טוען

הצעות עבודה באדמיניסטרציה

מחפשים משרות בתחום האדמיניסטרציה? אתם בידיים טובות!!! מגוון משרות חמות בתחום כמו: מזכירות, בק אופיס, מזכירות רפואית, ניהול לשכה, קלדנות, ניהול אדמיניסטרטיבי, מזכירות משפטית,  ע' סמנכ"ל/מנכ"ל, personal assistant ועוד.

הצעות עבודה בתחום אדמיניסטרציה
מספר משרה 352682
מנהל/ת משרד
מיקום המשרה: רמת גן
היקף משרה: מלאה

לחברת תקשורת בינלאומית דרוש/ה מנהל/ת משרד! במסגרת התפקיד: - קבלת קהל - מענה טלפוני ללקוחות וספקים - אירוח ישיבות - ניהול לוז של ישיבות רבות משתתפים - עבודה משרדית - תיוק וסריקות - הזמנת ציוד משרדי - קשר מול הנהלת הבניין וניהול צוות הניקיון - קשר מול ספקי ציוד, גריסה, חשבוניות - הזנת שעות נוכחות של טכנאים (אחת לחודש) - מענה לאורחים ועובדים מחו"ל בנושא טיסות ומלונות *סבסוד ארוחות* *תשלום על שעות נוספות לפי חוק*

דרישות התפקיד:

כתיבה + שיחה באנגלית ברמה גבוהה - חובה! - ניסיון אדמינסטרטיבי - חובה - יציבות תעסוקתית - נכונות לשעות נוספות מספר פעמים בשנה

מספר משרה 351249
מזכיר/ה ללשכת מנהל
מיקום המשרה: תל אביב - יפו
היקף משרה: מלאה, מלאה וגמישה

לארגון רפואי מוביל בתל אביב דרוש/ה מזכיר/ה ללשכת מנהל התפקיד כולל: ביצוע מכלול פעילויות המזכירות השונות הכולל טיפול בדואר נכנס ויוצא, הדפסת חומר מגוון, תיוק, מענה לטלפונים וכו'. קביעת פגישותיו של המנהל ותיאום לוח הזמנים שלו. רישום פרוטוקולים מישיבות, הדפסתם והפצתם עפ"י הנחיית הממונה. הכנת חומר מגוון עבור ישיבות, ועדות או טיפול אחד בהתאם להנחיית המנהל. קיום קשרים עם גורמים שונים במוסד ומחוצה לו.

דרישות התפקיד:

תעודת בגרות מלאה - חובה ניסיון קודם בתפקיד אדמיניסטרטיבי - חובה (ניתן גם משירות צבאי או שירות לאומי) שליטה בתוכנות OFFICE וOUTLOOK (בדגש על POWERPOINT וWORD) - חובה יכולת עבודה בצוות שירותיות דיסקרטיות

מספר משרה 346131
מזכיר/ה רפואי/ת
מיקום המשרה: ירושלים
היקף משרה: משמרות, חלקית, מלאה וגמישה

לגוף רפואי מוביל דרוש/ה מזכיר/ה רפואי/ת. קיימים תקנים למספר מרפאות, היקף משרה 75-100%. התפקיד כולל: מענה טלפוני, קבלת קהל, זימון תורים, הוצאת התחייבויות ועבודה אדמיניסטרטיבית שוטפת. **חובה לעבוד 2 ערבים בשבוע, ימי שישי לסירוגין**

דרישות התפקיד:

- תעודת בגרות מלאה או חוצים מלאים- חובה! - ניסיון קודם רלוונטי בתחום- יתרון משמעותי - ניסיון מעולם שירות הלקוחות- חובה - יכולת מוכחת של למידה מהירה - זמינות מיידית ונכונות למשמרות ערב וימי שישי ***תנאים טובים למתאים/ה***

מספר משרה 352356
רכז/ת פניות הציבור דובר/ת רוסית לארגון ציבורי בירושלים
מיקום המשרה: ירושלים
היקף משרה: מלאה

