אנגלית ברמה גבוהה- קריאה,כתיבה,דיבור שליטה מלאה ביישומי OFFICE זמינות למשרה מלאה

מספר משרה 359774
רכז/ת תרבות ושיווק
מיקום המשרה: באר שבע
היקף משרה: חלקית

למרכז יום לקשיש בעיר באר שבע דרוש/ה רכז/ת תרבות ושיווק התפקיד כולל : ריכוז תחום החוגים במרכז, גיוס ושיבוץ צוות מדריכים הכנת תוכנית חודשית מגוונת עם אירועים, הרצאות, טיולים, הכנת פעילויות, סדנאות , הנחיית קבוצות בנושאים שונים וכו'. כמו כן עבודה מול הקהילה : יצירת שת"פ עם צה"ל, בתי ספר, סטודנטים, מתנדבים. שיווק המרכז במדיות השונות כולל גיוס קשישים חדשים ואחריות על קליטתם. התפקיד הוא דינמי, מעניין, עם אחריות ועצמאות בעשייה. תפקיד מפתח במרכז היום. 80% משרה, שעות עבודת המרכז א-ה 08:00-16:00 - גמישות קיימת בשעות אלה

דרישות התפקיד:

ניסיון בתפקידי תפעול/ שירות/ ריכוז - חובה ניסיון בתפקיד דומה (חוגים, מתנ"ס, חינוך בלתי פורמלי, הגיל השלישי וכדומה) - יתרון משמעותי מכוונת לעבודה עם הגיל השלישי- הכרחי זיקה לתחום השיווק שליטה במערכות ממוחשבות ניסיון בעבודה בצוות

מספר משרה 359679
מזכיר/ת מפעל
מיקום המשרה: נצרת עילית
היקף משרה: מלאה

למפעל באיזור העמקים דרוש/ה מזכיר/ת מפעל תיאור התפקיד: עבודת יום ימים א-ה שעות 7:30-16:30- לא גמיש! מענה טלפוני קליטת חומרי גלם ואריזה טיפול בתעודות משלוח וחשבוניות טיפול בקופה קטנה

דרישות התפקיד:

דרישות התפקיד: ניסיון בעבודה דומה בתעשיה ידע בעבודה עם פריוריטי- יתרון משמעותי אנגלית ברמה טובה- לטיפול בתעודות

מספר משרה 359326
לחברה באזור רחובות דרוש/ה עוזר/ת אדמיניסטרטיבי/ת!
מיקום המשרה: יבנה
היקף משרה: מלאה

לחברה באזור רחובות דרוש/ה עוזר/ת אדמיניסטרטיבי/ת! מהות התפקיד: עזרה למנהל חטיבה, ניהול יומן, ארגון ישיבות, אדמיניסטרציה שוטפת במשרד, התנהלות מול מחלקות שונות בחברה, עבודה מול ספקים ונותני שירות חיצוניים וכו'.

דרישות התפקיד:

דרישות התפקיד: - שליטה מלאה ביישומי האופיס (כולל הכנת טבלאות, מצגות והפקת דוחות) - אנגלית ברמה טובה - ניסיון בתקשורת מערכתית רחבה - ניסיון בעבודה עם ספקים ונותני שירות חיצוניים - ניסיון בעבודה אדמיניסטרטיבית- חובה! - תואר אקדמאי- חובה!

מספר משרה 359674
עוזר/ת מקצועי/ת למנכ"ל לחברת מחקר ופיתוח
מיקום המשרה: משמר השבעה
היקף משרה: מלאה

לחברת מחקר ופיתוח דרוש/ה עוזר/ת מקצועי/ת למנכ"ל- התפקיד כולל ניהול ומעקב אחר תהליכים ופרויקטים ברמה הגלובלית הטמעת תהליכים וכלים שונים בניהול הפרויקטים מעקב אחר העמידה ביעדי התוכנית וביצוע שינויים בהתאם לצורך אחריות על ביצוע סיכומים שנתיים והצגתם בפורומים שונים עזרה מקצועית שוטפת למנכ"ל

