טוען

הצעות עבודה באדמיניסטרציה

מחפשים משרות בתחום האדמיניסטרציה? אתם בידיים טובות!!! מגוון משרות חמות בתחום כמו: מזכירות, בק אופיס, מזכירות רפואית, ניהול לשכה, קלדנות, ניהול אדמיניסטרטיבי, מזכירות משפטית,  ע' סמנכ"ל/מנכ"ל, personal assistant ועוד.

הצעות עבודה בתחום אדמיניסטרציה
1 - 5 מתוך 5
מספר משרה 406312
דרוש/ה מתאם/ת תפעול אזורית בחברה מובילה
מיקום המשרה: פתח תקווה
היקף משרה: מלאה

- ניהול תקציבים- תהליך רכש- ניהול ספקים, חוזים- חיובים והצעות מחיר בפריוריטי.-מעקב אחרי קריאות שירות-מעקב אחר קבלת סחורה ועל ביצוע משימות שונות.

דרישות התפקיד:

ניסיון בתחום הפיננסי, כולל ניהול תקציבים ובקרהאחראיות על תהליך הרכש, ניהול ספקים וקבלני משנהניהול אספקה ומלאי, ייעול תהליכים והפחתת עלויותיכולת עבודה משימתית וריבוי משימות (מולטי-טאסקינג)הבנה בתהליכי הנהלת חשבונותניסיון בעבודה עם יישומי מחשב: פריוריטי ויישומי אופיסיכולת התמודדות עם מצבי לחץ בצורה מקצועית

מספר משרה 405480
לקופת חולים דרוש/ה מנהל/ת משרד ושירות
מיקום המשרה: תל אביב - יפו
היקף משרה: מלאה

לקופת חולים דרוש/ה מנהל/ת משרד ושירות.במסגרת התפקיד:• ניהול צוות נציגות השירות במרפאה, פתרון בעיות, הכנת סידורי עבודה• שותפה לגיוס וקליטת נציגות שירות חדשות, חניכת נציגות שירות חדשות• טיפול בלקוחות ומתן מענה לתלונות, תוכניות טיפול גדולות, אירועים חריגים• ביצוע משמרות פרונטאליות ותמיכה במשרד לפי הצורך• ניהול המשרד, כולל בקרה ואכיפה• טיפול בכספים• טיפול בחשבוניות

דרישות התפקיד:

דרישות התפקיד:• השכלה אקדמאית- יתרון• ניסיון בניהול צוות, בעלת יכולות ניהוליות ויכולת הובלת צוות• ניסיון בעבודה במתן שירות ומכירה.• היכרות עם סביבה ממוחשבת.

מספר משרה 405710
לחברה מובילה בתחומה דרוש/ה אחראי/ת לתיקי לקוחות
מיקום המשרה: פתח תקווה
היקף משרה: מלאה

• ניהול תיקי לקוחות בסקטור הבטחוני מקצה- לקצה• קשר שוטף עם הלקוחות• תכנון וניהול ביקורות תקופתיות לכלל הלקוחות• ניהול תיקי לקוחות מקצה לקצה: תיאום טכנאי, מעקב אחר ליקויים וטיפולם, הוצאת הצעות מחיר, הפקת מסמך אישור ללקוחות.• ארגון המסמכים הנדרשים להגשת חשבונות• עבודה רציפה עם מנהלי הצוותים הטכניים וצוות אנשי מרכז השירות

דרישות התפקיד:

• ניסיון בתפקידי שירות מול לקוחות מרובים – חובה • ניסיון בעבודה מרובת ממשקים ובריבוי משימות – חובה • עבודה שוטפת על יישומי ה- office, excel ברמה גבוהה – חובה • ניסיון בעבודה על מערכת פריורטי – יתרון

מספר משרה 405435
דרוש/ה מנהל/ת אדמיניסטרטיבי/ת לחברה מובילה בתחומה
מיקום המשרה: פתח תקווה
היקף משרה: מלאה, מלאה וגמישה

לחברה מובילה בתחום הציוד הרפואי והדיאגנוסטיקה בפ"ת דרוש/ה מנהל/ת אדמיניסטרטיבי/ת ובק אופיסתחומי אחריות:מתן תמיכה בהכנת הצעות מחיר.והקלדת נתוניםהתנהלות שוטפת מול לקוחות וספקיםתיאום פגישות, ניהול יומן, אירוח מבקרים ותיאום טיסות.עדכון אתר האינטרנט.

דרישות התפקיד:

ניסיון בתפקיד דומה - יתרון משמעותי אנגלית - רמה שפת אם/ גבוההשליטה מלאה ביישומי אופיס תואר ראשון בתחום רלוונטי, תואר- יתרון יכולת עבדה עצמאיתניסיון בעבודה על תוכנת פריוריטי.

מספר משרה 405143
דרוש/ה מתאמ/ת שירות ושכר לחברה מובילה (17141)
מיקום המשרה: פתח תקווה
היקף משרה: מלאה, מלאה וגמישה

לחברה מובילה דרוש/ה מתאמ/ת שירות ושכר!**הזדמנות להשתלב בחברה מובילה בתחומה עם תנאים מעולים למתאימים/ות**במסגרת התפקיד: • קליטה ורישום ממוחשב של עובדים במערכת איסוף השעות והשכר• בדיקת תקינות מסמכי הקליטה• קבלה וטיפול במסמכי קופות הפנסיה והגמל בקליטת עובדים חדשים או ממשיכים• מעקב שוטף וקבוע אחר רישום שעות עבודה ונוכחות, סריקת מסמכים וטיפול בתיק העובד.• הזמנת חומרי ניקוי/ מוצרי נייר וטואלטיקה לאתרים שונים• עזרה שוטפת למנהל הסניף• הכנת תוכניות עבודה לכל אתריםמה אנחנו מציעים: • קרן השתלמות• סל הטבות הרחב• אפשרויות קידום ופיתוח• קליטה לחברה מהיום הראשון

דרישות התפקיד:

• ניסיון בתפקידי שירות / אדמינסטרציה של שנה ומעלה- חובה• שליטה במערכות ממוחשבות וביישומי אופיס- חובה• ידע בדיני עבודה- יתרון

משרה מיקום היקף תאריך
 
דרוש/ה מתאם/ת תפעול אזורית בחברה מובילה דרוש/ה מתאם/ת תפעול... פתח תקווה מלאה 27/03/2025
 
לקופת חולים דרוש/ה מנהל/ת משרד ושירות לקופת חולים דרוש/ה... תל אביב - יפו מלאה 20/03/2025
 
לחברה מובילה בתחומה דרוש/ה אחראי/ת לתיקי לקוחות לחברה מובילה בתחומה... פתח תקווה מלאה 09/02/2025
 
דרוש/ה מנהל/ת אדמיניסטרטיבי/ת לחברה מובילה בתחומה דרוש/ה מנהל/ת... פתח תקווה מלאה,... 23/01/2025
 
דרוש/ה מתאמ/ת שירות ושכר לחברה מובילה (17141) דרוש/ה מתאמ/ת שירות... פתח תקווה מלאה,... 16/01/2025
1 - 5 מתוך 5