טוען

הצעות עבודה באדמיניסטרציה

מחפשים משרות בתחום האדמיניסטרציה? אתם בידיים טובות!!! מגוון משרות חמות בתחום כמו: מזכירות, בק אופיס, מזכירות רפואית, ניהול לשכה, קלדנות, ניהול אדמיניסטרטיבי, מזכירות משפטית,  ע' סמנכ"ל/מנכ"ל, personal assistant ועוד.

הצעות עבודה בתחום אדמיניסטרציה
מספר משרה 379900
אדמיניסטרטור/ית לחברת הייטק
מיקום המשרה: הרצליה
היקף משרה: חלקית

לחברה עולמית מובילה באזור הרצליה דרוש/ה עוזר/ת אדמיניסטרטיבי/ת למשרה חלקית!20 ש"ש 09:00-13:00 ימים א-ה ניהול אדמיניסטרטיבי שוטף -הזמנת ציוד, קשר עם ספקים, ניהול לוחות זמנים , עבודה שוטפת מול הגלובלמתן שירותי אדמין' שוטף לעובדי המחלקה

דרישות התפקיד:

ניסיון אדמיניסטרטיבי דומה-חובהשליטה מלאה ביישומי מחשב וOFFICEאנגלית ברמת שפת אם-חובהזמינות למשרה חלקית

מספר משרה 377613
מזכיר/ה למח' שילוט בחברה מובילה במרכז
מיקום המשרה: בני ברק
היקף משרה: מלאה

לחברת משקאות מובילה במרכז דרוש/ה מזכיר/ה לאגף השילוטהתפקיד כולל ניהול משימות אדמיניסטרטיביות שוטפות באגף.תיאום פגישות, מיילים, מענה טלפוני, גבייה מלקוחות וניהול יומן.

דרישות התפקיד:

ניסיון בתפקיד דומה- חובה ניסיון באדמניסטרצית מחקלה- יתרון משמעותיידע בכל תוכנות אופיסבעל/ת יחסי אנוש טובים

מספר משרה 380004
למרפאה בהוד"ש דרוש/ה מתאם/ת שירות
מיקום המשרה: הוד השרון
היקף משרה: מלאה, מלאה וגמישה

למוסד רפואי מוביל דרוש/ה מתאם/ת שירות בהוד השרון ל80% משרה.א-ה 08:00-15:002 משמרות מפוצלות 16:00-18:30+ 8:00-13:00תיאור התפקיד : מתן שירות פרונטלי וטלפוני, לרבות טיפול בזכאויות, מתן מידע לחברים, רישום חברים לקופה, בירורים כספיים ועוד.

דרישות התפקיד:

בגרות מלאה - חובה . תואר ראשון- יתרון.ניסיון בעבודה מול קהל / שירות לקוחות / שיווק /מכירות .ניסיון בעבודה ממוחשבת.

מספר משרה 374376
למרפאה בהרצליה דרוש/ה מתאם/ת שירות
מיקום המשרה: הרצליה
היקף משרה: מלאה, מלאה וגמישה

למוסד רפואי מוביל דרוש/ה מתאם/ת שירות בהרצליה ל80% משרה.א-ה - 08:00-15:002 משמרות מפוצלות 16:00-18:00+ 8:00-13:00תיאור התפקיד : מתן שירות פרונטלי וטלפוני, לרבות טיפול בזכאויות, מתן מידע לחברים, רישום חברים לקופה, בירורים כספיים ועוד.

דרישות התפקיד:

בגרות מלאה - חובה . תואר ראשון- יתרון.ניסיון בעבודה מול קהל / שירות לקוחות / שיווק /מכירות .ניסיון בעבודה ממוחשבת.

מספר משרה 379951
מזכיר/ה לחברת ספנות באשדוד
מיקום המשרה: אשדוד
היקף משרה: מלאה

לחברת ספנות באשדוד דרוש/ה מזכיר/הלמחלקת מזכירות בסניף האשדוד.התפקיד דורש : מענה טלפוני לעמדת המזכירות וניתוב שיחות לשלוחות הסניף, הזמנת ציוד משרדי , אחריות על צוות הניקיון במשרד, טיפול ואירגון בכיבוד לישיבות/הרמות כוסית ,מענה למיילים בעברית ובאנגלית, קשר עם ספקים/שליחים וכ'ו שעות העבודה : ימי ראשון שמונה עד ארבעימי שני עד חמישי שמונה עד ארבע וחציאין צורך בש.נ. שכר 6.5Kהתחלת עבודה- מיידית

