טוען

הצעות עבודה באדמיניסטרציה

מחפשים משרות בתחום האדמיניסטרציה? אתם בידיים טובות!!! מגוון משרות חמות בתחום כמו: מזכירות, בק אופיס, מזכירות רפואית, ניהול לשכה, קלדנות, ניהול אדמיניסטרטיבי, מזכירות משפטית,  ע' סמנכ"ל/מנכ"ל, personal assistant ועוד.

הצעות עבודה בתחום אדמיניסטרציה
מספר משרה 369362
עוזר/ת קניין/ית
מיקום המשרה: נתניה
היקף משרה: מלאה

לחברה באזור נתניה דרוש/ה עוזר/ת קנייןהקמת מבצעים ופריטים במערכת, טיפול במחירונים, שרות ותמיכה בסניפים, מבצעים שאינם עוברים, שרות לספקים, הפקת דוחות, מחירוני ספקים, דוחות מכר, תחזוקת קטלוג פריטים, העברת תקשורת סוף יום, הפקת חוברת מבצעים.משרה א'-ה' 8-17 תנאים מעולים למתאימים/ות!קליטה ישירה לארגון!

דרישות התפקיד:

ניסיון בתחום ההזמנות/ספקים/מק"טים שליטה מלאה במערכות הOFFICE כולל אקסליכולות ביטוי גבוהות בע"פ ובכתב נכונות למשרה מלאה

מספר משרה 369295
מזכיר/ה למחלקה המשפטית-3624
מיקום המשרה: אור יהודה
היקף משרה: מלאה

לחברת בנייה מובילה דרוש/ה מזכיר/ה לסמנכ"ל המחלקה המשפטית של החברה. התפקיד כולל: ניהול יומן ותיאום פגישות, מעקב אחר משימות, ניהול יועצים חיצוניים, ניהול חשבוניות ומעקב בנושאי תשלום, מענה טלפוני ועבודות אדמיניסטרטיביות שונות.העבודה במשרדי החברה באור יהודה, בימים א'-ה' בהיקף משרה מלאה + נכונות לשעות נוספות בעת הצורך.

דרישות התפקיד:

ניסיון בתפקיד דומה – חובה! השכלה אקדמאית – יתרון משמעותי!אנגלית ברמה גבוהה – חובה! שליטה גבוהה ביישומי מחשב ותוכנות Office סדר וארגון, יחסי אנוש מעולים ותודעת שירות גבוההראש גדול, יוזמה אישית ויכולת עבודה בסביבת עבודה לחוצה ומרובת משימות.

מספר משרה 367409
מזכיר/ה הנהלה מנהלית- 183
מיקום המשרה: תל אביב - יפו
היקף משרה: מלאה

למוסד אקדמי בצפון ת"א דרוש/ה מזכיר/ת הנהלה מנהלית!מתן שירותי מזכירות וניהול הפעילות האדמיניסטרטיבית של ההנהלה הבכירה של המכללה, קשר מול המחלקות ואנשי המנהלה, תיאום פגישות עם סטודנטים , אנשי סגל ומנהלה במכללה וכן עם גורמים מחוצה לה, ניהול יומן, הכנת דוחות אקסל ומצגות.

דרישות התפקיד:

תואר אקדמי- חובהידיעה וניסיון קודם בתוכנות ה OFFICE, POWER POINT , EXCEL, WORD, OUTLOOKיכולת לטפל במשימות רבות בו זמנית (Multitasking)יכולת טובה בניסוח מכתבים ומיילים בעברית ובאנגלית.אחריות, ראש גדול, יכולת למידה עצמית, אחראי, אדיב וסובלני יכולת עבודה בעומס

מספר משרה 369335
סטודנט/ית לסיעוד לאדמיניסטרציה בקופ"ח בירושלים!
מיקום המשרה: ירושלים
היקף משרה: חלקית

לקופ"ח מובילה בירושלים דרוש/ה סטודנט/ית לסיעוד/רפואה לעבודות אדמיניסטרציה.כרטיס כניסה לעולם הרפואה!- מענה טלפוני- רישום ובדיקת סימנים- זימון לבדיקות ועדכון מידע במחשב.העבודה מאפשר צבירת ניסיון בתחום וכניסה לארגון לקראת העסקה עתידית במקצוע.