לארגון ציבורי מוביל דרוש/ה רכז/ת פניות ציבור לדוברי רוסית וריכוז פרויקט. במסגרת התפקיד: ריכוז מערכת הפניות במדור בשפה הרוסית, אחריות על ריכוז הפרויקט בפן הלוגיסטי, מידי פעם ניסיון ברחבי בארץ במסגרת שעות העבודה ועוד - עובד/ת חברה מהיום הראשון-

דרישות התפקיד:

- ניסיון בעבודה אדמיניסטרטיבית- חובה - רוסית ברמה שפת אם, עברית ברמה טובה מאוד - ידע בהיסטורית עם ישראל - רשיון נהיגה בתוקף- ונכונות לנהיגה במסגרת התפקיד

מספר משרה 352530
מזכיר/ה ללשכת הנהלת בית חולים
מיקום המשרה: רעננה
היקף משרה: מלאה, מלאה וגמישה

למוסד רפואי מוביל באיזור השרון דרוש/ה מזכיר/ה ללשכת בי"ח- החלפה לחל"ד. ימים א'-ה' 8:00-16:00. תיאור התפקיד: עבודה עם מזכירה נוספת. עבודה אדמיניסטרטיבית שוטפת. ניהול יומנים מורכבים,ניהול לו"ז, תיאום פגישות, מענה טלפוני, טיפול בדואר, מענה לממשקים פנימים וחוצי ארגון וכו'. ** קליטה ישירה לחברה **

דרישות התפקיד:

בגרות מלאה- חובה. מעל שנתיים ניסיון בתפקיד דומה - חובה. היכרות טובה עם יישומי Office- חובה. ייצוגיות, אסרטיביות שירותיות ויחסי אנוש טובים.

מספר משרה 352532
מזכיר/ה למחלקת משאבי אנוש בבית חולים
מיקום המשרה: רעננה
היקף משרה: מלאה, מלאה וגמישה

למוסד רפואי מוביל באיזור השרון דרוש/ה מזכיר/ה למחלקת משאבי אנוש - החלפה לחל"ד. ימים א'-ה' 8:00-16:00. תיאור התפקיד: עבודה אדמיניסטרטיבית שוטפת, ניהול יומנים מורכבים,ניהול לו"ז, תיאום פגישות, מענה טלפוני, טיפול בדואר, מענה לממשקים פנימים וחוצי ארגון וכו'.

דרישות התפקיד:

בגרות מלאה- חובה. מעל שנתיים ניסיון בתפקיד דומה - חובה. היכרות טובה עם יישומי Office- חובה. דיסיקרטיות ייצוגיות, אסרטיביות שירותיות ויחסי אנוש טובים. ידע בתוכנת SAP- יתרון

מספר משרה 352444
עוזר/ת מנכ"ל + סמנכ"ל שיווק (החלפה לחל...
מיקום המשרה: מודיעין
היקף משרה: מלאה

*ניהול אדמניסטרטיבי שוטף, כולל ניהול יומנים. *מענה לטלפונים *סידור חדרי ישיבות *סיוע בכל תחומי הפעילות והמשימות להובלת פרוייקטים באגף השיווק *הכנה והוצאת דו"חות בקרה *ניהול מאגר אנשי קשר CRM *ריכוז ואחריות על הדרכות לקוחות פוטנצייאלים *ליווי והטמעת תהליכים חוצי ארגון

דרישות התפקיד:

*יכולת הנעת תהליכים *מולטי טאסקינג, יכולת לבצע כמה משימות במקביל *יכולת ניסוח גבוהה בכתב ובעל פה * יכולת עבודה תחת לחץ *שליטה מלאה בOFFICE, לרבות אקסל - ברמה גבוהה - חובה * ניסיון בתפקיד אדמיניסטרטיבי קודם * שליטה באנגלית ברמה גבוהה (כתיבה, קריאה ושיחה ) - חובה *תואר אקדמי- חובה ! *יכולת ניתוח חישובים ותמחורים- יתרון *יכולת עבודה עצמאית , אסרטיביות , יכולת עבודה תחת לחץ