דרישות התפקיד:

"ראש גדול" , יכולת עבודה בריבוי משימות , עבודה על מחשב ניסיון מזכיר/ה/פקיד/האנגלית ברמה קריאה כתיבה

מספר משרה 379558
מזכיר/ת עו"ד בתל אביב
מיקום המשרה: תל אביב - יפו
היקף משרה: מלאה, מלאה וגמישה

למשרד עו"ד מוביל בתל אביב דרוש/ה מזכיר/ה! במסגרת התפקיד: -שירות לקוחות וקבלת קהל. -תאום פגישות עבור השותפים. -מענה טלפוני ופרונטלי. -הגשת מסמכים במערכת נט המשפט. -טיפול בדואר. -טיפול במיילים, סריקות, פתיחת תיקי לקוחות, צילומים, הקלדות ואדמיניסטרציה שוטפת. -עבודה בצוות.

דרישות התפקיד:

-ניסיון אדמיניסטרטיבי קודם-חובה (אפשרי גם משירות צבאי/ לאומי). -יחסי אנוש טובים, מסירות, שירותיות. -יכולת עבודה עצמאית ובצוות. -יכולת עבודה בסביבה ממוחשבת ומרובת משימות. -זמינות מיידית- יתרון.

מספר משרה 379744
אחראי/ת תפעול מלאי והזמנות
מיקום המשרה: תל אביב - יפו
היקף משרה: מלאה, מלאה וגמישה

לחברה בתחום מוצרי צריכה וקמפינג דרוש/ה אחראי/ת תפעול, מלאי והזמנות למטה החברה בתל אביב! במסגרת התפקיד: -אחריות על ביצוע הזמנות וניהול מלאי, ביצוע מעקב אחר הכנסת הזמנות יומיות במערכת Priority. -עבודת תאום פנים וחוץ ארגונית מול נותני שרות של החברה. -הפקת דוחות הזמנות ומלאים. -בקרת אישורי קבלה/ קליטה והחזרות של מוצרי החברה. -הזנת נתונים למערכות המידע בריבוי ממשקים. -ניהול מעקב ובקרה אחר יישום והחלטות בפרויקטים של החברה. -התנהלות מול ספקים ונותני שירות, ואדמיניסטרציה שוטפת. **קליטה ישירה לחברה. משרה מלאה א-ה , עם נכונות לגמישות וזמינות לשעות נוספות בעת הצורך. שכר: 9-9.5K +נסיעות +סיבוס .

דרישות התפקיד:

•שליטה טובה באקסל ויישומיי Office (שליטה מלאה בפקודות Pivot ,VLOOKUP)–חובה. •ניסיון עבודה במערכת Priority – חובה! •ניסיון בניהול מלאי והזמנות רכש- חובה! •תואר אקדמאי – יתרון משמעותי. •יכולת ירידה לפרטים, דיוק, סדר, וראייה כוללת. •אמינות, אחראיות, יכולת התנהלות עצמאית, אסרטיבי/ת, נמרץ/ת. •יכולת ארגון וניהול ( זריזות ,יעילות). •תודעת שירות ויחסי אנוש מעולים. •יכולת עבודה תחת לחץ.

מספר משרה 379872
לחברה קבלנית בחיפה דרוש/ה פקיד/ה
מיקום המשרה: חיפה
היקף משרה: מלאה

לחברה קבלנית בחיפה דרוש/ה פקיד/ה.במסגרת התפקיד:עבודה אדמיניסטרטיבית שוטפת, תיוקים, ניהול יומן.מתן שירות לגורמים פנים וחוץ ארגוניים.אירוח לקוחות המשרד והכנת חדרי ישיבות. **עובד/ת חברה מהיום הראשון**

דרישות התפקיד:

דרישות התפקיד:ניסיון באדמיניסטרציה- חובה.שליטה מלאה בתכנות office - חובה.ניסיון בעבודה בחברה קבלנית - חובה.ידע בתוכנת בינארית - יתרון משמעותי.