דרישות התפקיד:

- בגרות מלאה- חובה!- סטודנט/ית לסיעוד/רפואה- חובה!- נכונות למשרה חלקית, משרת סטודנט- חובה- יכולת מוכחת של למידה מהירה**אופציות קליטה לארגון ציבורי טוב!**

מספר משרה 369137
מזכיר/ה למחלקת רכש -החלפה לחל"ד
מיקום המשרה: תל אביב - יפו
היקף משרה: מלאה, מלאה וגמישה

למטה של ארגון רפואי גדול דרוש/ה מזכיר/ה למחלקת רכש- החלפה לחל"ד.תיאור המשרה:• מענה טלפוני עבור 4 מנהלי מחלקות • גיבוי לשכת ראש האגף בעת היעדרה של מנהלת הלשכה • ניהול יומן וקביעת פגישות באופן שוטף בעבור 4 מנהלי מחלקות –נדרש ידע באאוטלוק • תיוק וניהול מסמכים כולל ניסוחם וכתיבתם • עבודה בס.ע.ר– הוצאת מסמכים, מכתבים, מכתבי זכייה, מכתבי אי-זכיה להליכים, פרוטוקולים • השתתפות בישיבות צוות • פתיחה וניהול הזמנות מסגרת/ חד פעמיות הדורש ידע בניפנדו + SAP • קליטת חשבוניות ותעודות משלוח • ריכוז חומרים מהמחלקה עבור ישיבות ועבור ראש האגף • מזכיר/ת וועדת יועצים לוגיסטיים הכולל: קבלת הצעות וקורות חיים של יועצים, הכנת החומרים טרם הוועדה, השתתפות בוועדה והכנת פרוטוקול, הכנת הסכמים וטיפול בכל הנוגע ליועצים חדשים לרבות הארכת הסכמים במידת הצורך.

דרישות התפקיד:

• תעודת בגרות- חובה • אקסל, ,WORD OUTLOOK (אופיס)- שליטה טובה • ידע בסאפ – יתרון (מודול לוגיסטי וכספים) • ניסיון קודם במזכירות / רכש -חובה• ראש גדול והבנה מהירה • עמידה בלחצים (שירות ל 4 מנהלים)

מספר משרה 369199
מזכיר\ה אדמיניסטרטיב\ית
מיקום המשרה: אשקלון
היקף משרה: מלאה

לאתר באזור אשקלון,דרוש\ה מזכיר\ה לפרוייקט הקמה

דרישות התפקיד:

תואר ראשון-חובהאנגלית-ברמה טובהראש גדולניסיון באדמיניסטרציה-חובהנכונות למשרה מלאה+ש"נ

מספר משרה 369133
אדמיניסטרטור\ית
מיקום המשרה: משואות יצחק
היקף משרה: מלאה

לבית אריזה באזור אשקלוןדרוש\המזכירה אדמיניסטרטיביתהעבודה הינה עבודה שוטפת בעינייני המשרדהוצאת הסחורה,ניירת,הכנסת הזמנות

דרישות התפקיד:

אופיס-רמה טובהאנגלית-ברמה טובה לפחותראש גדול

מספר משרה 369067
פקיד/ת הקלדות לאתר חברה באור יהודה- 4 שעות ביום
מיקום המשרה: אור יהודה
היקף משרה: מלאה

לחברה באור יהודה דרוש/ה נציג/ת הקלדות לאתר החברה + מענה טלפוני ללקוחות . המשרה הינה זמנית לחצי שנה וכוללת 4 שעות עבודה ביום. ימים א- ה, 9:00-13:00 .

דרישות התפקיד:

שליטה מלאה בהקלדות ויכולת עבודה בסביבה ממוחשבת . נכונות למשרה זמנית לחצי שנה + 4 שעות עבודה ביום נכונות למתן מענה טלפונייחסי אנוש טוביםאחריות ובגרות אישית . יכולת הגעה עצמאית לאור יהודה

מספר משרה 369043
מנהל/ת משרד זמני/ת להחלפה לחל"ד לחברה מובילה בפ...
מיקום המשרה: פתח תקווה
היקף משרה: מלאה

לחברה טכנולוגית מובילה בפ"ת דרוש/ה מנהל/ת משרד ומזכיר/ת מנכ"לזמני - החלפה לחל"ד. העבודה כוללת:* ניהול יומנים של המנכ"ל ו-3 סמנכ"לים.* עבודה מול ספקים חיצוניים.* הזמנת ציוד משרדי, תיאומי פגישות.* אחריות על דלפק הקבלה ועל הלוגיסטיקה היום יומית המשרדית.* אחריות על תחזוקה ותפעול משרדי החברה.* תמיכה במחלקת הכספים כולל עבודה שוטפת מול מערכת priority.