מספר משרה 352219
מזכיר/ה לאגף הנדל"ן
מיקום המשרה: יקום
היקף משרה: מלאה

לחברה ביקום דרוש/ה מזכיר/ה לאגף הנדל"ן אחריות על ניהול יומנים, מענה טלפוני, מעקב אחר משימות, תיוק, הכנת מצגות משרה מלאה א'-ה' 8-17

דרישות התפקיד:

השכלה אקדמאית - יתרון מובהק ניסיון קודם באדמיניסטרציה- חובה ניסיון בניהול יומנים יחסי אנוש טובים ותודעת שירות גבוהה יכולת ביטוי בכתב ובע"פ שליטה ברמה גבוהה ביישומי מחשב כגון: SAP, CRM, Excel , word, power point. נכונות למשרה מלאה

מספר משרה 352259
פקיד/ת שירות
מיקום המשרה: כפר סבא
היקף משרה: מלאה

לחברה מובילה בכפר סבא דרוש/ה פקיד/ת שירות משרה מלאה- א-ה 8:00-17:00 תיאור התפקיד: שירות לקוחות טלפוני ומענה ללקוחות החברה, מעקב אחרי הטיפול בלקוחות, סידורי יום לטכנאים, הפקת מסמכים, גבייה שוטפת, ניהול מלאי, טיפול בדואר ואדמניסטרציה, מתן הצעות מחיר, קבלת לידים והעברתם לסוכני המכירות.

דרישות התפקיד:

ניסיון בעבודה מול לקוחות- חובה ניסיון וידע בתוכנות מחשב- חובה! שליטה טובה באנגלית - חובה יכולת תפעולית, יכולת עבודה בלחץ, תעדוף משימות "ראש גדול", אחראיות שירותיות

מספר משרה 352084
מזכיר/ה - החלפה לחל"ד
מיקום המשרה: פתח תקווה
היקף משרה: חלקית, מלאה

לחברה מובילה בפ"ת דרוש/ה מזכיר/ה למחלקת לוגיסטיקה - החלפה לחל"ד התפקיד כולל מענה טלפוני, ניהול יומן של מנהל המחלקה, סיוע אדמיניסטרטיבי לעובדי המחלקה ועבודה משרדית שוטפת. המשרה ראשון עד חמישי, 8:00-16:00. למתאימים/ות - שכר מתגמל ותנאים מעולים!

דרישות התפקיד:

בגרות מלאה - חובה ניסיון בתפקיד אדמיניסטרטיבי - חובה שירותיות יכולת עבודה בסביבה ממוחשבת נכונות לעבודה זמנית עם אופציה למשרה קבועה

מספר משרה 352216
פקיד/ת שירות לקוחות ובק אופיס לחברת חשמל ואלקטרוניקה
מיקום המשרה: מודיעין
היקף משרה: מלאה

עבודה מול מגוון ממשקים פנימיים וחיצוניים הכוללים : *מתן מענה ללקוחות על מגוון נושאים ומוצרי החברה *עבודה מול המחלקות השונות *עבודה מול ספקים בארץ ובחו"ל *תמיכה במחלקת הנדסה, כולל ניהול מעקס שוטף בנושאי איכות וניתוח נתונים , הכנת מצגות , ניהול לו"ז ועוד *אחריות על הפעלת חשמלאי החברה, לו"ז עבודה, תעדוף משימות

דרישות התפקיד:

ניסיון קודם בתפקיד שרות לקוחות/ אדמינסטרציה ניסיון ממוקד טלפוני - יתרון ניסיון עבודה בסביבה ממוחשבת - חובה אופיס ברמה גבוהה (ניהול יומנים, הכנת מצגות PP, הפקת דו"חות אקסל- בסיסי). כמו כן נדרשת : יכולת עבודה עצמאית, אסרטיביות, תודעת שירות גבוהה, סדר וארגון ויכולות אנליטיות טובות .

