טוען

הצעות עבודה באדמיניסטרציה

מחפשים משרות בתחום האדמיניסטרציה? אתם בידיים טובות!!! מגוון משרות חמות בתחום כמו: מזכירות, בק אופיס, מזכירות רפואית, ניהול לשכה, קלדנות, ניהול אדמיניסטרטיבי, מזכירות משפטית,  ע' סמנכ"ל/מנכ"ל, personal assistant ועוד.

הצעות עבודה בתחום אדמיניסטרציה
1 - 5 מתוך 5
מספר משרה 352306
רכז/ת אופרציה לתיירות פנים
מיקום המשרה: ראש העין
היקף משרה: מלאה

לחברה ארצית דרוש/ה רכז/ת אופרציה לתיירות פנים מהות התפקיד הינה תיאום טיולים, תיאום מול מוזיאנוים, אתרים, אכסניות וכד', ארגון קייטנות עובדים, ניהול מו"מ ועוד המשרה מלאה, בימי א-ה, 8:00-17:00 - לא גמיש (לעיתים 9-18) יום ו' אחת לחודש 8:00-12:00

דרישות התפקיד:

ניסיון מתחום השירות / מכירות - חובה OFFICE ברמה גבוהה - חובה יכולת לתפקד בלחץ - חובה

מספר משרה 352530
מזכיר/ה ללשכת הנהלת בית חולים
מיקום המשרה: רעננה
היקף משרה: מלאה, מלאה וגמישה

למוסד רפואי מוביל באיזור השרון דרוש/ה מזכיר/ה ללשכת בי"ח- החלפה לחל"ד. ימים א'-ה' 8:00-16:00. תיאור התפקיד: עבודה עם מזכירה נוספת. עבודה אדמיניסטרטיבית שוטפת. ניהול יומנים מורכבים,ניהול לו"ז, תיאום פגישות, מענה טלפוני, טיפול בדואר, מענה לממשקים פנימים וחוצי ארגון וכו'. ** קליטה ישירה לחברה **

דרישות התפקיד:

בגרות מלאה- חובה. מעל שנתיים ניסיון בתפקיד דומה - חובה. היכרות טובה עם יישומי Office- חובה. ייצוגיות, אסרטיביות שירותיות ויחסי אנוש טובים.

מספר משרה 352532
מזכיר/ה למחלקת משאבי אנוש בבית חולים
מיקום המשרה: רעננה
היקף משרה: מלאה, מלאה וגמישה

למוסד רפואי מוביל באיזור השרון דרוש/ה מזכיר/ה למחלקת משאבי אנוש - החלפה לחל"ד. ימים א'-ה' 8:00-16:00. תיאור התפקיד: עבודה אדמיניסטרטיבית שוטפת, ניהול יומנים מורכבים,ניהול לו"ז, תיאום פגישות, מענה טלפוני, טיפול בדואר, מענה לממשקים פנימים וחוצי ארגון וכו'.

דרישות התפקיד:

בגרות מלאה- חובה. מעל שנתיים ניסיון בתפקיד דומה - חובה. היכרות טובה עם יישומי Office- חובה. דיסיקרטיות ייצוגיות, אסרטיביות שירותיות ויחסי אנוש טובים. ידע בתוכנת SAP- יתרון

מספר משרה 352207
מזכיר/ה אדמינסטרטיבית להחלפה לחל"ד
מיקום המשרה: עפולה
היקף משרה: מלאה

לארגון גדול באזור העמקים דרוש/ה מזכיר/ה אדמינסטרטיבית להחלפה לחל"ד עבודת אדינסטרציה וניהול משרד, ניהול יומנים. משרה מלאה, שעות 8:00-16:00. 5 ימי עבודה.(נכונות ליומיים בשבוע משעה 8:00-18:00 )

דרישות התפקיד:

שליטה בישומי מחשב, שליטה באאוטלוק. תואר אקדמאי- יתרון. חובה בגרות מלאה ניסיון בתפקיד זהה. תודעת שירות, וורבליות. זמנות להחלפה לחל"ד מאזורים עפולה והעמקים.

מספר משרה 351789
מנהל/ת אדמניסטרטיבי/ת
מיקום המשרה: הרצליה
היקף משרה: מלאה וגמישה, מלאה

לחברה ייחודית בתחום הרכש דרוש/ה מנהל/ת אדמניסטרטיבי/ת למשרה מלאה א-ה 08:00-17:00 תאור התפקיד: ניהול יומן של המנכ"ל, ניהול כללי של המשרד, מענה טלפוני, מענה למכרזים, תרגום מכרזים, הכנת מצגות, הכנת דוחות אקסל, תאום פגישות מורכבות, קבלת אורחים, התנהלות מול גורמים בחו"ל וכו'. ** קליטה ישירה לחברה **

דרישות התפקיד:

ניסיון קודם בתחום - חובה אנגלית גבוהה - חובה שליטה מלאה באופיס - חובה שירותיות, ייצוגיות יכולת דיוק, קפדנות, מולטי טאסקינג

משרה מיקום היקף תאריך
 
רכז/ת אופרציה לתיירות פנים רכז/ת אופרציה... ראש העין מלאה 13/01/2019
 
מזכיר/ה ללשכת הנהלת בית חולים מזכיר/ה ללשכת הנהלת... רעננה מלאה,... 13/01/2019
 
מזכיר/ה למחלקת משאבי אנוש בבית חולים מזכיר/ה למחלקת משאבי... רעננה מלאה,... 13/01/2019
 
מזכיר/ה אדמינסטרטיבית להחלפה לחל"ד מזכיר/ה... עפולה מלאה 31/12/2018
 
מנהל/ת אדמניסטרטיבי/ת מנהל/ת אדמניסטרטיבי/ת הרצליה מלאה... 13/12/2018
1 - 5 מתוך 5