טוען

הצעות עבודה באדמיניסטרציה

מחפשים משרות בתחום האדמיניסטרציה? אתם בידיים טובות!!! מגוון משרות חמות בתחום כמו: מזכירות, בק אופיס, מזכירות רפואית, ניהול לשכה, קלדנות, ניהול אדמיניסטרטיבי, מזכירות משפטית,  ע' סמנכ"ל/מנכ"ל, personal assistant ועוד.

הצעות עבודה בתחום אדמיניסטרציה
1 - 4 מתוך 4
מספר משרה 354332
רכז/ת חטיבה
מיקום המשרה: חולון
היקף משרה: מלאה

לחברה מובילה לציוד מכני דרוש/ה רכז/ת לחטיבה הצבאית תיאור המשרה: - ניהול ובקרת לו"ז מנהל החטיבה - בקרה וביצוע משימות מנכ"ל מול החטיבה - ריכוז ותיאום כלל הפעילות של החטיבה - כתיבת והפצת מכתבים ומסמכים נדרשים - בדגש באנגלית -אדמיניסטרציה חטיבתית - קופה קטנה, ציוד משרדי **נכונות לעבודה בחולון ימים א-ה- 08:00-16:00**

דרישות התפקיד:

דרישות התפקיד: - ניסיון בתפקיד דומה - חובה! - אנגלית ברמה גבוהה - חובה! - ניסיון בעבודה שותפת על אקסל ומצגות p.p להנהלה בכירה - חובה - תואר ראשון -יתרון - נכונות למשרה מלאה

מספר משרה 353824
מזכיר/ת שותפים למשרד עו"ד מוביל
מיקום המשרה: תל אביב - יפו
היקף משרה: מלאה

למשרד עורכי דין מוביל דרוש/ה מזכיר/ת שותפים במסגרת התפקיד , מתן מענה טלפוני ופרונטאלי ללקוחות החברה, ניהול יומנים מורכבים , הכנת חדרי ישיבות , קבלת קהל , אירוח, הקלדות , הדפסות , תיוקים. עבודה מרובת ממשקים , קשר ישיר עם גורמי חוץ ופרוייקטים חוצי ארגון

דרישות התפקיד:

אנגלית ברמה גבוהה- חובה ניסיון אדמיניסטרטיבי מתפקיד דומה- חובה שליטה מלאה באופיס ברמה גבוהה- חובה יציבות תעסוקתית - חובה הבנה מערכתית נכונות לכפיפות יכולת עבודה בצוות

מספר משרה 353657
P.A. and Administrative Coordinator
מיקום המשרה: הוד השרון
היקף משרה: מלאה

לנציגות פארמצבטית מובילה באזור השרון דרוש/ה עוזר/ת אישי/ת מצוין/נת, דובר/ת אנגלית ברמת שפת אם. תיאור התפקיד: ניהול רכש משרדי, מעורבות בפרוייקטים מורכבים, תמיכה בפרוייקטים שיווקים, חיפוש אחר מידע שיווקי הרשת ומערכות מידע, עבודה מול ספקים בארץ ובחו"ל, עבודה על יישומי מחשב מורכבים, בהכנת מצגות ודוחות באקסל, ניהול יומנים וניהול לו"ז צפוף, אירוח אורחים מחו"ל, הזמנת מלונות וטיסות לחו"ל, תאום ותכנון אירועים וכנסים עבודה בצוותים מטריציוניים ואורגניים, כמו כן גם עבודה עצמאית וניהול עצמי רב. תנאים גבוהים מהמקובל למתאים/ה! קליטה ישירה לארגון

דרישות התפקיד:

השכלה אקדמאית כלשהי - חובה השכלה פרא-רפואית-יתרון אנגלית ועברית ברמת שפת אם - חובה היכרות כלשהי וזיקה לעולם הפארמה- יתרון משמעותי מאוד רקע אדמיניסטרטיבי- חובה נכונות למשרה מלאה (יתכנו מעט שעות נוספות לפי הצורך) יחסי אנוש מעולים, עצמאות, פרואקטיביות, יכולות מולטיטאסקיות, ראיה רוחבית, ביקורתיות, דעתנות, דינאמיות ***להגשת מועמדות יש לצרף קו"ח באנגלית**

מספר משרה 352532
מזכיר/ה למחלקת משאבי אנוש בבית חולים
מיקום המשרה: רעננה
היקף משרה: מלאה, מלאה וגמישה

למוסד רפואי מוביל באיזור השרון דרוש/ה מזכיר/ה למחלקת משאבי אנוש - החלפה לחל"ד. ימים א'-ה' 8:00-16:00. תיאור התפקיד: עבודה אדמיניסטרטיבית שוטפת, ניהול יומנים מורכבים,ניהול לו"ז, תיאום פגישות, מענה טלפוני, טיפול בדואר, מענה לממשקים פנימים וחוצי ארגון וכו'.

דרישות התפקיד:

בגרות מלאה- חובה. מעל שנתיים ניסיון בתפקיד דומה - חובה. היכרות טובה עם יישומי Office- חובה. דיסיקרטיות ייצוגיות, אסרטיביות שירותיות ויחסי אנוש טובים. ידע בתוכנת SAP- יתרון

משרה מיקום היקף תאריך
 
רכז/ת חטיבה רכז/ת חטיבה חולון מלאה 18/03/2019
 
מזכיר/ת שותפים למשרד עו"ד מוביל מזכיר/ת שותפים למשרד... תל אביב - יפו מלאה 26/02/2019
 
P.A. and Administrative Coordinator P.A. and... הוד השרון מלאה 25/02/2019
 
מזכיר/ה למחלקת משאבי אנוש בבית חולים מזכיר/ה למחלקת משאבי... רעננה מלאה,... 13/01/2019
1 - 4 מתוך 4