דרישות התפקיד:

תואר ראשון בהנדסת תעשיה וניהול/ מדעי הצמח/ מדעי החיים ניסיון בבניית תכניות עבודה- חובה ניסיון בסביבת עבודה מורכבת ומרובת ממשקים ידע נרחב בEXCEL ו- MS PROJECT אנגלית ברמה גבוהה מאוד ניסיון מחברה גלובאלית- יתרון ניסיון מתחום החקלאות- יתרון העבודה הינה במשרה מלאה במשרדי החברה, משמר השבעה

מספר משרה 359465
מזכיר/ה בהנהלת הפקולטה לאמנויות - 75% משרה
מיקום המשרה: בית ברל
היקף משרה: חלקית

למוסד אקדמי מוביל צמוד לכפ"ס דרוש/ה מזכיר/ה בהנהלת הפקולטה לאמנויות. 75% משרה עם נכונות לעשות שעות נוספות במידת הצורך. התפקיד כולל : - מתן שירותים אדמיניסטרטיביים לדיקן הפקולטה לאומניויות: תיאום ישיבות, מסירת הודעות, כתיבת פרוטוקולים וסיכומי דיון, העלאת חומרים לאתר , ריכוז וסיוע בהכנת חומרים, בניית דוחות אקסל, טיפול בחשבוניות ספק וניהול 2 קופות קטנות. - סיוע מנהלי ומתן מענה לבעלי תפקידים מנהליים ואקדמים ב"מדרשה" לאמנות - טיפול בסגל לרבות אסיסטנטים ועוזרי הוראה – ריכוז ובדיקת טופסי התשלום למרצים מן החוץ והזנת הנתונים במכלול. טיפול בחשבוניות של מרצים אורחים לצורך תשלום החשבונית ע"י המכללה. - מתן מענה לפניות של המרצים (כולל מרצים אורחים) ואסיסטנטים בנושאים שונים כמו שכר, היעדרויות, תשלומים, הפצת חומרים והזמנת ציוד, העברת בקשות ופניות לחברי סגל ומעקב אחר ביצוע ומענה שלהם לפניות.

דרישות התפקיד:

השכלה אקדמית – תואר ראשון - יתרון משמעותי - ניסיון של לפחות שנה אחת בתפקידים דומים. - כישורי ארגון ותיאום, דייקנות, סדר ושיטתיות. - שליטה גבוהה במיומנויות מחשב (אופיס לרבות אקסל; מערכת מכלול) - כושר ביטוי גבוה בכתב ובעל פה, תקשורת בין - אישית טובה. - שליטה טובה (בעיקר בכתב) בשפה האנגלית - תודעת שרות גבוהה מאד, יחסי אנוש טובים ויכולת עבודה בצוות ובהפעלת אנשים. - יכולת ביצוע מספר משימות במקביל - נכונות ויכולת לעבודה בתנאי לחץ ובשעות חריגות בהתאם לצורך

מספר משרה 359307
אדמיניסטרטור/ית למעון לנערים בסיכון
מיקום המשרה: קרית אתא
היקף משרה: חלקית

אדמיניסטרטור/ית לפנימיית נערים בסיכון תיאור התפקיד: *אחריות לסידורי עבודה באמצעות מערכת ניהול של סידורי עבודה *התנהלות מול ספקים חיצוניים עבור פעילויות המעון *ליווים – הזמנת מוניות, ניהול היציאות *קליטת עובדים חדשים וטיפול בטפסים *טיפול באדמיניסטרציה שוטפת – לפי דרישת רכז הפנימייה

דרישות התפקיד:

*אוריינטציה למחשבים - הכרות עם מערכת האופיס ואינטרנט *ארגון וסדר, אחריות, רצון ופתיחות ללמידה, אסרטיביות ויחסי אנוש מעולים! * יכולת הגעה עצמאית (המקום אינו נגיש לתחבורה ציבורית) *זמינות למשרה חלקית- 60 שעות עבודה חודשיות!