מספר משרה 350366
כלכלן/ית למחלקה הכלכלית במשרד ציבורי
מיקום המשרה: ירושלים
היקף משרה: חלקית

סטודנט/ית?! מעוניין/ת להשתלב בארגון ממשלתי בירושלים? דרוש/ה כלכלן/ית למחלקה הכלכלית. תיאור המשרה: - כתיבת סיכומים, סקירות וניירות עבודה על בתחומים שונים הנוגעים לעבודת המחלקה - עריכת וכתיבה של סקירות ספרות מחקרית - איסוף וניתוח נתונים ומידע פיננסי וכלכלי - השתתפות בעריכת מחקרים כלכליים בתחום שוק ההון - סיוע לעובדי המחלקה במשימות שוטפות

דרישות התפקיד:

- סטודנט/ית לתואר ראשון או שני בחוג לכלכלה/מינהל עסקים/סטטיסטיקה- חובה! - ניסיון אדמינסטרטיבי- חובה - שליטה בישומי אופיס-חובה - תואר ראשון- יתרון משמעותי - ניסיון וידע בתחום שוק ההון - יתרון - שליטה מלאה בתוכנות מחשב לרבות תוכנות סטטיסטיות - יכולת הבעה גבוהה בע"פ ובכתב בעברית ובאנגלית.

מספר משרה 350835
אדמיניסטרטור/ית
מיקום המשרה: הרצליה
היקף משרה: מלאה

לחברה המתמחה בייעוץ נדל''ן באזור הרצליה דרוש/ה אדמיניסטרטור/ית! סיוע ותמיכה אדמיניסטרטיבית במחלקת שמאות: תפעול שוטף של מערכת ניהול לקוחות המשרד - מעקב ובקרת פניות והצעות מחיר הכנת הצעות מחיר ללקוחות הקמת לקוחות במערכת ופתיחת תיקי לקוח הפקת חשבונות, ניהול ובקרה על גבייה הטמעת נתונים במערכת GIS של המשרד תאום פגישות עבודות משרדיות שוטפות: מענה טלפוני, תיוקים, סריקות, אירוח אחריות על תפעול ותחזוקה של המשרד התנהלות מול ספקים סיוע ותמיכה בתחומי מש"א עבודה בצוות אדמיניסטרציה שעות העבודה: 08:00-17:00 יתכנו 1-2 משמרות ערב בשבוע 10:00-19:00 העבודה במשרה מלאה

דרישות התפקיד:

תואר ראשון - יתרון ניסיון אדמיניסטרטיבי מסדור/ת ומאורגנ/ת נמרץ/ת ובעל/ת יחסי אנוש טובים שירותיות גבוהה שליטה בכל יישומי אופיס לרבות שליטה מלאה ב- Excel

מספר משרה 352082
נציג/ת שירות רפואי
מיקום המשרה: תל אביב - יפו
היקף משרה: משמרות

לארגון מוביל בתחום טיפולי השיניים דרוש/ה נציג/ת שירות רפואי במסגרת התפקיד: *קבלת קהל מטופלים תוך מעקב וסגירת מעגלי טיפול * מתן מענה טלפוני ופרונטאלי למטופלי המרפאה ולקוחות חדשים *הצעות מחיר למטופל לאחר הבדיקה/הטיפול וגבייה *קביעת תורים, ווידוא וזימון. *ליווי המטופל לאורך כל תכנית הטיפולים הנדרשת

דרישות התפקיד:

*יכולת עבודה בצוות- חובה *יכולת עבודה תחת לחץ-חובה *תקשורת בין אישית-חובה *אסרטיביות וסובלנות יחד-חובה *זמינות למשמרות-חובה *זמינות לעבודה בשישי- לסירוגין

מספר משרה 351931
מזכיר/ת מערך ביקורת פנים
מיקום המשרה: תל אביב - יפו
היקף משרה: מלאה