מספר משרה 379745
אדמין/ית לחברה בינלאומית
מיקום המשרה: קרית גת
היקף משרה: מלאה וגמישה

דרוש/ה ה אחראי/ת אדמיניסטרציה לחברה מובילה בניהול פרוייקטים בקרית גתמשרה אדמיניסטרטיבית בניהול פרוייקטים, טיפול בנושא המנהלות בפרויקטים משתנים :א.ריכוז יומני עבודה ואיסוף כמויות.ב.הכנת חשבונות.ג.טיפול בכ"א / סידור עבודה .ד.הזמנה וקליטת חומרים.ישנה גמישות בשעות העבודה

דרישות התפקיד:

•ניסיון בתפקיד אדמיניסטרטיבי דומה, יתרון לבעלי ניסיון בתחום התעשיה•יכולת טיפול במספר משימות במקביל •נכונות לסביבת עבודה משתנה.•הכרת תוכנות אופיס מחשב וורד , אקסל – חובה •ידע באנגלית טכנית – יתרון •רישיון רכב – חובה•שפות : עברית – חובה ,רוסית – יתרון , אנגלית - רמה גבוהה

מספר משרה 379771
מתאם/ת שרשרת אספקה
מיקום המשרה: קיסריה
היקף משרה: חלקית

מתאם/ת שרשרת אספקה לחברה בקיסריה: עבודת משרד, קבלת הזמנות מלקוחותהוצאת תעודות משלוחהוצאת ליקוטים, הזמנותהוצאת תעודות משלוח וחשבוניות בסוף יוםסידור עבודה לנהגים

דרישות התפקיד:

שעות עבודה 06:00-16:00 או 08:00-18:00יש צורך בידע באקסלשישי על פי צורךנכונות לשעות עבודה: 08:00-18:00 ו- 06:00-16:00

מספר משרה 379796
מזכיר/ת משרד דיקנט
מיקום המשרה: תל אביב - יפו
היקף משרה: מלאה

לארגון מוביל דרוש/ה עובד/ה לתפקיד אדמינסטרטיבי במשרד הדיקנט (החלפה לחל"ד) תאור התפקיד :-- ניהול משרד הכולל מענה לטלפונים , מיילים , דואר,וקבלת אורחים-סיוע משרדי לעובדי המטה-תפעול שוטף של כלל עבודת האדיניסטרציה במשרד

דרישות התפקיד:

ניסיון אדמינסטרטיבי- יתרון משמעותי שירות לקוחות- יתרון וורבאליות רהיטות

מספר משרה 379075
מזכיר/ת ערב בלשכת מנכ"ל
מיקום המשרה: פתח תקווה
היקף משרה: חלקית

לחברה מובילה בתחום המזון דרוש/ה מזכיר/ת ערב בלשכת מנכ"ל- תמיכה אדמיניסטרטיבית ומתן מענה שוטף לצרכים בלשכת המנכ"ל .- טיפול שוטף בצרכים מנהלתיים ותפעוליים.- אחריות להכנת חומרים ותכנים עסקיים על פי הנחיות מנהלת הלשכה.- סיוע אדמיניסטרטיבי למנהלת הלשכה.- תמיכה בניהול הלשכה: גיבוי בנושאי לו"ז ונסיעות, טיפול בדואר נכנס ויוצא, מתן מענה טלפוני, הדפסות, תיוקים ועריכת מעקב אחר פרויקטים שונים.- גיבוי בתקשורת עם מנהלים ומזכירות בארגון ומחוצה לו.- טיפול באירוח של אורחים ולקוחות בארץ.

דרישות התפקיד:

- תואר אקדמי- יתרון- לפחות שנה ניסיון בתפקיד דומה, ניסיון בעבודה מול מנהלים בכירים- חובה- אנגלית ברמה טובה - חובה- שליטה בתוכנות ה- Office - יכולת עבודה בצוות ובסביבה דינאמית- ראש גדול, מוטיבציה לביצוע איכותי של משימות, ראייה רוחבית, שירותיות, יצירתיות, חיוביות

מספר משרה 379787
מתאמ/ת מערכת שעות ושירות לסטודנט
מיקום המשרה: תל אביב - יפו
היקף משרה: מלאה

למוסד לימודים גדול בת"א דרוש/ה מתאמ/ת מערכת שעות ושירות לסטודנט! תיאור התפקיד: -קבלת קהל ומענה לפונים באמצעי התקשורת השונים (טלפון, דוא"ל, מערכת פניות סטודנטים וכו')-טיפול בתיקי סטודנטים, שיבוצי מערכת ומעקב אחר חובות אקדמיים-בניית מערכת הלימודים המכללתית-שיבוץ המרצים לקורסים השונים-בניית מערכת לשיעורי השלמה של שיעורים שבוטלו במהלך הסמסטר-בניית הלוח האקדמי-שותפות בוועדות הדנות במורים הזמניים ובחינת קבלת קביעות -אדמיסטרציה שוטפת