מספר משרה 357747
מתאם/ת מכירות ואדמיניסטרציה זמני/ת+אופציה
מיקום המשרה: נתניה
היקף משרה: מלאה

לחברה בינלאומית מובילה בנתניה דרוש/ה מתאם/ת מכירות ואדמיניסטצריה! משרה זמנית ל9 חודשים עם אופציה למשרה קבועה יעדים חודשיים לאנשי מכירות: העברת היעדים החודשיים (לאחר אישור מנכ"ל) לאנשי השטח במייל, קבלת אישור במייל חוזר ותיוק בקלסר אנשי השטח למעקב (מול כלכלן, מנהלי מכירות ומנכ"ל) דוח מכירות יומי: עדכון יומי בטלפון או במייל של אנשי המכירות (באופן פרטני ולא במסגרת ווטס-אפ קבוצתי) בנוגע לקצב התקדמות המכירות של כל אחד בנפרד (מול כלכלן ומנהלי מכירות) עריכת מצגת סיכום מכירות חודשי והעברתם למנהלי המכירות בהתאם לערוצי המכירה (מול כלכלן ומנהלת טרייד מרקטינג) מתן קוד מבצע מקומי לסוכני ערוץ הפארם, ביצוע מעקב, תיעוד ורישום של המבצעים המקומיים בקלסר המיועד לכך (מול מערך השטח, מנהל מכירות פארם) מענה טלפוני וטיפול בבקשות חריגות של אנשי השטח לדוגמא: מועד אספקה חריג, הקדמת ליקוטים, ביטול הזמנות, עדכון על מוצרים בחוסר וכו' (מול מנהלי מכירות, מערך השטח, שרשרת אספקה) הכנת ערכת פתיחה לגיוון מוצרים חדשים הכוללת: מצגת הסבר על המוצגים, קבצי תמחור ודוגמאות מוצרים לוועדות השונות (מול שיווק, מנהלי מכירות) פתיחת המוצרים החדשים פר לקוח במערכות לאחר קבלת אישור ממנהלי הסחר: קבלת אישור במייל או ממנהל הסחר או ממחלקת הסחר של הלקוח, עדכון שרשרת אספקה, כלכלן, שיווק, כספים (מול כל מחלקות החטיבה) תיוק המבצעים החודשיים ברמת לקוח לאחר אישור מנהלי המכירות ומנכ"ל (קבלת 2 חתימות) ושתילתם במערכת (מול כלכלן, מנהלת שירות לקוחות, מנכ"ל/סמנכ"ל מכירות) תיוק המבצעים המיוחדים ברמת לקוח לאחר אישור מנהל מכירות ומנכ"ל (מול מנהל מכירות)

דרישות התפקיד:

בוגר/ת תואר ראשון או שני שליטה מלאה באקסל, פאואר פוינט, WORD אנגלית ברמה טובה תודעת שירות גבוהה, יכול עמידה בלחצים, מוטיבציה ורצון להתקדם

מספר משרה 357921
עוזר/ת אדמיניסטרטיבי/ת
מיקום המשרה: נתניה
היקף משרה: מלאה

לחברה בינלאומית באזור נתניה דרוש/ה עוזר/ת אדמיניסטרטיבי/ת! מענה אדמיניסטרטיבי לבכירים ארגון, ניהול יומנים, טיפול בטיסות, עבודה מרובה מול חו''ל טיפול בהזמנות, עבודה מול ספקים משרה מלאה, א'-ה', 8-17

דרישות התפקיד:

תואר ראשון-יתרון ניסיון כעוזר/ת אדמיניסטרטיבי / תפקיד דומה אנגלית ברמה גבוהה שליטה מלאה ביישומי OFFICE

מספר משרה 357430
לחברה בשפלה דרוש/ה עוזר/ת מנהל חטיבת מכירות!
מיקום המשרה: יבנה
היקף משרה: מלאה

לחברה בשפלה דרוש/ה עוזר/ת מנהל חטיבת מכירות! תיאור התפקיד: סיוע אדמיניסטרטיבי, יד ימינו של מנהל חטיבת מכירות, התעסקות בהנה"ח, הכנת דוחות, חוליית הקשר בין המכירות שיווק ולקוחות, עבודה מול ספקים ונותני שירות חיצוניים.