נותנת שרות של מזכירות אישית למבקר הפנים ומזכירות כללית לשאר עובדי המערך. המזכירה מתפקדת באופן עצמאי, תוך קיום יחסי גומלין עם פונקציות שונות במערכת. •ניהול המשרד – אחריות על דואר, תיוק, הדפסות, טלפונים, תאום פגישות מורכבות, ארגון חומר לקראת ישיבות וועדות. •מתן מענה נבון ונאות לפניות טלפוניות ופרונטליות. •תיעוד ישיבות ורישום פרוטוקולים. •ריכוז דו"חות, הכנת מצגות, סיוע בעריכת חומר. •ביצוע תשלומים לספקים על גבי מערכת ה- sap. •במסגרת התפקיד, המזכירה תשמש כמזכירת ועדת הביקורת של הקופה. •חשובה מעורבות והבנה שלה את התכנים בהם עוסק המשרד ויכולת תפקוד מעבר לרמה הטכנית – ריכוז תכנים וניתוח ראשוני שלהם (באקסל), הובלת נושאים מסויימים בעצמה, נכונות להיכנס לתכנים חדשים וגילוי יוזמתיות. מצופה ממנה יכולת להוות יד ימינו של המנהל וכן כתובת לצרכים השונים של עובדי המערך.

דרישות התפקיד:

-נסיון קודם בעבודת מזכירות בכירה -שליטה ב- office, sap -השכלה אקדמאית-יתרון ראיה והבנה כוללת -יכולת הבנת מורכבויות ארגוניות -כושר ארגון, תאום, סגירת קצוות, משימתיות -יכולת בנית סדרי עדיפויות עניינים ופעולה על פיהם -יכולת ניהול עצמי -אחריות, מחויבות,יוזמתיות, "ראש גדול" -סגנון שיטתי, מסודר, דיקני

משרה מיקום היקף תאריך
 
מנהל/ת משרד מנהל/ת משרד רמת גן מלאה 16/01/2019
 
מזכיר/ה ללשכת מנהל מזכיר/ה ללשכת מנהל תל אביב - יפו מלאה,... 16/01/2019
 
מזכיר/ה רפואי/ת מזכיר/ה רפואי/ת ירושלים משמרות,... 15/01/2019
 
רכז/ת פניות הציבור דובר/ת רוסית לארגון ציבורי בירושלים רכז/ת פניות הציבור... ירושלים מלאה 14/01/2019
 
מזכיר/ה ללשכת הנהלת בית חולים מזכיר/ה ללשכת הנהלת... רעננה מלאה,... 13/01/2019
 
מזכיר/ה למחלקת משאבי אנוש בבית חולים מזכיר/ה למחלקת משאבי... רעננה מלאה,... 13/01/2019
 
עוזר/ת מנכ"ל + סמנכ"ל שיווק (החלפה לחל... עוזר/ת מנכ"ל +... מודיעין מלאה 09/01/2019
 
מזכיר/ה לאגף הנדל"ן מזכיר/ה לאגף הנדל... יקום מלאה 06/01/2019
 
פקיד/ת שירות פקיד/ת שירות כפר סבא מלאה 06/01/2019
 
מזכיר/ה - החלפה לחל"ד מזכיר/ה - החלפה לחל... פתח תקווה חלקית,... 03/01/2019
 
פקיד/ת שירות לקוחות ובק אופיס לחברת חשמל ואלקטרוניקה פקיד/ת שירות לקוחות... מודיעין מלאה 31/12/2018
 
כלכלן/ית למחלקה הכלכלית במשרד ציבורי כלכלן/ית למחלקה... ירושלים חלקית 31/12/2018
 
אדמיניסטרטור/ית אדמיניסטרטור/ית הרצליה מלאה 27/12/2018
 
נציג/ת שירות רפואי נציג/ת שירות רפואי תל אביב - יפו משמרות 25/12/2018
 
מזכיר/ת מערך ביקורת פנים מזכיר/ת מערך ביקורת... תל אביב - יפו מלאה 19/12/2018