דרישות התפקיד:

תואר ראשון - חובה יכולת למידה גבוההאסרטיביותתודעת שירות גבוההיכולת עבודה בלחץ ותוך ריבוי משימותכושר ביטוי טוב בכתב ובעל-פהיחסי אנוש מעולים

מספר משרה 377489
מזכיר/ת ערב במשרד עו"ד!
מיקום המשרה: תל אביב - יפו
היקף משרה: מלאה

בעל/ת ניסיון אדמיניסטרטיבי?! זו ההזדמנות שלך להשתלב במשרד עו"ד מהמובילים והגדולים !לפירדמת עו"ד בתל אביב דרוש/ה מזכיר/ה למשמרת ערב !תיאור התפקיד:- ניהול יומניםם מורכבים- תיאום פגישות- מענה טלפוני- טיפול בדואר* שעות העבודה 15:30-20:00 גמיש+ תנאים מדהימים!*

דרישות התפקיד:

ניסיון בתפקיד אדמיניסטרטיבי- יתרון משמעותיניסיון עם יישומי אופיס- חובהתקתקנותיחסי אנושיכולת עבודה בריבוי משימות

מספר משרה 377488
מזכיר/ה למשרד עו"ד מוביל
מיקום המשרה: תל אביב - יפו
היקף משרה: מלאה

בעל/ת ניסיון אדמיניסטרטיבי?! זו ההזדמנות שלך להשתלב במשרד עו"ד מהמובילים והגדולים !לפירדמת עו"ד בתל אביב דרוש/ה מזכיר/ה !תיאור התפקיד:- ניהול יומנים מורכבים- תיאום פגישות- מענה טלפוני- טיפול בדואר *שעות העבודה 08:00-17:00 + תנאים מדהימים*

דרישות התפקיד:

ניסיון בתפקיד אדמיניסטרטיבי- יתרון משמעותיניסיון עם יישומי אופיס- חובהתקתקנותיחסי אנושיכולת עבודה בריבוי משימות

משרה מיקום היקף תאריך
 
משרה חמה
אדמיניסטרטור/ית לחברת הייטק אדמיניסטרטור/ית... הרצליה חלקית
משרה חמה
19/10/2021
 
מזכיר/ה למח' שילוט בחברה מובילה במרכז מזכיר/ה למח'... בני ברק מלאה 24/10/2021
 
למרפאה בהוד"ש דרוש/ה מתאם/ת שירות למרפאה בהוד"ש... הוד השרון מלאה,... 21/10/2021
 
למרפאה בהרצליה דרוש/ה מתאם/ת שירות למרפאה בהרצליה דרוש... הרצליה מלאה,... 21/10/2021
 
מזכיר/ה לחברת ספנות באשדוד מזכיר/ה לחברת ספנות... אשדוד מלאה 21/10/2021
 
מזכיר/ת עו"ד בתל אביב מזכיר/ת עו"ד... תל אביב - יפו מלאה,... 20/10/2021
 
אחראי/ת תפעול מלאי והזמנות אחראי/ת תפעול מלאי... תל אביב - יפו מלאה,... 19/10/2021
 
לחברה קבלנית בחיפה דרוש/ה פקיד/ה לחברה קבלנית בחיפה... חיפה מלאה 18/10/2021
 
אדמין/ית לחברה בינלאומית אדמין/ית לחברה... קרית גת מלאה... 18/10/2021
 
מתאם/ת שרשרת אספקה מתאם/ת שרשרת אספקה קיסריה חלקית 17/10/2021
 
מזכיר/ת משרד דיקנט מזכיר/ת משרד דיקנט תל אביב - יפו מלאה 17/10/2021
 
מזכיר/ת ערב בלשכת מנכ"ל מזכיר/ת ערב בלשכת... פתח תקווה חלקית 16/10/2021
 
מתאמ/ת מערכת שעות ושירות לסטודנט מתאמ/ת מערכת שעות... תל אביב - יפו מלאה 14/10/2021
 
מזכיר/ת ערב במשרד עו"ד! מזכיר/ת ערב במשרד עו... תל אביב - יפו מלאה 13/10/2021
 
מזכיר/ה למשרד עו"ד מוביל מזכיר/ה למשרד עו... תל אביב - יפו מלאה 13/10/2021