דרישות התפקיד:

דרישות התפקיד: - תואר ראשון- חובה! - ידע בהנה"ח וגבייה- יתרון! - שליטה מלאה באופיס- חובה! - אקסל ברמה גבוהה (דגש על נוסחאות מורכבות)- חובה! - ניסיון בתקשורת מערכתית רחבה- שיווק, מכירות ולקוחות - ניסיון בעבודה מול ספקים ונותני שירות חיצוניים - נכונות לש"נ במידת הצורך

מספר משרה 357006
אדמיניסטרטור/ית
מיקום המשרה: יקום
היקף משרה: מלאה

לחברה גדולה בתחומה באזור ת"א דרוש/ה אדמיניסטרטור/ית עם ניסיון בהנהלת חשבונות ניהול עמדת קבלה, קבלת אורחים, תיאומי לו"ז, עזרה בסיסית להנהלת חשבונות, טיפול במיילים הזמנת ציוד, ניהול חדרי ישיבות, סיוע ללשכת יו"ר משרה מלאה א'-ה' 8-17/8-18 תנאים מעולים!!

דרישות התפקיד:

אקדמאי/ת - יתרון מובהק תעודת הנהלת חשבונות סוג 1+2 - חובה ניסיון בתפקיד דומה לפחות 2-3 שנים שליטה ביישומי OFFICE נכונות לשעות נוספות במידת הצורך אנגלית ברמה גבוהה אינטלגנט/ית, בעל/ת יחסי אנוש טובים, מסודר/ת, תקתקן/ית

מספר משרה 357004
מזכיר/ת ערב
מיקום המשרה: יקום
היקף משרה: מלאה

לחברה גדולה באזור ת"א דרוש/ה מזכיר/ה לשעות הערב א'-ה' 16:30-21:30, 5 שעות ביום! ניהול עמדת הקבלה, קבלת אורחים נכנסים ויוצאים, טיפול בשליחים ובשליחויות, מיילים, הזמנת ציוד, ניהול מלאים, אחריות על חדרי ישיבות, סיוע אדמיניסטרטיבי להנהלת בתיאומי לו"ז תנאים מעולים!

דרישות התפקיד:

אקדמאי/ת - יתרון מובהק אנגלית ברמה גבוהה ניסיון של 3 שנים לפחות בתפקיד אדמיניסטרטיבי דומה ידע וניסיון בהנהלת חשבונות - יתרון נכונות לשעות נוספות במידת הצורך

מספר משרה 356618
מזכיר/ה דובר/ת אנגלית כשפת אם
מיקום המשרה: גבעת ח"ן
היקף משרה: מלאה

לחברת סטרטאפ ברעננה דרוש/ה מזכיר/ה דובר/ת אנגלית שפת/כשפת אם : משרה מלאה 9-18 5 ימי עבודה

דרישות התפקיד:

ניסיון דומה חובה! אנגלית ברמת/שפת אם חובה אקדמאית-יתרון חובה רכב להגעה ניסיון בעבודה מול עמילי מכס,שחרור משלוחים,ספקים מחו"ל,חשבוניות כספים דיוק,סדר וארגון שירותיות

מספר משרה 355389
מתאמ/ת מכירות ואדמיניסטרציה
מיקום המשרה: ברקן
היקף משרה: מלאה

לחברה מובילה באזה"ת ברקן דרושה מתאמ/ת מכירות ואדמיניסטרציה התפקיד כולל: - סיוע לסמנכ"לית המכירות ושירות - תיאום פגישות מול לקוחות - שימור לקוחות קיימים - גיוס לקוחות חדשים באמצעות טלמרקטינג - התנהלות מול מח' הלוגיסטיקה - תיאום מול לקוחות ובניית לוז לנהגים **קליטה ישירה לחברה** משרה מלאה 8-17, בברקן**