דרישות התפקיד:

ניסיון אדמינסרטיבי - חובה.ידע ב-OUT LOOK ויישומי מחשב - חובהידע בפריוריטי - יתרון משמעותייחסי אנוש טובים

מספר משרה 368713
מזכיר/ה לארגון רפואי מוביל באזור חדרה 75% משרה
מיקום המשרה: חדרה
היקף משרה: חלקית

לארגון בריאות מוביל, דרוש/ה מזכיר/ת מרפאה באיזור חדרה - 75% משרה!תיאור התפקיד:•עבודה מול קהל לקוחות ושירות לקוחות פרונטלי וטלפוני•עבודה משרדית (ניירת, הקלדה במחשב, קביעת תורים ללקוחות, תיוקים, פקסים וכד')•עבודה מול גורמים אחרים במרפאה: רופאים, אחיות.** תנאים טובים למתאימים/ות**

דרישות התפקיד:

בגרות מלאה - חובהיכולת הגעה עצמאיתניסיון קודם בתפקיד שירותי נכונות לימי שישי לסירוגין ופיצול משמרת ערב פעמיים בשבועשירותית, יחסי אנוש טובים, עבודת צוות שליטה טובה בסביבה ממוחשבת

מספר משרה 367786
פקיד/ת קבלה
מיקום המשרה: רעננה
היקף משרה: מלאה

לחברת תרופות ברעננה דרוש/ה פקיד/ת קבלה א-ה 8:30 - 17:00- ללא גמישות.התפקיד כולל:מענה למרכזיה ראשית - וקבלת אורחיםאירוח של מבקרים מחו"להזמנות לתחזוקת מטבח החברהאחריות על מכונות הצילום. עזרה בהכנת דו"חות למנהלים.הכנת הצעות מחיר והזמנות.קבלה ומשלוח פקסים.

דרישות התפקיד:

נסיון בפקידות/אדמניסטרציה/ שירות פרונטאלידייקנות,אחריות, ורצינותשליטה באופיס - חובהאנגלית ברמה טובה – חובהרקע בהנהלת חשבונות (הכרת תוכנת חשבשבת) - יתרון

מספר משרה 368794
דרוש/ה מנהל/ת אדמיניסטרטיבי/ת
מיקום המשרה: אור עקיבא
היקף משרה: מלאה

ניהול יומן מנהלת מחלקת רישום וסמנכ"לית איכותקביעת פגישות למחלקותתיאום הדרכותטיפול בהגשות תיקים למשרד הבריאות (סריקות, צילומים, תאומים)תמיכה לוגיסטית בביקורות וביקורים שוניםתרגום מסמכים לאנגלית לפי הצורך טיפול בתשלומים שוטפים

דרישות התפקיד:

תואר ראשון רלוונטי - יתרוןניסיון קודם של כ-3 שנים בתפקידי תפעול/אדמיניסטרציה – חובהניסיון מחברות פארמה/ארגונים גדולים - יתרון משמעותיאנגלית ברמה טובה – חובה

מספר משרה 368716
מזכיר/ה למחלקת משאבי אנוש (217)
מיקום המשרה: פתח תקווה
היקף משרה: מלאה וגמישה

לחברה גדולה בפ"ת דרוש /ה מזכיר/ה למחלקת משאבי אנוש!התפקיד כולל:*ישיבה בקבלת המחלקה *תיאום יומנים*קבלת אנשים המגיעים לפגישות*סריקות*תיוקים *הזמנות רכש *מענה טלפוני *סיוע אדמיניסרטיבי לצוות המחלקה א'-ה'08:00-17:00

דרישות התפקיד:

ניסיון אדמינסרטיבי קודם של שנתיים לפחות - חובה.ידע באאוטלוק ואקסל -חובהיכולת עבודה בצוותיחסי אנוש טובים

מספר משרה 368754
פקיד/ה למרפאה בחצי משרה בצור יצחק!
מיקום המשרה: צור יצחק
היקף משרה: חלקית

למרפאה בצור יצחק דרוש/ה פקיד/ה לחצי משרה. שעות הבוקר 8:00-13:00 ויום בשבוע פיצול אחר הצהריים 16:00-19:00שישי סבב בין עובדי/ות המרפאה.33 שח לשעה + נסיעות.העסקה זמנית דרך כ"א, אופציה לקליטה בסוף התקופה. תיאור תפקיד:מתן שירות פרונטאלי וטלפוני ללקוחות המרפאה בנושאים אדמיניסטרטיביים.קביעת תורים לרפואה ראשונית ויועצת, והכוונת הלקוחות לשירותים הרפואיים המתאימים.מתן מידע על הזכויות המגיעות ללקוחות, בהתאם לסל השירותים של המרפאה.טיפול בנושאי גבייה והחזרים כספיים ללקוחות המרפאה.