דרישות התפקיד:

- ניסיון של עד שנתיים בשירות לקוחות \ אדמיניסטרציה - ניסיון במכירות- יתרון משמעותי - ידע באקסל - חובה - ידע במערכת הסאפ - יהווה יתרון משמעותי - תודעת שירות גבוה ויחסי אנוש טובים

מספר משרה 351275
פקיד/ת קבלה למיון
מיקום המשרה: כפר סבא
היקף משרה: משמרות

למיון בבית חולים דרוש/ה פקידת קבלה שעות עבודה: כל המשמרות כולל שישי שבת וחגים משמרת בוקר- 7:00-15:00/9:30-17:30 משמרת ערב- 15:00-23:00/17:30-1:30 משמרת לילה- 23:00-07:00 - זמינות לכל סוגי המשמרות. שכר- 32₪ לשעה+ נסיעות תיאור התפקיד: פקידת קבלת חולים למיון ואשפוז- פתיחת תיקים והעברה למיון/ סגירת תיקים ושחרור מהמיון.

דרישות התפקיד:

12 שנות לימוד - חובה!! ניסיון אדמיניסטרטיבי/ שירות פרונטלי- חובה ידע בהפעלת מחשב תודעת שרות גבוהה התמודדות עם מצבי לחץ אנגלית- יתרון

משרה מיקום היקף תאריך
 
משרה חמה
מתאם/ת אדמיניסטרטיבי/ת מתאם/ת אדמיניסטרטיבי/ת אבן יהודה מלאה
משרה חמה
16/09/2019
 
רכז/ת תרבות ושיווק רכז/ת תרבות ושיווק באר שבע חלקית 21/09/2019
 
מזכיר/ת מפעל מזכיר/ת מפעל נצרת עילית מלאה 11/09/2019
 
לחברה באזור רחובות דרוש/ה עוזר/ת אדמיניסטרטיבי/ת! לחברה באזור רחובות... יבנה מלאה 11/09/2019
 
עוזר/ת מקצועי/ת למנכ"ל לחברת מחקר ופיתוח עוזר/ת מקצועי/ת למנכ... משמר השבעה מלאה 10/09/2019
 
מזכיר/ה בהנהלת הפקולטה לאמנויות - 75% משרה מזכיר/ה בהנהלת... בית ברל חלקית 03/09/2019
 
אדמיניסטרטור/ית למעון לנערים בסיכון אדמיניסטרטור/ית... קרית אתא חלקית 29/08/2019
 
מתאם/ת מכירות ואדמיניסטרציה זמני/ת+אופציה מתאם/ת מכירות... נתניה מלאה 28/08/2019
 
עוזר/ת אדמיניסטרטיבי/ת עוזר/ת אדמיניסטרטיבי/ת נתניה מלאה 18/08/2019
 
לחברה בשפלה דרוש/ה עוזר/ת מנהל חטיבת מכירות! לחברה בשפלה דרוש/ה... יבנה מלאה 22/07/2019
 
אדמיניסטרטור/ית אדמיניסטרטור/ית יקום מלאה 10/07/2019
 
מזכיר/ת ערב מזכיר/ת ערב יקום מלאה 10/07/2019
 
מזכיר/ה דובר/ת אנגלית כשפת אם מזכיר/ה דובר/ת... גבעת ח"ן מלאה 26/06/2019
 
מתאמ/ת מכירות ואדמיניסטרציה מתאמ/ת מכירות... ברקן מלאה 08/05/2019
 
פקיד/ת קבלה למיון פקיד/ת קבלה למיון כפר סבא משמרות 22/11/2018
1 - 15 מתוך 15