דרישות התפקיד:

תעודת בגרות מלאה - חובה.ניסיון בתפקידי שירות ומכירה - יתרון.יכולת עבודה בסביבה ממוחשבת.נכונות להעסקה זמנית דרך כ"א, אופציה לקליטה בסוף התקופה.

מספר משרה 368755
פקיד/ה למרפאה בחצי משרה ברמת השרון!
מיקום המשרה: רמת השרון
היקף משרה: חלקית

למרפאה ברמת השרון דרוש/ה פקיד/ה לחצי משרה. שעות הבוקר 8:00-13:00 ויום בשבוע פיצול אחר הצהריים 16:00-19:00שישי סבב בין עובדי/ות המרפאה.33 שח לשעה + נסיעות.העסקה זמנית דרך כ"א, אופציה לקליטה בסוף התקופה. תיאור תפקיד:מתן שירות פרונטאלי וטלפוני ללקוחות המרפאה בנושאים אדמיניסטרטיביים.קביעת תורים לרפואה ראשונית ויועצת, והכוונת הלקוחות לשירותים הרפואיים המתאימים.מתן מידע על הזכויות המגיעות ללקוחות, בהתאם לסל השירותים של המרפאה.טיפול בנושאי גבייה והחזרים כספיים ללקוחות המרפאה.

דרישות התפקיד:

תעודת בגרות מלאה - חובה.ניסיון בתפקידי שירות ומכירה - יתרון.יכולת עבודה בסביבה ממוחשבת.נכונות להעסקה זמנית דרך כ"א, אופציה לקליטה בסוף התקופה.

משרה מיקום היקף תאריך
 
משרה חמה
עוזר/ת קניין/ית עוזר/ת קניין/ית נתניה מלאה
משרה חמה
28/10/2020
 
מזכיר/ה למחלקה המשפטית-3624 מזכיר/ה למחלקה... אור יהודה מלאה 29/10/2020
 
מזכיר/ה הנהלה מנהלית- 183 מזכיר/ה הנהלה מנהלית... תל אביב - יפו מלאה 28/10/2020
 
סטודנט/ית לסיעוד לאדמיניסטרציה בקופ"ח בירושלים! סטודנט/ית לסיעוד... ירושלים חלקית 28/10/2020
 
מזכיר/ה למחלקת רכש -החלפה לחל"ד מזכיר/ה למחלקת רכש ... תל אביב - יפו מלאה,... 25/10/2020
 
מזכיר\ה אדמיניסטרטיב\ית מזכיר\ה אדמיניסטרטיב\ית אשקלון מלאה 25/10/2020
 
אדמיניסטרטור\ית אדמיניסטרטור\ית משואות יצחק מלאה 21/10/2020
 
פקיד/ת הקלדות לאתר חברה באור יהודה- 4 שעות ביום פקיד/ת הקלדות לאתר... אור יהודה מלאה 19/10/2020
 
מנהל/ת משרד זמני/ת להחלפה לחל"ד לחברה מובילה בפ... מנהל/ת משרד זמני/ת... פתח תקווה מלאה 19/10/2020
 
מזכיר/ה לארגון רפואי מוביל באזור חדרה 75% משרה מזכיר/ה לארגון רפואי... חדרה חלקית 14/10/2020
 
פקיד/ת קבלה פקיד/ת קבלה רעננה מלאה 14/10/2020
 
דרוש/ה מנהל/ת אדמיניסטרטיבי/ת דרוש/ה מנהל/ת... אור עקיבא מלאה 13/10/2020
 
מזכיר/ה למחלקת משאבי אנוש (217) מזכיר/ה למחלקת משאבי... פתח תקווה מלאה... 11/10/2020
 
פקיד/ה למרפאה בחצי משרה בצור יצחק! פקיד/ה למרפאה בחצי... צור יצחק חלקית 11/10/2020
 
פקיד/ה למרפאה בחצי משרה ברמת השרון! פקיד/ה למרפאה בחצי... רמת השרון חלקית 11/10/2020